راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل شانزدهم (Chapter Sixteen)

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل شانزدهم (Chapter Sixteen)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 Remake (منوی اصلی)

[lwptoc min=”2″]

ویدیوی اختصاصی بازی Resident Evil 4 Remake فصل شانزدهم (Chapter Sixteen)

توضیحات ویدیو: 1. ویدیوی تهیه شده برای شما به صورت انحصاری از درجه سختی Professional و بازی جدید (نه New Game+) کپچر شده است. 2. در این ویدیو تمام مراحل فرعی بازی یا درخواست‌های تاجر انجام شده و تمام گنج‌های بازی نیز پیدا شده است. 3. همینطور سعی شده بیشترین دشمن در بخش‌های مختلف بازی شکست داده شود و از رد کردن قسمت‌های مختلف فقط با دویدن خودداری شده است، چراکه این دست کاملا برای سرگرمی نه برای کسب S+ در بازی انجام شده است. (در بالاترین درجه سختی خود را در برابر بیشترین چالش ممکن قرار داده‌ایم!) 4. در این ویدیوها برای کشتن باس‌ها به هیچ عنوان از راکت لانچر استفاده نشده است. 5. بیشتر دموها و فایل‌های صوتی و تصویری بازی نمایش داده شده است.

بخش اول: پناهگاه (Sanctuary)

برای یافتن یادداشت‌ها و اقلام، به خصوص اسپری کمک‌های اولیه روی دیوار سمت چپ، آزمایشگاه را جستجو کنید. وقتی آماده شدید، از دربی که از آن وارد شده‌اید خارج شوید. با کمک اشلی نردبان سمت چپ را پایین بیاورد تا بتوانید از آن بالا بروید. از روی پل عبور کنید، چلیک را روی سقف شلیک کنید تا مانند خودتان یک جواهر به دست آورید، سپس راهرو را دنبال کنید. شکستن تمام بشکه‌ها و جعبه‌ها در طول مسیر به پر کردن مهمات شما کمک می‌کند.

برای بازگشت به Sanctuary از درب انتهای سالن عبور کنید. از تونل سمت راست برای رسیدن به سطح زمین استفاده کنید. تنها مسیر موجود را دنبال کنید تا به نقطه‌ای برسید که بتوانید از طاقچه‌ای در سمت راست اتاق بالا بروید. قبل از انجام این کار، از سوراخ سمت چپ خم شوید تا به محراب برسید. شما می‌توانید یک گنج و چند خط از آخرین اطلاعات را دریافت کنید.

پس از اتمام کار، به طاقچه برگردید و بالا بروید. از درب بالا عبور کرده و ادامه دهید. به صخره‌های روی زمین دقت کنید، زیرا نویستادورهای استتار شده در این منطقه وجود دارد. Biosensor Scope می‌تواند بلافاصله آنها را شناسایی کند. (جلوتر با شلیک به آویز آیتم اضافه را بردارید) در انتهای راهرو اتاق بازرگان را در سمت چپ پیدا خواهید کرد. صندوقی درست بیرون درب او با یک شمش طلا وجود دارد که می‌توانید آن را بفروشید. بازی را ذخیره کنید – نبرد نهایی به معنای واقعی کلمه اتفاق خواهد افتاد!

بخش دوم : مبارزه با Saddler 

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل شانزدهم (Chapter Sixteen)

(چنانچه در حالات Assisted و یا Standard هستید می‌توانید یک Rocket Luncher تهیه کنید و زمانی که Saddler را با ترکاندن دو چشم بزرگ روی پاهای جلوئیش Stun کردید، با شلیک راکت به چشم بزرگ داخل دهانش در جا بکشید و به فاز دوم مبارزه بروید. اگر در Hardcore و یا Pro هستید باید Killer 7 کامل آپگرید کنید (Damage و Fire Rate را کامل و مقداری Ammo Capacity) و زمانی که Saddler را Stun کردید و چشم داخل دهانش را دیدید، چشم را با Killer 7 مورد هدف قرار دهید تا به فاز دوم بروید) به بیرون بروید و از دوربین برای دیدن Ada استفاده کنید. با آسانسور به سمت او بروید و مبارزه با Saddler آغاز خواهد شد.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل شانزدهم (Chapter Sixteen)

به محض اینکه Saddler وارد منطقه نبرد شد، با شلیک به بشکه‌ی قرمز رنگ سمت راست شروع کنید. بعد، در امتداد دروازه بدوید و هر چیزی را که می‌توانید جمع‌آوری کنید – آیتم‌های زیادی پیدا می‌شود و به آنها نیاز خواهید داشت. به سلاح مورد نظر خود تغییر دهید و به چشم‌های روی زانوهای Saddler شلیک کنید. وقتی نابود شوند،رنگشان سبز می‌شود. به اندازه کافی به چشم‌ها شلیک کنید تا Saddler بر روی زمین بیافتد و به شما این امکان را می‌دهد که یک حرکت با چاقو انجام دهید.

