راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل چهاردهم (Chapter Fourteen)

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل چهاردهم (Chapter Fourteen)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 Remake (منوی اصلی)

ویدیوی اختصاصی بازی Resident Evil 4 Remake فصل چهاردهم (Chapter Fourteen)

توضیحات ویدیو: 1. ویدیوی تهیه شده برای شما به صورت انحصاری از درجه سختی Professional و بازی جدید (نه New Game+) کپچر شده است. 2. در این ویدیو تمام مراحل فرعی بازی یا درخواست‌های تاجر انجام شده و تمام گنج‌های بازی نیز پیدا شده است. 3. همینطور سعی شده بیشترین دشمن در بخش‌های مختلف بازی شکست داده شود و از رد کردن قسمت‌های مختلف فقط با دویدن خودداری شده است، چراکه این دست کاملا برای سرگرمی نه برای کسب S+ در بازی انجام شده است. (در بالاترین درجه سختی خود را در برابر بیشترین چالش ممکن قرار داده‌ایم!) 4. در این ویدیوها برای کشتن باس‌ها به هیچ عنوان از راکت لانچر استفاده نشده است. 5. بیشتر دموها و فایل‌های صوتی و تصویری بازی نمایش داده شده است.

بخش اول: بخش تاسیسات

وقتی میان‌پرده به پایان رسید، در حالی که لئون در حال صحبت با Ada است، هر چیزی را که می‌توانید از اتاق بردارید. حتماً سنگ کریستال را در گوشه و ماهی Black Bass را در کابینت پشت تختخواب بردارید. اتاق را ترک کنید و اشلی را از شکاف دیوار به سمت چپ بفرستید. (از کابینت کنار آنجا آیتم را بردارید) او میله درب را باز می‌کند و به شما اجازه می‌دهد به منطقه بعدی بروید.

درخواست تاجر را در سمت راست بخوانید که شامل شکستن تعدادی مدال آبی جدید است، بعد وارد مخفیگاه تاجر شوید. می‌توانید سنگ معدن کریستال، آچار و Keycard را به پول نقد تبدیل کنید و با آسانسور به Shouting Gallery بروید تا جذابیت‌های جدید را امتحان کنید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل چهاردهم (Chapter Fourteen)

از دربهای سمت چپ بازرگان خارج شوید و تا جایی که می‌توانید قبل از آنکه آنها پرواز کنند به کلاغ‌ها در سمت دیگر شلیک کنید تا لوت اضافه بدست بیاورید. در همان جایی که هستید در بالا یکی از آویزها شامل آیتم Alexandrite را بشکنید، در همان بالا اولین مدال آبی را خواهید یافت. قبل از بالا رفتن از پله‌ها در سمت راست مدال آبی دیگری پیدا می‌کنید. (عکس بالا)

از پله‌ها بالا بروید و از روی طاقچه به سمت چپ بپرید. کمی جلوتر در سمت چپ درون سطل زباله یک Gold Bangle پیدا خواهید کرد. دو گانادو از راهرو حمله خواهند کرد. آن یکی که از جلوی درب می‌آید، هنگام کشته شدن یک پلاگا تولید می‌کند. راهرویی را که گانادوها از آن آمده‌اند، دنبال کنید و در خلاف جهت عقربه‌های ساعت به اطراف بچرخید. دشمن سوم در پایین پله‌ها منتظر است، او را از بین ببرید. سه مدال آبی در اینجاست یکی بین دو کانتینر در سمت چپ، یکی در سمت راست و دیگری در سمت چپ بالای تانکر قرار دارد. در آخر از پله‌ها بالا بروید. در بالا، گیاه سبز در سمت راست را بردارید و سپس وارد ساختمان شوید.

در انتهای سالن توسط گروهی از گانادوها مورد حمله قرار خواهید گرفت. آنها سپر دارند و دو تای آنها باعث ایجاد پلاگا می‌شوند، بنابراین در ورودی بایستید و از نارنجک‌هایی که در دست دارید به خوبی استفاده کنید. وقتی اتاق خالی شد، از پله‌ها به سمت راست بالا بروید. وارد دفتر در انتهای سالن شوید، لوازم را از روی میز بردارید و کمد را خالی کنید و از اشلی بخواهید اهرم را روی دیوار سمت چپ نگه دارد.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل چهاردهم (Chapter Fourteen)

