راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل نهم (Chapter Nine) بخش دوم

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل نهم (Chapter Nine) بخش دوم

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 Remake (منوی اصلی)

[lwptoc min=”2″]

قسمت اول: راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل نهم (Chapter Nine) بخش اول

ویدیوی اختصاصی بازی Resident Evil 4 Remake فصل نهم (Chapter Nine)

توضیحات ویدیو: 1. ویدیوی تهیه شده برای شما به صورت انحصاری از درجه سختی Professional و بازی جدید (نه New Game+) کپچر شده است. 2. در این ویدیو تمام مراحل فرعی بازی یا درخواست‌های تاجر انجام شده و تمام گنج‌های بازی نیز پیدا شده است. 3. همینطور سعی شده بیشترین دشمن در بخش‌های مختلف بازی شکست داده شود و از رد کردن قسمت‌های مختلف فقط با دویدن خودداری شده است، چراکه این دست کاملا برای سرگرمی نه برای کسب S+ در بازی انجام شده است. (در بالاترین درجه سختی خود را در برابر بیشترین چالش ممکن قرار داده‌ایم!) 4. در این ویدیوها برای کشتن باس‌ها به هیچ عنوان از راکت لانچر استفاده نشده است. 5. بیشتر دموها و فایل‌های صوتی و تصویری بازی نمایش داده شده است.

بخش ششم: کتابخانه (یک) (Library)

 لئون و اشلی دوباره از هم جدا می‌شوند. بازی را با اشلی از سر خواهید گرفت. او غیر مسلح است، بنابراین شما باید با احتیاط ادامه دهید. به دنبال یک فانوس آبی در سمت چپ باشید. با برداشتن آن یک گذرگاه مخفی باز می‌شود که می‌توانید از آن برای فرار از گانادوها استفاده کنید. مسیر را دنبال کنید تا زمانی که یک ساعت قدیمی شکسته پیدا کنید. (محلش را به یاد بسپارید) یادداشت روی میز سمت چپ نشان می‌دهد که باید ساعت را روی زمان درست تنظیم کنید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل نهم (Chapter Nine)

درب نزدیک میز را باز کنید و راهرو را دنبال کنید. وقتی به بن‌بست رسیدید، از میان قفسه کتاب سمت چپ خم شوید و عبور کنید. از کنار آسانسور قفل شده عبور کنید و مسیر را تا انتهای کتابخانه دنبال کنید. در نهایت به پایه‌ای برای قرار دادن فانوس می‌رسید. فانوس را در آنجا قرار دهید تا مسیر جدیدی به جلو باز شود. اهرم را در اتاق مخفی بچرخانید، سپس فانوس را بردارید و از پلکانی که ظاهر شده است، بالا بروید. کلیدهای رویِ میزِ طبقه بالا را بردارید، سپس به طبقه اصلی کتابخانه برگردید. اشلی گلدان‌ها را خرد نمی‌کند، بنابراین باید بعداً وقتی کنترل لئون را در دست گرفتید به اینجا برگردید تا وسایل داخل آن‌ها را جمع‌آوری کنید. همینطور در همین بالا یک محل وجود دارد که به Cubic Device برای باز کردنش احتیاج دارید، پس بعدا با لئون به اینجا خواهیم آمد.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل نهم (Chapter Nine)

در پایین مسیر سمت چپ را بروید (محلی که در نقشه بالا مشخص شده) و نشسته به سمت گنج گوشه بروید و با کلید دومی آن را باز کنید تا یک Elegant Perfume Bottle بدست بیاورید. (اگر این گنج‌ را از دست بدهید بعدا با لئون نمی‌توانید آن را بردارید.)

وقتی از پله‌ها پایین بیایید، آرمادورها زنده می‌شوند. می‌توانید با تابیدن فانوس بر روی آنها، آنها را در مسیر خود Stun کنید، اما بهتر است به طور کلی از آنها اجتناب کنید. وقتی برای اولین بار یک شوالیه را دیدید که در طرف دیگر قفسه کتاب حرکت می‌کند، به چپ بپیچید تا در جهت مخالف بروید. این شما را در پشت آرمادور قرار می‌دهد و یک مسیر فرار را فراهم می‌کند. آرمادورا دوم تلاش خواهد کرد تا شما را با شمشیر بزند، آن را با فانوس Freeze کنید، سپس به سمت آسانسور بدوید. با انتخاب کلید دوم از سمت راست قفل درب آسانسور را باز کنید.

وقتی آسانسور متوقف شد، درب عقب را باز کنید و از آن بالا بروید. یک میان‌پرده کوتاه پخش می‌شود و پس از آن می‌توانید اتاق جدید را کاوش کنید. دنبال رَدِ خون پشت قفسه کتاب را بگیرید تا یک میز با یک یادداشت پیدا کنید. اعداد رومی “VII XII” و کلمه “ساعت” را نشان می دهد. ساعت قدیمی در اتاق اصلی را روی ساعت هفت قرار دهید (نه 7:12 – اعداد رومی به جای زمان اشاره به نمادهای واقعی روی صفحه ساعت دارند) در درجات سختی Assisted/Standard زمان ساعت را روی ۱۱:۰۴ قرار داده و در درجات سختی Hardcore/Profssional ساعت را روی ۷:۰۰ قرار دهید تا یک درب پنهان را آشکار کند.

