راهنمای قدم به قدم RE4 Separate Ways / مرحله‌ی سوم – Chapter 3

راهنمای قدم به قدم RE4 Separate Ways / مرحله‌ی سوم – Chapter 3

مکان‌ها: Chief’s Manor – Village Square – Abandoned Factory – Villa

سلاح‌های توصیه شده: Blacktail – Blast Crossbow – TMP

مطلب اصلی: راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 Remake

در این فصل درخواست دوم بازرگان: Jacket of All Trades را انجام خواهید داد (توضیحات بیشتر)

سرنخی در رابطه با مکان Luis بیابید – Find The Luis’s Whereabouts

بعد از دمو پنجره را باز کنید و داخل شوید، درون اتاق کلید پنهان را باید پیدا کنید تا دراور را باز کنید

کلید مخفی را پیدا و کشو را باز کنید – Find the Hidden Key and Open Drawer

راهنمای قدم به قدم RE4 Separate Ways / مرحله‌ی سوم - Chapter 3

برای یافتن سرنخی در رابطه با Luis، باید به دنبال Hidden Key بگردید که دراور اتاق Mendez را باز می‌کند. می‌توانید این کلید را از قاب عکس روی دیوار در طبقه‌ی اول بیابید. پس از در خارج شده، قبل از پایین رفتن از پله‌ها نارنجک و Gunpowder را بردارید و از پله‌ها پایین بروید. درون دستشویی یک گیاه قرمز وجود دارد. بعد به سمت قاب عکسی که در عکس بالا مشخص است بروید و Hidden Key را از پشتش بردارید. در اتاق بعدی گیاه دارویی سبز و درون کمد آیتم تصادفی و درون فر در آشپزخانه تخم مرغ پیدا خواهید کرد. همینطور بالای شومینه گنج Extravagant Clock را پیدا می‌کنید.

به سمت کارخانه‌ی متروکه بروید – Head For the Abandoned Factory

بعد از آنکه کلید را یافتید به طبقه بالا برگردید و دراور را باز کنید و اطلاعات را بخوانید تا مکان جدیدی روی نقشه ظاهر شود، بعد از درب اتاق Mendez خارج شوید تا دمو آغاز شود. مندز ظاهر می‌شود، به سرعت به طبقه پایین بروید و از در پشتی خارجش شود، از اینجا به بعد تا کارخانه‌ی متروکه باید از دست روستایی‌ها و Mendez فرار کنید. جلوتر در حین فرار از صندوق یک Red Beryl بدست می‌آورید.

فرار از دست روستایی‌ها – Flee From the Villagers

از عمارت خارج شوید و روستایی‌ها را جا بگذارید (اصلاً نیازی به درگیری یا شلیک نیست، فقط فرار) هر زمان که علامت Grappling Gun ظاهر شد، از آن استفاده کنید تا فاصله‌ی خود با Mendez را افزایش دهید. جلوتر بعد از جا گذاشتن چند دشمن دیگر علامت Grappling Gun دیگری ظاهر می‌شود. مسیر را ادامه دهید تا به پیش Marchant برسید.

وارد کارخانه‌ی متروکه شوید – Enter The Abandoned Factory

راهنمای قدم به قدم RE4 Separate Ways / مرحله‌ی سوم - Chapter 3

بعد از فرار از دست روستایی‌ها Marchant و یک ماموریت فرعی را خواهید یافت. (ماموریت‌های تاجر را جداگانه توضیح خواهیم داد) آپگرید‌های لازم را انجام دهید و وارد کارخانه شوید و روستایی‌ها را به راحتی با چاقو از پشت درجا هلاک کنید، اصلاً نیازی به درگیری نیست.

سلاح Blast Crossbow و تیرهایش را بردارید

راهنمای قدم به قدم RE4 Separate Ways / مرحله‌ی سوم - Chapter 3

شما در این مرحله با یک مرد اره برقی و خواهرش روبرو خواهید شد. این اسلحه به دلیل آسیب گروهی که وارد می‌کند می‌تواند مبارزه را به میزان قابل توجهی آسان می‌کند. قبل از ردیابی لوئیس در طبقه پایین، مطمئن شوید که این آیتم را از درون اتاق بردارید.