به طبقه پایین برگردید تا از دربی که باز می‌شود، عبور کنید. شما همچنین می‌توانید چلیک سمت راست روی سقف را برای Velvet Blue بشکنید. در طرف دیگر درب، به چپ بپیچید و دری که به اتاق اصلی باز می‌گردد را باز کنید. گروه جدیدی از گانادوها وارد خواهند شد و اشلی را مانند سیب‌زمینی از روی زمین برمی‌دارند! هر چه سریعتر به سراغ او بروید تا نجاتش دهید، سپس گانادوهای باقی مانده را از بین ببرید. از دری که باز کردید به راهروی کناری برگردید و از پله‌ها بالا بروید. گانادوها و پلاگاهای بیشتر، مسیر شما را مسدود خواهند کرد. وقتی به بالا رسیدید، به سمت راست بروید و وارد دری شوید که پیدا کردید. بشکه را در انتهای اتاق غارت کنید و در سمت چپ به داخل آب بپرید.  از گذرگاه کوچک سمت راست خم شوید و زمرد را در گوشه سمت چپ بردارید، قبل از اینکه از فاضلاب خارج شوید، از کلیدهای کنار درب استفاده کنید. لئون و اشلی هر دو باید کلیدهای مربوطه خود را بکشند در حالی که نشانگر بالای درب در ناحیه قرمز است.

بخش دوم: منطقه دفع زباله (Waste Disposal) 

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل چهاردهم (Chapter Fourteen)

از درب عبور کنید و اشلی را در کمد جلوی خود پنهان کنید. مهمات Rifle را در کنار قفسه بردارید و Rifle خود را در صورتی که اینکار را نکرده‌اید، به Biosensor Scope مجهز کنید. همانطور که از سالن بعدی پایین می‌روید، یک Regenerador از سمت راست ظاهر می شود. وقتی همه انگل‌هایش را نابود کنید، تبدیل به یک Iron Maiden می‌شود که یک انگل نهایی در سر دارد. حرکات آن بیش از حد نامنظم است با یک تیر در سرش کارش را بسازید، اگر نمی‌توانید یک تیر خوب را با اسکوپ به سرش زد، بنابراین سعی کنید با شات‌گان به دهانش شلیک کنید تا انگل نهایی را از بین ببرید. هرچند این توصیه به شدت خطرناک است، با همان Rifle به سرش شلیک کنید، امن‌تر است.

هشدار مهم: Iron Maiden بعد از مرگ دچار اسپاسم شده، بدنش متورم گشته و در نهایت منفجر می‌شود، این انفجار باعث پرتاب میخ‌های تنش به اطراف می‌شود، حتماً بعد از مرگش پشت دیوار پنهان شوید.

با مرگ Regenerador، اشلی را از مخفیگاه بیرون بیاورید و درب بعدی را با همان روش قبلی باز کنید. منطقه قرمز کوچکتر است، بنابراین باید عکس‌العمل سریع‌تری داشته باشید. کمی جلوتر بعد از در موش روی زمین را بکشید، سه موش دیگر برای انجام ماموریت تاجر در این منطقه باید بکشید. راهرو را دنبال کنید و از اشلی بخواهید چرخ را در انتها بچرخاند تا یک پل را بالا بیاورد. از پل عبور کنید و به چپ بپیچید. حتما در بین مسیر از درون کیف Ornate Necklace را بردارید و همینطور موش قبل از در را بکشید. در سمت راست راهرو بمانید تا جعبه‌هایی با مهمات پیدا کنید و مسیر را تا زمانی که Power Control را پیدا کنید، دنبال کنید. در اینجا ماهی را بردارید و دو موش باقی مانده را بکشید. (همینطور وقتی از پل رد می‌شوید به آویز شلیک کنید تا آیتم اضافه را بدست بیاورید.)