وقتی Saddler از دسترس خارج می‌شود، یکی از دو حرکت ویژه‌اش را آماده می‌کند – یا در حال احضار دسته‌ای از نویستادورها است یا می‌خواهد روی شما اسید بپاشد. نویستادورها فقط یک گلوله برای کشتن لازم دارند، و مهمات، باروت و گیاهان از آنها برجا می‌ماند – به این ترتیب در طول نبرد می‌توانید از این آیتم‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید با شلیک به مردمک چشم نارنجی رنگ در دهان او، اسیدپاشی Saddler را قطع کنید، اما برای اینکار باید سریع و دقیق باشید. با حرکت اندکی به چپ یا راست، درست زمانی که اسیدپاشی شروع می‌شود، جاخالی دادن بسیار آسان‌تر است و بین دو جریان اسید قرار خواهید گرفت (کافی است به موقع Crouch کنید).

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل شانزدهم (Chapter Sixteen)

اگر Saddler خیلی نزدیک شود، در برابر چندین حمله آسیب‌پذیر هستید. دُم او را می توان Parry کرد و حملات پای او را نیز همچنین، اما پنجره‌ی Parry برای هر یک بسیار کوتاه است. او دو چنگال دارد که یکی از آن‌ها را می‌توان با چاقو Parry کرد، اما اگر دیگری به شما برخورد کند، آسیب زیادی می‌بینید. بعضی مواقع او به وسط میدان مبارزه می‌رود اگر سریع باشید می‌توانید به چشم‌ها از راه دور شلیک کنید و باز به او آسیب وارد کنید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل شانزدهم (Chapter Sixteen)

پس از زدن دو یا سه چاقو به چشم داخل دهانش ، مبارزه به مرحله دوم خود منتقل می‌شود. این در واقع ساده‌ترین مبارزه در این بازی است – تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تیراندازی به چشم بزرگ مرکزی ادامه دهید و شاخک‌ها را جاخالی دهید. اگر یک شاخک مستقیماً در هوا باشد، مستقیماً از بالای سر لئون پایین می‌آید – به چپ یا راست حرکت کنید تا از مسیر خارج شوید. اگر شاخک خم شود، به صورت افقی می چرخد و شما را ملزم به طفره رفتن از آن با فشار دکمه می‌کند. هنگامی که آسیب کافی به چشم وارد کردید، Ada یک موشک‌انداز به سمت شما پرتاب می‌کند. آن را بردارید و به چشم شلیک کنید تا نبرد پایان یابد.

نکته‌ی مهم: ۳ نبرد مهم بازی که مبارزه با سالازار، کراوزر و Saddler می‌شوند، با خرید راکت‌‌لانچر از بازرگان، بسیار بسیار (چندتا بسیار دیگر) ساده می‌شوند و می‌توانید در مهمات خود به شدت صرفه‌جویی کنید ولی راکت‌لانچر در Assisted / Standard به قیمت ۵۰۰۰۰ هزار پستا و در Hardcore / Pro به قیمت ۱۵۰۰۰۰هزار پستا می‌باشد.

این بخش شامل یکی از عروسک‌های سالازار است

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل شانزدهم (Chapter Sixteen)

هنگامی که گیم‌پلی پس از میان‌پرده از سر گرفته می‌شود، جزیره در عرض دو دقیقه منفجر می‌شود. پس از خروج از آسانسور گیاه سبز را در سمت چپ بگیرید (تا بتوانید بازی New Game Plus خود را با آن شروع کنید)، در ماشین‌تحریر بازی را ذخیره کنید و بدوید! وقتی پل پیش رو فرو ریخت، از آن طرف بپرید و درب را باز کنید. در اینجا در سمت راست بالای جعبه‌ها آخرین عروسک سالازار را پیدا خواهید کرد.

نگران گانادوها نباشید، آنها اکنون بی‌ضرر هستند. مسیر را ادامه دهید تا زمانی که به یک اسکله با جت اسکی برسید. برای روشن کردن موتور از کلید Ada استفاده کنید. دکمه آتش را فشار دهید تا جت اسکی با بیشترین سرعت ممکن حرکت کند و در حین حرکت از برخورد جلوگیری کنید. از آنجایی که نمی‌توانید دوربین را کنترل کنید، بهترین استراتژی این است که به جای روی جت اسکی، روی منطقه جلویی تمرکز کنید.

جت اسکی نمی‌تواند خیلی سریع بپیچد، بنابراین برای جلوگیری از آسیب، خود را از قبل با موانع تونل‌ها وقف دهید! اگر بتوانید بدون آسیب رساندن به جت‌اسکی (یعنی بدون تماس با دیوار و آوار – جعبه‌ها و رمپ‌ها به جت اسکی آسیب نمی‌رسانند) مرحله را طی کنید، تروفی یا اچیومنت Smooth Escape Achievement را کسب خواهید کرد. چه آسیب دیده باشید یا نه، وقتی از غارها بیرون آمدید، بازی را تمام کرده‌اید! خسته نباشید!

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با Resident Evil 4 Remake 

دیدگاه ها بسته شده است