راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل سوم (Chapter Three)

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل سوم (Chapter Three)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 Remake (منوی اصلی)

ویدیوی اختصاصی بازی Resident Evil 4 Remake فصل سوم (Chapter Three)

توضیحات ویدیو: 1. ویدیوی تهیه شده برای شما به صورت انحصاری از درجه سختی Professional و بازی جدید (نه New Game+) کپچر شده است. 2. در این ویدیو تمام مراحل فرعی بازی یا درخواست‌های تاجر انجام شده و تمام گنج‌های بازی نیز پیدا شده است. 3. همینطور سعی شده بیشترین دشمن در بخش‌های مختلف بازی شکست داده شود و از رد کردن قسمت‌های مختلف فقط با دویدن خودداری شده است، چراکه این دست کاملا برای سرگرمی نه برای کسب S+ در بازی انجام شده است. (در بالاترین درجه سختی خود را در برابر بیشترین چالش ممکن قرار داده‌ایم!) 4. در این ویدیوها برای کشتن باس‌ها به هیچ عنوان از راکت لانچر استفاده نشده است. 5. بیشتر دموها و فایل‌های صوتی و تصویری بازی نمایش داده شده است.

بخش اول: میدان روستا (دو) (Village Square)

هنگامی که فصل سوم شروع می‌شود، گفتگوی کوتاهی با هانیگان خواهید داشت، سپس اهرم کنار تخت‌خواب را پایین بکشید تا نردبانی آزاد شود. فعلاً قادر به استفاده از نردبان نیستید، پس آن را بخاطر بسپارید. (باید کمک اشلی را داشته باشید.)

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل سوم (Chapter Three)

به طبقه‌ی پایین بروید و درب ورودی را باز کنید و از آن خارج شوید. از سمت راست صدای ناله‌ی سگی را می‌شنوید، سمت راست بروید و سگ را از تله‌ی خرس نجات دهید. غنائم باقی مانده در منطقه را جمع‌آوری کنید، سپس از کلید insignia برای باز کردن دروازه‌ی فلزی استفاده کنید، در طول مسیر می‌توانید با شکستن بشکه داخل سوله‌ی روشن، مقداری‌پول بدست آورید.

وقتی از غارها بیرون آمدید، یک گانادو را در دور دست خواهید دید که در حال فرار است، از لحاظ تئوری اگر تیز بجنبید می‌توانید او را بزنید ولی بهتر است گلوله را ذخیره کنید. دروازه را در انتهای مسیر باز کنید تا دوباره به میدان اصلی روستا برگردید، می‌توانید برای مقداری پول اضافی به کلاغ در وسط میدان شلیک کنید، در حالی که در روستا قدم می‌زنید مراقب باشید، روستائیان برج را خراب می‌کنند. مراقب باشید اکنون گرگ‌های آلوده نیز به شما یورش خواهند آورند. گرگ‌ها می‌توانند به راحتی صدمات زیادی به شما وارد کنند، استفاده از شات‌گان یا TMP (اگر ماهر هستید Rifle) در برابر آنها توصیه می‌شود. دوتا از چهار گرگ دوباره زنده می‌شوند پس بهتر است آنها را با چاقو هلاک کنید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل سوم (Chapter Three)

اگر می‌خواهید در گلوله‌ی شات‌گان صرفه‌جویی کنید بهتر است هنگامی که گرگ‌ها به سمت شما یورش می‌آورند به آنها شلیک کنید، تا اندکی Stun شوند و بعد با تیر کلت کارشان را تمام کنید. پنهان شدن در خانه‌ها در ابتدا تاکتیک خوبی به نظر می‌رسد، اما روستائیان در کمین شما هستند. بسیاری از خانه‌ها با تله‌های انفجاری در انتظار شماست، اگر می‌خواهید به داخل ساختمان‌ها بروید پس بسیار مراقب باشید.

هنگامی که از شرِّ گرگ‌ها خلاص شدید، می‌توانید با کلید کوچک قفل دراور داخل ساختمان‌ دوم سمت چپ را باز کنید. داخل آن یک قطب‌نمای قدیمی (Vintage Compass) وجود دارد که می‌توانید به قیمت ۸۰۰۰تا به بازرگان بفروشید. از سمت راست آوارِ برج عبور کنید و باید داخل ساختمان بروید، بمب دستی را خنثی کنید و حواستان به دشمنی که در اتاق پشتی کمین کرده باشید. از پنجره بیرون بروید و خود را به ساختمانی که نشان Insignia دارد برسانید. در پشت ساختمان قبلی یک چاه وجود دارد که قبل‌تر می‌توانستید با استفاده از آن میان‌بر بزنید، داخل این چاه چهار بشکه وجود دارد که می‌توانید آنها را بشکنید. از کلید Insignia برای باز کردن قفل درب تالار روستا استفاده کنید و داخل آن شوید.