وقتی اهرم را پایین دادید، از میان میله‌های سمت چپ نگاه کنید – دو گانادو ظاهر می‌شوند و به اشلی حمله می‌کنند، همانجا بمانید و از پشت میله‌ها به سمت گانادوها شلیک کنید تا کشته شوند. در همان زمان، یک Regenerador روی انبوه زباله‌های پشت سر شما بیدار می‌شود. تفنگ خود را به Biosensor Scope مجهز کنید و می‌توانید قبل از اینکه Regenerador شروع به حرکت کند، تعدادی انگل‌هایش را از بین ببرید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل چهاردهم (Chapter Fourteen)راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل چهاردهم (Chapter Fourteen)

ریجنرادور را تا جایی که می‌توانید سریع بکشید – به Iron Maiden تبدیل می شود، پس مراقب باشید – در حالی که برای دفاع از اشلی به Ganados از میان میله‌ها تیراندازی می‌کنید. اگر دیر بجنبید، آنها اشلی را می‌ربایند و کار سخت می‌شود. وقتی Regenerador را کشتید، به سمت پل بدوید و هر گانادو نزدیک اشلی را هلاک کنید تا بتواند پل را برای شما بالا ببرد، سپس به Panel روشن شده پشت سر او بروید. (یکی از روش‌های خوب کشتن گاندوها قبل از رسیدن به اشلی است پس صبر کنید و با تفنگ نشانه‌دار کار گاندوها را بسازید بعد از دست Regenerador فرار کنید و به سمت اشلی بروید و وقتی از پل گذشتید از اشلی بخواهید که آن را ول کند تا Regenerador به پایین سقوط کند!)

برق را کالیبره کنید و برای ادامه حرکت از درب عبور کنید. دنباله صحیح این است (درجه سختی Pro یا Hard):

شماره‌ی مدار: ۱ / تعداد دفعات چرخش: ۲

شماره‌ی مدار: ۲ / تعداد دفعات چرخش: ۱

شماره‌ی مدار: ۳ / تعداد دفعات چرخش: صفر

شماره‌ی مدار: ۴ / تعداد دفعات چرخش: ۲

هنگامی که از درب عبور کردید، دو پلاگا که برای خود قدم می‌زنند و راهرو را مسدود کرده‌اند، بکشید و از درب عبور کنید تا بازرگان را پیدا کنید. کشتن تمام موش‌های صحرایی در منطقه کنترل زباله، یک درخواست بازرگان را برآورده می‌کند. موش اول بعد از شکست دادن اولین Regenerador از درب می‌گذرد. دومی بلافاصله در طرف دیگر پلی است که اشلی بلند می‌کند. سومین و چهارمین هر دو نزدیک کلید Power هستند، جایی که شما با Regenerador دوم مبارزه می‌کنید.

بخش سوم: انبار محموله (Cargo Depot)

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل چهاردهم (Chapter Fourteen)راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل چهاردهم (Chapter Fourteen)

پس از اتمام کار با بازرگان، به قسمت ساخت و ساز پیش رو بپرید. دیواری را که شکافی در آن وجود دارد بررسی کنید، اشلی از تجهیزات نزدیک برای شکستن آن استفاده خواهد کرد. (برای Skip کردن این بخش بعد از آنکه اشلی وارد ماشین مکانیکی شد، روبروی شکاف دیوار با فاصله بایستید و دو عدد Heavy Grenade پرتاب کنید. با اولین برخورد گوی فلزی ماشین به دیوار، دیوار فرو خواهد ریخت و نیازی به مبارزه با تمام گانادوها نیست) در حالی که او در حال کار است، شما باید از دستگاه در برابر گانادوهای در حال پیشروی دفاع کنید.

قبل از تعامل با Wrecking Ball برای موارد اضافی، منطقه را کاوش کنید. یک نارنجک فلش در میان تجهیزات کنار وسیله نقلیه پنهان شده است که مخصوصاً در مبارزه پیش رو مفید است!

با حرکت به سمت دیگر وسیله نقلیه شروع کنید – جایی که درب است، بنابراین گانادو‌ها سعی می‌کنند از آنجا وارد شوند، بعضی هم به سراغ اشلی می‌روند. شلیک شات‌گان درست در ابتدای مبارزه می‌تواند سه گانادو را که در مقابل شما قرار دارند، از بین ببرد و به شما فرصت دهد تا از کانتینر باز شده‌ی حمل و نقل سمت چپ خود عبور کنید.

دو Brutes در مرحله اول مبارزه ظاهر می‌شوند. وقتی آنها به درک رفتند، باید با یک موشک‌انداز و انبوهی از پلاگاها، به علاوه اوباش گانادوها مبارزه کنید. از نارنجک فلش برای کشتن Plagas به محض ظاهر شدن استفاده کنید – این کار باعث می‌شود که گانادوها از خود بیخود نشوند.