طبق درجه سختی ساعت را تنظیم کنید. پشت ساعت از پله‌ها پایین بروید. یک آرمادورا از گوشه و کنار پایین پله‌ها ظاهر می‌شود. آن را با فانوس Freeze کنید و سریع اهرم را پشت سرش بچرخانید تا راهِ رو به جلو باز شود.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل نهم (Chapter Nine)

شوالیه دیگری در سمت چپ، در اتاق بعدی خواهد بود. پس از Freeze کردنش، به دور اتاق به سمت درب انتهای راهرو بدوید، اینجا ساعت قدیمی دیگری است. درست مثل ساعت قبل، ساعت را روی هفت تنظیم کنید. آرمادوراها شما را تعقیب خواهند کرد، بنابراین ممکن است ارزش آن را داشته باشد که قبل از تمرکز روی ساعت، اول آنها را Freeze کنید.

بخش هفتم: زیرزمین کتابخانه (یک)

از پله‌های پشت ساعت پایین بیایید و دکمه آسانسور را فشار دهید. در حالی که منتظر رسیدن آن هستید، رو به پله‌ها قرار بگیرید و آماده باشید تا فانوس خود را به شوالیه تعقیب کننده بتابانید.

با آسانسور پایین رفته و به زیرزمین بروید و در هر یک از چهار طاقچه کناری، زنگ‌ها را به صدا درآورید. هر زنگ باعث می‌شود شوالیه‌های بیشتری متحرک شوند، بنابراین فانوس خود را آماده کنید و به حرکت ادامه دهید! هنگامی که هر چهار زنگ به صدا در آورید، می‌توانید از درب انتهای سالن وارد اتاق شوید، جایی که آرمادوراها به لطف مشعل آبی داخل آن نمی‌توانند به آنجا برسند. وقتی وارد شدید در سمت راست صندوق را با کلید اول از سمت چپ باز کنید و گنج Emerald را بردارید. (اگر این گنج‌ را از دست بدهید بعدا با لئون نمی‌توانید آن را بردارید.)

سالن را به سمت اتاقی با فانوس‌های بیشتری بر روی پایه‌های اطراف ستون مرکزی دنبال کنید. هر فانوس، از جمله فانوس اشلی، تصویر متفاوتی را ارائه می‌دهد. فانوس اشلی را روی پایه مرکزی قرار دهید تا ماه کامل را نشان دهد. حال باید فانوس‌ها را با تصاویر روی دیوارها مَچ کنید. اشلی اکنون فانوس هلال ماه را در دست دارد.

فانوس هلال ماه را روی پایه سمت راست خود قرار دهید، آن را با فانوس ستاره عوض کنید، سپس فانوس ستاره را روی پایه خالی مقابل قرار دهید. وقتی هر سه فانوس در موقعیت خود قرار گرفتند، ستون باز می‌شود و نشان خانواده سالازار را بردارید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل نهم (Chapter Nine) بخش دوم

گرفتن Insignia باعث خاموش شدن فانوس‌ها می‌شود و راهی برای مبارزه با شوالیه‌ها برای شما باقی نمی‌گذارد. از راهی که آمدید برگردید و زیر شوالیه های Freeze شده در مشعل آبی، خم شوید. هنگامی که از کنار آنها گذشتید، مستقیم به سمت آسانسور بدوید، فقط کمی زیگ زاگ کنید تا از برخورد حملات آرمادورها جلوگیری کنید. وارد آسانسور شده و شروع به بالا رفتن از پله‌ها کنید. وقتی یک شوالیه راه شما را می‌بندد، به سمت پایین پله‌ها برگردید تا به خودتان فضایی برای مانور دادن در اطراف آن بدهید.

 به سمت کتابخانه بروید و در حین حرکت از آرمادورها اجتناب کنید و از پله‌ها بالا بروید و خود را به طبقه بالا برسانید. در طبقه بالا دستگاهی وجود دارد که به Cubic Device برای باز کردنش احتیاج دارید بعدا به سراغش خواهیم آمد. فعلا با کلید اولی از سمت راست صندوق سمت چپ را باز کنید تا گنج Sapphire را بدست بیاورید. (اگر این گنج‌ را از دست بدهید بعدا با لئون نمی‌توانید آن را بردارید.)

در آخر نشان خانواده سالازار را در شکاف کنار دروازه قرار دهید، تا آن را باز کنید و داخل شوید تا دمو آغاز شود و فصل به پایان برسد.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با Resident Evil 4 Remake 

دیدگاه ها بسته شده است