به دنبال Luis بگردید – Search for Luis

راهنمای قدم به قدم RE4 Separate Ways / مرحله‌ی سوم - Chapter 3

از پله‌ها پایین بروید تا به جایی که Leon و Luis در بازی اصلی در قل‌وزنجیر بودند برسید. در اینجا مکانیزم IRIS بازی به کار می‌افتد و بازی به شما اطلاعاتی از این مکانیزم می‌دهد. ردپای Luis را تعقیب کنید تا به جایی برسید که بر روی قفسه‌ای پاکت سیگار Luis را بیابید. با چرخاندن آن کد بیسیم او را می‌یابید (عکس بالا) و می‌توانید با او ارتباط برقرار کنید.

از کارخانه‌ی متروکه خارج شوید – Leave the Abandoned Factory

راهنمای قدم به قدم RE4 Separate Ways / مرحله‌ی سوم - Chapter 3

بعد از صحبت با Luis، کارخانه توسط روستائیان مورد هجوم قرار می‌گیرد، Chainsaw Man و Chainsaw Sister آماده‌اند که حسابی خون به پا کنند! از کمان زنبورکی خود استفاده کنید و یکی یکی با اره‌برقی‌ بدست‌ها روبرو شوید. ابتدا Chainsaw Man را با Blast Crossbow بزنید و بعد از آنکه کله‌پا شد با TMP آبکشش کنید. همین استراتژی را برای آبجی ارّه‌ای‌اش استفاده کنید و اگر Blast Arrow کم آوردید از نارنجک استفاده کنید و بعد با مسلسل آنها را بزنید تا کشته شوند. برای Speedrun کردن این قسمت دشمنان معمولی را Stun کنید و بی‌خود گلوله هدر ندهید که Chainsaw Man خفتتان می‌کند. وارد درب آهنی شوید (همان‌ جایی که Crossbow را برداشتید) و از درب دیگر خارج شوید. در اینجا یکی از مخازن ترکیده است و گاز آن خارج شده و باید آن را ببندید. قبل از اینکار Chainsaw Sister ارّه‌ی خود را روشن می‌کند ولی نهراسید یک Flash بیاندازید یا Grenade معمولی تا برای چرخاندن اهرم زمان بخرید و سپس الفرار کنید تا دمو آغاز شود.

به سمت ویلا بروید – Head for the Villa

راهنمای قدم به قدم RE4 Separate Ways / مرحله‌ی سوم - Chapter 3

بعد از آنکه Wesker به دادتان رسید دوباره خود را در عمارت رئیس دهکده می‌یابید. از آنجا خارج شده به سمت Village Square رفته در آنجا می‌توانید بازی را سیو کنید و در صورت لزوم پیش تاجر رفته و گنج‌هایتان را بفروشید و سلاح‌هایتان را ارتقا دهید. (در دهکده باز گنج‌ها و آيتم‌هایی پیدا خواهید کرد) از آنجا به جلو بروید و خود را به Farm برسانید. در بین راه دشمنان قویتری ظاهر می‌شوند که انگل از سرشان بیرون می‌زند. اگر می‌خواهید جلوتر به مشکل نخورید زیاد تیر نزنید و از حرکات Melee استفاده کنید و گلوله هدر ندهید.

راهنمای قدم به قدم RE4 Separate Ways / مرحله‌ی سوم - Chapter 3

در بالا نقشه گنج‌ها و پول‌های منطقه Farm مشخص شده است.

اِلگیگانته را نابود کنید – Defeat the El Gigante

راهنمای قدم به قدم RE4 Separate Ways / مرحله‌ی سوم - Chapter 3

از روی پل که عبور کنید دمو آغاز می‌شود. بعد از دمو El Gigante مزاحمتان خواهد شد و باید با او پیکار کنید. برای نابودی او سعی کنید بر روی بلندی باقی بمانید که از ضربات El Gigante در امان باشید. هر وقت هم که تمام ساختمان خراب شد سریع به ساختمان بعدی بروید تا آسیب نبینید. هر وقت علامت Melee ظاهر شد از آن برای آسیب رساندن به El Gigante استفاده کنید. یادتان باشد بیشترین آسیب را همین حرکت به او وارد می‌کند زیرا مستقیم به پاشته آشیلش ضربه می‌زنید. به طور کلی باید چند تیر به سر او بزنید تا انگل از پشتش بیرون بیاید به بالای سقف یک خانه بروید و به انگل شلیک کنید و وقتی روی زمین بود به سمتش تاب بخورید و با چاقو ضربه بزنید. اگر El Gigante خانه‌ای که رویش هستید را تخریب کرد به خانه بعدی بروید و همین کار را ادامه دهید تا کشته شود. بعد از نابودی El Gigante به مرحله‌ی بعد خواهید رفت.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با Resident Evil 4 Remake 

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است