وقتی اشلی دیوار را می‌شکند، دشمنان باقی‌مانده را پاک‌سازی کنید و از دهانه‌ی باز شده عبور کنید. به جعبه‌ای در سمت چپ نگاه کنید تا یک درخواست بازرگان برای از بین بردن یک “جسد عجیب” در آزمایشگاه Incubation پیدا کنید. می‌توانید با باز کردن دروازه در کنار، راه بازگشت را طی کنید، یا تلاش جانبی را نادیده بگیرید و بالابر را فعال کنید.

دروازه شما را به مخفیگاه Merchant’s Hideout می‌برد، بنابراین قبل از رفتن به دنبال این مینی باس، حتماً سلاح‌های خود را تجهیز کنید. هنگامی که آماده شدید، به سلول نگهدارنده اشلی بازگردید و مسیر خود را به آزمایشگاه Incubation که در آن Biosensor Scope را دریافت کردید، ادامه دهید. یک قفسه در سر راه وجود دارد – اشلی را در داخل آن مخفی کنید تا بتوانید بدون اینکه او را در معرض خطر قرار دهید، مبارزه کنید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل چهاردهم (Chapter Fourteen)راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل چهاردهم (Chapter Fourteen)

ریجنرادور در آزمایشگاه قبلاً تغییر شکل داده است، بنابراین انتظار داشته باشید که با تعداد زیادی سوزن دردناک به شما ضربه بزند. داشتن زره و چاقو با دوام کامل برای Parry کردن ضربات و فرار از چنگال‌هایش ضروری است. Biosensor Scope را روی تفنگ خود تجهیز کنید در زمان مناسب درگیری را آغاز کنید فقط مراقب باشید تیرهای تفنگ‌تان موجودات دیگر درون آزمایشگاه را آزاد نکند! این Regenerador دارای انگل‌های بسیار بیشتری نسبت به بقیه است، بنابراین مراقب باشید و اگر در خطر بودید حتما فرار کنید و بعد باز برگردید و به سراغش بروید! وقتی کارتان تمام شد، پاداش خود را از فروشنده بگیرید و به آسانسور بازگردید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل چهاردهم (Chapter Fourteen)راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل چهاردهم (Chapter Fourteen)

در بالای آسانسور، وارد درب سمت راست شوید. بشکه‌های پشت دستگاه جلوی خود را بشکنید، سپس از پنجره سمت چپ خود بالا بروید. اتاق را غارت کنید، سپس از درهای عقب خارج شوید. شما خود را در انباری پر از کهربا که از معدن زیر قلعه جمع‌آوری شده را خواهید دید. کمی جلوتر از آویز بالای سرتان آیتم اضافه را بدست بیاورید. مسیر را دنبال کنید و سنگ بزرگ گوشه اتاق را بررسی کنید تا میان‌پرده ایجاد شود. پس از آن، گیاه زرد را از قفسه سمت چپ بردارید و به دنبال سنگ کریستال در پشت قفسه بگردید، سپس Saddler را از طریق درهای دوتایی دنبال کنید.

این بخش شامل یکی از عروسک‌های سالازار است

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل چهاردهم (Chapter Fourteen)راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل چهاردهم (Chapter Fourteen)

وقتی به یک دوراهی در جاده رسیدید، به سمت راست نگاه کنید. شما می‌توانید به راحتی گانادو را در انتهای تونل بدون هشدار دادن به دیگران با اسنایپ بکشید، سپس از نقطه نظر او برای کشتن دیگران استفاده کنید. اگر مبارزه مستقیم‌تری را ترجیح می‌دهید، مسیر سمت چپ به سطح زمین منتهی می‌شود، اما ارزش آن را دارد که مسیر سمت راست را برای تجهیزات و عروسک سالازار که می‌توانید در آنجا پیدا کنید، انتخاب کنید.