بخش دوم: کلیسا (یک) (Church)

جعبه‌ی سمت چپ حاوی مار است، با کشتن مار می‌توانید آن را بردارید، با جمع کردن سه مار و فروش آنها به بازرگان پاداش خوبی دریافت می‌کنید. (ماموریت فرعی) کابینت کنار قفسه‌ها را برای یافتن چاقو بگردید. نقاشی را برای تیر بررسی کنید و در اتاق بعدی یک آویز را با گلوله بشکنید تا جواهر بدست آورید. از جعبه‌ی روی میز اسپری سلامتی را بردارید.

یک کتاب از مقدسات فرقه‌ی Los Illiminados می‌گوید که کنار جمجمه‌ی بزرگ قرار دارد، هر دو را بررسی کنید و از اتاق خارج شوید. در ایوان پشتی بازرگان بساط کرده است، با او صحبت کنید، بازرگان برای Bolt Thrower تخفیف قائل شده است، اگر دوست دارید می‌توانید از او این سلاح را تهیه کنید. دستور تهیه نارنجک‌های Flash و تعمیر چاقو می‌تواند گزینه‌های بعدی باشد.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل سوم (Chapter Three)

وقتی آماده شدید، مسیر را دنبال کنید تا به حیاط کنیسه برسید. یک گانادو کنار حصار مشغول حفر قبر است و شما می‌توانید بدون سروصدا از پشت او را از بین ببرید. داخل کارگاه تابوت‌سازی در سمت راست می‌توانید مهمات اضافی بدست آورید ولی مراقب گانادوی داخل آنجا باشید که پشت درب کمین کرده است. (اگر مخفیانه داخل شوید می‌توانید او را از پشت بگیرد) دروازه‌ی کنیسه را باز کنید و به سمت راست ساختمان بروید. یک سنجاقِ سر و نردبانی که به نارنجک Flash منتهی می‌شود را خواهید یافت. همچنین یک کاغذ آبی خواهید یافت که بازرگان به شما ماموریت داده تا قبری را تخریب کنید، در حیاط کنیسه به دنبال قبرهای “دوقلوهای خائن” با علامت V باشید و با چاقو آنها را تخریب کنید. (عکس بالا)

بعد از انجام این کار به سمت راست کنیسه برگردید و وارد درب شوید. (یک کشوی بسته وجود دارد که به کلید کوچک برای باز کردنش احتیاج دارید) نقشه‌ی روی دیوار را بررسی کنید و در ماشین‌تحریر بازی را ذخیره کنید، سپس درب کف اتاق را باز کنید و پایین بروید. در دخمه مسیر را ادامه دهید و در انتها به راست بپیچید، از آنجا می‌توانید دروازه‌ی قفل شده را برای فرار آسان در صورت نیاز باز کنید. پس از باز شدن دروازه، برگردید و مسیر جدید را که به سمت چپ سرداب منتهی می‌شود، کاوش کنید. در سمت چپ پل برای کمین آماده باشید، یک گانادو در پشت‌بام ساختمان مجاور کوکتل مولوتوف را برای پرتاب به شما آماده می‌کند. (به کوکتل شلیک کنید تا منفجر شود!) هنگامی که آنها از شما با خبر می‌شوند، چند گانادو به شما حمله خواهند کرد، یکی از آنها بعد از مرگ بلند خواهد شد.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل سوم (Chapter Three)

در داخل اتاقک، یک جعبه حاوی مار وجود دارد ولی اول با گانادو پیکار کرده بعد سراغ جعبه‌ی مار بروید. (فروش سه مار به تاجر یکی از ماموریت‌های فرعی بازی است) (از کشو نیز Gunpowder را بردارید) وقتی از نردبان بالا بروید، سه گانادو منتظر شما خواهند بود که دو نفرشان مولوتوف دارند. آنها از هر دو طرف حمله می‌کنند، سعی کنید به مولوتوف در دست‌گانادوها شلیک کنید تا آتش بگیرند. گانادوی سمت راست شما دوباره برخواهد خواست. وقتی از سمت دیگر پایین می‌پرید، دو گانادوی دیگر حمله‌ور می‌شوند، سومی از سمت راست پایین می‌افتد، در هنگام تیراندازی حواستان به بشکه‌ی قرمز باشد، از آنجا که فضای کافی ندارید، ممکن است به خود صدمه بزنید (از آنجا که در هنگام بازگشت دیگر این دشمنان در اینجا حضور ندارند، به شخصه توصیه می‌کنم این گانادوها را قال‌ بگذارید و بی‌خود تیر حرامشان نکنید و فقط به سمت جلو فرار کنید).

