راهنمای قدم به قدم RE4 Separate Ways / مرحله‌ دوم – Chapter 2

راهنمای قدم به قدم RE4 Separate Ways / مرحله‌ دوم – Chapter 2

مکان‌ها: Canyons – The Village

سلاح‌های توصیه شده: Blacktail – SR M1903 – TMP

مطلب اصلی: راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 Remake

با چنگک به سمت ویلا بروید – Grapple Your Way to the Villa

از درّه که عبور کردید راه خود را ادامه دهید، بیشتر گانادوها را از پشت سر می‌توانید خفت کنید پس زیاد درگیر نشوید. (اول راه از روی چوب در سمت راست چاقو را بردارید و دشمنان را مخفیانه بکشید) همینطور به سمت دیگر جهش کنید و دشمنان را مخفیانه بکشید و لوت محیط را بردارید و پیش بروید. به پایین درّه که برسید سعی کنید سریع لوت‌های محیط را بردارید. در اینجا یک Brute به درب می‌کوبد، به درب نزدیک شوید تا Brute درب را بشکند. با نارنجک Flash از دست‌اش فرار کنید و فرار کنید و جلوتر با چنگک به سمت دیگر بروید. (یا می‌توانید شکستش دهید و یک Sapphire بدست بیاورید.) (همینطور در سمت مخالف یک صندوق حاوی Red Gemstone Ring پیدا خواهید کرد.)

از بشکه‌های انفجاری استفاده کنید

راهنمای قدم به قدم RE4 Separate Ways / مرحله‌ دوم - Chapter 2

مسیر را به سمت جلو ادامه دهید تا به Villa برسید. در داخل ساختمان چاقو را از روی میز بردارید، مسیر را به طبقه پایین ادامه دهید، در آنجا گاندو را مخفیانه بکشید و گیاه سبز را از روی میز بردارید. کمدها را خالی کنید و به بیرون بروید، در آنجا گروهی از گانادوها سعی می‌کنند شما را بگیرند از بشکه‌های انفجاری استفاده کنید تا از دست آنها بگریزید. نیازی به درگیری نیست فقط فرار کنید و اصلاً به سمت گنجینه‌ی پشت Villa نروید که در بازگشت گانادوها محاصره‌اتان می‌کنند و یکی از آن با شن‌کش شکم Ada را سفره خواهد کرد. آن گانادویی که روی پل با چاقو به سمتتان می‌دود را با شلیک به پایش کله‌پا کنید. 

توضیحات قرمز برای افرادی است که می‌خواهند Fast run کنند. در حالت عادی دشمنان درون ویلا را بکشید و بعد در بیرون ویلا به سمت راست بروید تا به صندوقی برسید که درونش یک گنج به نام Flagon است.  به سمت پل بروید و دشمنان بعد از پل را شکست دهید و بعد با Grappling Gun به سمت دیگر بروید تا دموی کوتاهی آغاز شود. همینطور به سمت جلو با Grappling Gun جلو بروید و دشمنان را مخفیانه بکشید و جعبه‌ها را بشکنید و جلو بروید تا به یک درب بسته برسید. (در محیط اگر بگردید یک درخواست بازرگان پیدا خواهید کرد. در مطلبی جداگانه در مورد این گونه درخواست‌ها صحبت خواهیم کرد.) 

حل معمای درب Cliffside

در این فصل درخواست اول بازرگان: Cliffside Blue Medallion را در اینجا انجام خواهید داد (توضیحات بیشتر)

راهنمای قدم به قدم RE4 Separate Ways / مرحله‌ دوم - Chapter 2

معمای این درب نیز مانند بازی اصلی است و جواب در محیط قرار دارد ولی به طور خلاصه بالاترین مهره را ۱ در نظر بگیرید و به طور ساعت‌گرد جواب می‌شود: ۱-۴-۷

به کنیسه برسید – Reach the Church

مسیر را به سمت کلیسا ادامه دهید و دشمنان را بکشید. به کنیسه که برسید یک میان‌پرده نمایش داده شده و ناقوس آن به صدا در می‌آید. در پشت کلیسا در داخل اتاق می‌توانید لوت‌ها را بردارید در سمت راست کلیسا نیز گیاه زرد و یک جعبه وجود دارد. حال درب را باز کنید و به سمت روستا یا Village بروید. در بین راهگروه گانادوها را می‌بینید که دیگر وحشی نیستند و از کنارتان عبور می‌کنند. آن گانادویی که عینک دارد را بزنید زیرا عینک‌اش قابل فروش است، برای Speedrun کردن فقط به همین یک گانادو اکتفا کنید. همچنین زدن تمام آنها نیز در بخش Record یک چالش محسوب می‌شود. در همین جا می‌توانید با چنگلک به بالای محیط بروید و با شلیک به لانه پرنده یک Ruby بدست بیاورید.

به سمت میدان دهکده بروید – Go Through the Village Square

قبل از وارد شدن به دهکده با تاجر رو به رو خواهید شد و می‌توانید بازی را در اینجا در صورت لزوم ذخیره کنید. اولین چیزی که بهتر است از تاجر بخرید نقشه دهکده است. در داخل ساختمان روی سقف می‌توانید با شلیک به فانوس یک Velvet بدست بیاورید، بعد مسیر را به سمت داخل دهکده ادامه دهید تا دمو آغاز شود.

Black Rob را در میدان دهکده شکست دهید-  Defeat the Black Rob in the Village Square

راهنمای قدم به قدم RE4 Separate Ways / مرحله‌ دوم - Chapter 2

وقتی به میدان دهکده رسیدید Black Rob سروکله‌اش پیدا شده و به شما حمله می‌کند‌. این نبرد نیز مانند مرحله اول در Audience Chamber است. باید به Black Robئی که چشمانش قرمز است آسیب وارد کنید تا نبرد تمام شود. Evade کردن ضرباتش بسیار مهم است، توجه کنید که ضربه‌ای که به هوا می‌رود و با پنجه‌هایی چنگال مانند فرود می‌آید به شما برخورد نکند که آسیب زیادی وارد می‌کند. از ضربات Melee بر روی Black Rob استفاده کنید و بلافاصله بعد از آن با شلیک به او آسیب وارد کنید. سلاح SR M1903 بیشترین Damage را دارد.

به سمت عمارت رئیس دهکده بروید – Head for  the Village Chief’s Manor

راهنمای قدم به قدم RE4 Separate Ways / مرحله‌ دوم - Chapter 2

بعد از مبارزه با Black Rob می‌توانید در صورت نیاز لوت‌های درون دهکده را بردارید (نقشه بالا به شما کمک می‌کند تا یک Sapphire – یک Elegant Perfume Bottle و یک Gold Bangle بدست بیاورید.) (درون جعبه‌های زرد نیز آیتم‌های تصادفی پیدا خواهید کرد) و بعد به سمت عمارت رئیس دهکده بروید تا میان‌پرده به نمایش دربیاید و مرحله‌ به اتمام برسد.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با Resident Evil 4 Remake 

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است