بخش چهارم: مبارزه با Krauser 

محل کمپینگ را غارت کنید، حتماً داخل و پشت چادر را چک کنید و در امتداد مسیر ادامه دهید. اسناد موجود در چادر فرماندهی را بررسی کنید، سپس ردِ خون را از پشت دنبال کنید. بشکه‌های سمت راست را غارت کنید، سپس از طاق عبور کنید و در ماشین‌تحریر بازی را ذخیره کنید. بازرگان برای تعمیرات لحظه آخری نیز در دسترس است (اگر در Assissted یا Standard هستید Rocket Luncher را بخرید تا کراوزر را تکه تکه کنید. اگر در Hardcore یا Professional هستید Magnom خود را بفروشید و Killer 7 را تهیه کنید و Damage آن را تا آخر آپگرید کنید). مسیر را ادامه دهید تا زمانی که یک میان‌پرده آغاز شود تا مبارزه با کراوزر شروع شود.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل چهاردهم (Chapter Fourteen)

مبارزه را با منتظر ماندن کراوزر برای خالی کردن خشاب خود شروع کنید، سپس در حالی که در حال Reload کردن است به سمت چپ بدوید. (اگر به سمت پشت بروید روی دیوار انتهای محل یک Rhinoceros Beetles پیدا خواهید کرد!) (اگر سریع باشید با Rifle ارتقا یافته می‌توانید چند شلیک به سر او بکنید و مبارزه تن به تن با او را به نوعی Skip کنید.) پشت هر ستون پشت سر هم خم شوید تا از آتش کراوزر در امان بمانید، سپس در انتهای مسیر به داخل خرابه‌ها بروید. پشت دیوار خم شوید تا از شلیک دیگری از سوی کراوزر در امان بمانید، سپس وارد راهروی پشت اتاق شوید. در بالای سطح شیب‌دار، Krauser شما را برای یک حمله Melee خفت می‌کند. مانند قبل با او بجنگید، با استفاده از چاقو ضرباتش را Parry کنید، سرعت حملاتش زیاد نیست پس برای Parry کردن عجله نکنید. جنب‌وجوش او این بار بیشتر است پس دقت کنید.

وقتی کراوزر به بالای سطح دیگر می‌پرد، حواستان باشد که می‌خواهد با مسلسل یا کمان یا نارنجک شما را بزند،حتما پشت ستونی پناه بگیرید. به مبارزه ادامه دهید تا زمانی که کراوز از یک نارنجک فلاش برای عقب نشینی استفاده کند، سپس چرخ را بچرخانید تا در اتاق زیر باز شود. هنگام دور زدن در گوشه احتیاط کنید، زیرا کراوزر مین‌هایی را در داخل خرابه‌ها راه اندازی کرده است. به آنها شلیک کنید یا در صورت نیاز زیر لیزر آنها خم شوید.

در پایین پله‌ها، جعبه‌ای با لوازم وجود دارد – آنها را بردارید، سپس فوراً بچرخید زیرا کراوزر منتظر است تا به شما حمله کند. اگر شما را بگیرد از نوارسلامتیتان بیهوده کاسته می‌شود، اما اگر سریع باشید می‌توانید با شلیک به او جلوی حمله‌اش را بگیرید. پس از عقب‌نشینی، مین را که مسیر شما را مسدود کرده است منفجر کنید و ادامه دهید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل چهاردهم (Chapter Fourteen)راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل چهاردهم (Chapter Fourteen)

به طرف گوشه دیوار بروید، پشت دیوار بمانید تا زمانی که کراوزر یک گلوله انفجاری شلیک کند. پس از آن، در سمت راست منتهی الیه سالن بمانید تا از تله خرس در سایه در امان باشید، سپس با دقت به گوشه بعدی به سمت چپ شلیک کنید تا مین منفجر شود.

دو راهرو سمت چپ هر کدام با Torretهایی روی سقف پوشانده شده‌اند. تنها راه این است که شما زودتر به آنها شلیک کنید. تله‌های خرس بیشتری روی زمین وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید. ابتدا از راهرو سمت چپ استفاده کنید تا زاویه شلیک روی مین که سمت راست را مسدود می‌کند به دست آورید، سپس برای ادامه از راهروی دیگر پایین بروید.

به آرامی در راهروی منحنی حرکت کنید. این به شما زمان می‌دهد تا به برجک، تله خرس و شلیک‌های کراوزر در انتهای مسیر واکنش نشان دهید. اگر خیلی سریع حرکت کنید، وارد هر سه تله خواهید شد. از پله‌ها بالا بروید و گیاه قرمز را روی طاقچه جلو بروید. همچنین یک جعبه در پشت شما و در سمت چپ وجود دارد که فقط در صورت چرخیدن به آن متوجه‌اش خواهید شد. (در درجه Pro یک دستگاه تایپ برای ذخیره وجود دارد) هنگامی که همه چیز را جمع کردید، به جلو ادامه دهید و از پله‌ها بالا بروید تا با ضربه دیگری از کراوزر روبرو شوید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل چهاردهم (Chapter Fourteen)