بخش سوم: معدن (یک) (Quarry)

فراتر از اینها یک تونل وجود دارد، درون تونل مستقیم بروید تا به یک بشکه حاوی مهمات برسید. سپس به عقب برگردید و مسیر فرعی را انتخاب کنید، یک سیم بمب که هم‌تراز با زانوان لئون است اینجا وجود دارد، سریع آن را خنثی کنید. مسیر روبروی بمب بسته است، پس از گذرگاه سمت راست بمب استفاده کنید. وقتی بیرون رسیدید بشکه‌ی سمت چپ خود را بشکنید و سپس درخواست بازرگان را بخوانید. باید پنج مدال آبی را در دو بخش از منطقه نابود کنید. در ادامه دسته‌ای از کلاغ‌ها روی زمین قرار دارند، هر چندتا که می‌توانید از آنها بکشید، در کنار اینها دو گرگ آلوده نیز در اینجا وجود دارند که باید با آنها بجنگنید. با پرتاب نارنجک Flash کلاغ‌ها را بکشید و سگ‌ها را گیج کنید و بعد کارشان را بسازید تا لوت خوبی بدست بیاورید. یک جعبه نیز در سمت چپ محیط قرار دارد.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل سوم (Chapter Three)راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل سوم (Chapter Three)

سپس به بالای سرتان نگاه کنید تا یک آویز را بیابید که بر روی طناب آویران است و آن را بزنید تا جواهر داخلش را بدست آورید. روبروی درب بزرگ آبی رنگ در بالا در نقطه‌ای دوردست، بر روی داربست‌ها یک مدال آبی وجود دارد، آن را بزنید. سپس از خروجی سمت راست درهای بزرگ عبور کنید. در انتهای مسیر برای گرفتن مقداری پول اضافی به سمت راست منحرف شوید، سپس در انتهای مسیر وارد اتاق شوید. هر خرید و فروشی که دارید با تاجر انجام دهید و بازی را ذخیره کنید. سپس صندوقچه‌ی مقابل میز او را باز کنید تا شئ‌ای شش‌گوش بدست آورید. همچنین می‌توانید با آسانسور پشت بازرگان به Shooting Gallery بروید، یک Mini-Game که به شما Charm جایزه می‌دهد. هر Charm ویژگی خاصی دارد که می‌توانید با اتصال کردن آن به کیف Inventory ویژگی آن را فعال کنید.

این بخش شامل یکی از عروسک‌های سالازار است

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل سوم (Chapter Three)

به اسکله‌ی نزدیک میز بازرگان بروید تا مقداری پول بدست آورید و در گوشه سمت راست اسکله به دنبال عروسک کوکی سالازار باشید. پس از پایین آمدن از نردبان سمت چپ بازرگان، مسیر را به سمت راست دنبال کنید و به بالا نگاه کنید تا Castellan را در بالای جعبه‌های انباشته پیدا کنید. (عکس بالا)

بخش چهارم: مزرعه ماهی (Fish Farm)

بعد که کارتان تمام شد، از پله‌های روبروی میز بازرگان بالا رفته و درب را بگشائید. یادداشت الصاق شده به را دیوار بخوانید تا در مورد سوخت قایق بدانید. از تونل سمت چپ عبور کنید و به پلتفرم چوبی بروید تا بشکند و پایین بیافتید. در اینجا یک Brute و چندین گانادو در انتظار شما هستند. (می‌توانید از پشت Brute را با یک ضرب از پشت بکشید) هنگامی که با دشمنان مقابله کردید و Brute را شکست دادید، وارد آلونک بالای رَمپ شده و مدال آبی درون آلونک را بشکنید. در سمت چپ آلونک نردبانی وجود دارد که به یک نقطه‌ی دید برای تیراندازی و مسیری برای فرار و بازگشت به ساحل دریاچه منتهی می‌شود‌. در سمت راست آلونک یک گانادو با تیرکمان در کمین است. در این منطقه تعداد زیادی مار افعی وجود دارد که می‌توانید برای کامل کردن ماموریت فرعی بازرگان آنها را شکار کنید.