در بالا، بلافاصله پشت نزدیکترین سنگ پناه بگیرید. پس از شلیک Krauser، به مین در سمت راست شلیک کنید و سپس به پایین برگردید. صبر کنید تا دوباره شلیک کند، سپس به جلو فرار کنید. دو بخش از دیوار در جلو وجود دارد – از سمت چپ اجتناب کنید، زیرا یک تله خرس در جلوی آن وجود دارد. وقتی کراوزر شلیک می‌کند، مستقیم به جلو بدوید و پشت دیوار بعدی پناه بگیرید. یک گیاه سبز در آنجا وجود دارد که می‌توانید آن را با گیاه قرمزی که در اتاق قبلی برداشته‌اید مخلوط کنید.

همانطور که به پله‌ها نزدیک می‌شوید به سمت راست حرکت کنید تا از شلیک دیگر کراوزر جلوگیری کنید. وقتی به پله پایین رسیدید، او چند نارنجک را به سمت شما پرتاب می‌کند و سپس عقب‌نشینی می‌کند. به مین سمت راست شلیک کنید و او را دنبال کنید.

شما زمانی برای مقابله با مین سمت چپ در اتاق بعدی ندارید، زیرا کراوزر به محض ورود آتش خواهد گشود. پشت ستون سمت چپ قرار بگیرید و سپس به آتش پاسخ دهید تا او به پایین بپرد. اگر سریع هستید، می‌توانید قبل از درگیر شدن با کراوزر، به مین شلیک کنید، و از نگرانی در مورد آن در طول مبارزه نجات پیدا کنید.

دوباره با کراوزر با چاقو بجنگید تا زمانی که میان‌پرده را ببینید. پس از آن، در منطقه جدید، راهرو را دنبال کنید تا زمانی که کراوزر ظاهر شود و حمله Melee انجام دهد. هنگامی که او عقب نشینی کرد، به حرکت خود ادامه دهید و گیاهان زرد و سبز را در مسیر بردارید. کمی بعد، Krauser از بالا حمله خواهد کرد – برای جلوگیری از آسیب، دکمه‌ی Evade زمان‌بندی شده را بزنید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل چهاردهم (Chapter Fourteen)راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل چهاردهم (Chapter Fourteen)

پس از حمله کراوزر، بشکه‌های سمت چپ را غارت کنید، سپس از نردبان بالا بروید و به مرحله نهایی برید. با پایان یافتن میان‌پرده دوباره از کراوزر دوری کنید و با هر چیزی که دارید به او ضربه بزنید. برای جلوگیری از تخلیه سریع سلامتی خود، باید از Parryها و جاخالی‌ها استفاده کنید، اما اکنون می‌توانید از زرادخانه کامل خود بدون تکیه بر چاقو استفاده کنید.

چند جعبه در کنار میدان وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای کمک‌های اضطراری استفاده کنید – فقط در حالی که به سمت آنها می‌روید مراقب Krauser باشید! نکته‌ی مهم: در طول مبارزه چه در Assisted چه در Professional هیچگاه نتوانستم این بشکه‌ها و جعبه‌ها را بدون درگیری با کراوزر بشکنم. توصیه می‌کنم بر روی مبارزه تمرکز کنید و نگذارید بشکه‌ها حواستان را پرت خود کنند.

وقتی کراوزر به بالای خرابه‌ها می‌جهد، به سمت لبه‌ها حرکت کنید. (یا از نبردبان بالا بروید) هرچه هنگام فرود او به مرکز نزدیکتر باشید، آسیب بیشتری خواهید دید. پس از بازگشت به زمین، از لبه دور شوید تا از درگیری نزدیک کراوزر با خودتان جلوگیری کنید. هنگامی که به کراوزر در فرم‌نهایی‌اش آسیب کافی وارد بکنید، مبارزه به پایان می‌رسد و شما Fighting Knife او را دریافت خواهید کرد، یک سلاح سرد استثنایی. (در این مبارزه از Rocket Launcher یا Killer 7 بهره ببرید تا مبارزه سریع تمام شود) جعبه‌های باقیمانده در منطقه را غارت کنید، سپس از پل متحرک عبور کنید تا فصل را تمام کنید.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با Resident Evil 4 Remake 

دیدگاه ها بسته شده است