مسیر سمت راست را طی کنید و ابتدا در آب بمانید، به سمت دیوار شمالی منطقه بروید و مسیر را به سمت بن‌بست ادامه دهید، جایی که می‌توانید یک آویز را در پشت حصار، سمت چپ خود از بین ببرید، داخل آن عتیقه‌ای در انتظار شماست. از گذرگاه چوبی برای رسیدن به پشت Fish Farm استفاده کنید. مراقب سیم بمب در میان راه باشید وقتی به سوله‌ی تدارکات رسیدید، قفل درب را با شکلیک گلوله بشکنید و پیت بنزین را در داخل کلبه بردارید. در اینجا یک تخم‌مرغ نیز روی میز وجود دارد. درون کلبه نیز یک آویز است که برای آیتم اضافه می‌توانید به آن شلیک کنید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل سوم (Chapter Three)

همانطور که کلبه را ترک می‌کنید، به سمت راست دنبال یک ساختمان کوچک باشید، داخل آن یک کشو وجود دارد که حاوی کلید کوچک است تا کشوی قفل شده‌ی مدنظر خود را با آن باز کنید. سپس مسیر سمت چپ را در امتداد لبه‌ی حوض طی کنید تا صندوقچه‌ی حاوی مدال شش‌گوش را بیابید، روبروی صندوقچه نیز یک مدال آبی وجود دارد. از نردبان روبروی گذرگاه چوبی که پایین افتادید، استفاده کنید تا مسیری مرتفع به ورودی Fish Farm بیابید. زیر این گذرگاه نیز یک مدال آبی وجود دارد، آن را از پایین مورد هدف قرار دهید. گروه جدیدی از گانادوها وارد منطقه می‌شوند، اگر هنوز گلوله دارید می‌توانید آنها را ناکار کنید. از آنجا که آنها گروهی کار می‌کنند یک نارنجک دستی نیز می‌تواند کارشان را بسازد‌. سیم بمب را خنثی کنید و از بالا به قسمت اصلی برگردید، جمع‌آوری اقلام باقی مانده را انجام داده و یادتان باشد سه مدال آبی این منطقه را بزنید و بعد به ساحل برگردید.

بخش پنجم: مبارزه با Del Lago

به پایین داربست بروید و درون دو کلبه‌ی اینجا تمام اقلام را بردارید. در بین آلونک‌ها هم پازلی وجود دارد که سه قطعه‌اش گم شده و می‌توانید دوتا از قطعه‌ها را سر جایش بگذارید. (فعلا صبر کنید تا سومی را نیز پیدا کنیم) زیر پلتفرم چوبی یک مدال آبی قرار دارد می‌توانید آن را با شلیک گلوله بشکنید، بدین ترتیب هر ۵ عدد مدال آبی را شکسته‌اید (در هنگام شلیک به مدال آبی به قایق نزدیک نشوید، زیرا هیولای دریاچه شما را در جا می‌بلعد).

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل سوم (Chapter Three)

از گازوئیل برای پر کردن سوخت قایق استفاده کنید، وارد قایق شده و به نبرد با Del Lago بروید. این نبرد سراسر بر روی قایق است و تعداد بی‌نهایت نیزه برای پرتاب دارید، Boss شما را در سراسر دریاچه می‌چرخاند و باید مراقب تنه‌های بزرگ درخت که در سراسر دریاچه قرار دارند باشید تا به آنها برخورد نکنید. در اوایل مبارزه تا جایی که می‌توانید به سمت راست بروید و با پرتاب نیزه‌ها به دل‌لاگو آسیب بزنید. در بعضی مواقع هیولای دریاچه از آب به بیرون و سمت شما می‌جهد که باید قایق را به راست یا چپ منحرف کنید تا به شما نخورد. این حمله اگر به شما اصابت کند خسارت زیادی به قایق وارد می‌کند [بیشترین آسیب را می‌توانید با پرتاب نیزه به داخل دهان او وارد کنید، زمانی که از آب بیرون می‌جهد و سعی می‌کند با دهانش قایق را خرد کند، تماماً به سمت چپ یا راست رفته و نیزه را به داخل دهانش پرتاب کنید].  وقتی هیولا به اعماق دریاچه شیرجه می‌رود، همه چیز برای مدتی آرام می‌شود، به صدای دل‌لاگو گوش کنید تا متوجه جایگاهش در دریاچه شوید. او همیشه با یورش مستقیم به سمت شما نبرد را از سر می‌گیرد. اما می‌توانید قبل از برخورد، با پرتاب نیزه جلوی او را بگیرید. اگر نتوانستید او را بزنید باید به سرعت دکمه‌ی درخواستی را فشار دهید تا دل‌لاگو قایق را از بین نبرد. ارباب دریاچه صدمات زیادی متحمل می‌شود و در انتهای نبرد، زیاد به سمت شما شیرجه می‌زند به مبارزه ادامه دهید تا او را از بین ببرید. بعد از نبرد با باس او از بین رفته و دمویی می‌بینید و فصل سوم به اتمام می‌رسد.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با Resident Evil 4 Remake 

دیدگاه ها بسته شده است