راهنمای قدم به قدم RE4 Separate Ways / مرحله‌ هفتم – Chapter 7

راهنمای قدم به قدم RE4 Separate Ways / مرحله‌ هفتم – Chapter 7

مکان‌ها: Underground Passage – Loading Docks – Sanctuary – Guard Tower

سلاح‌های پیشنهادی: TMP – Blacktail – Blast Crossbow – SR M1903

مطلب اصلی: راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 Remake

کهربا را از Saddler پس بگیرید – Take Amber Back From Saddler

بعد از آنکه به Underground Passageway رسیدید از پله‌ها بالا بروید. دربی را خواهید یافت که به Merchant ختم می‌شود. بعد از انجام ارتقاهای لازم به راست بپیچید و مسیر را دنبال کنید تا به آسانسور برسید و از غار خارج شوید. (در طول مسیر دشمنان مختلفی ظاهر می‌شوند که می‌توانید آنها را بکشید یا فقط از دستشان فرار کنید) (قبل از وورد به آسانسور اول فانوس را بیندازید تا یک Velvet Blue بدست بیاورید.) در این ناحیه سربازان زیادی تلاش می‌کنند شما را متوقف کنند. توصیه می‌کنم از Handgun استفاده کنید و تیرهای Shotgun و TMP را برای بعد ذخیره کنید.

به سمت Sanctuary بروید – Head to the Sanctuary

وقتی به Loading Docks رسیدید، مسیر را دنبال کنید تا به آسانسوری برسید که به Sanctuary ختم می‌شود. (قبل از وورد به آسانسور از صندوقی یک Staff of Royalty وجود دارد) در اینجا برای آخرین‌بار Marchant را ملاقات می‌کنید پس تمام آپگریدها و خریدهای لازم را انجام دهید و اگر حتی لازم می‌بینید یک راکت بخرید و بعد از آن به سمت Sanctuary بروید. (قبل از رسیدن به تاجر از صندوق یک Justitia Statue بدست می‌آورید)

مبارزه با سدلر – Defeat Saddler

از زیر درب کرکره‌ای به سمت دیگر بروید و در بین راه دشمنان را بکشید تا به Sanctuary برسید. (جلوتر در غار یک فانوس وجود دارد که حاوی یک Ruby است)

راهنمای قدم به قدم RE4 Separate Ways / مرحله‌ هفتم - Chapter 7

به محض ورود به Sanctuary یک میان‌پرده نمایش داده شده و کمک می‌کنید تا Leon و Ashley از مهلکه فرار کنند. سدلر ضربات مختلف با آسیب‌های بالا دارد. وقتی به سمت شما شلیک می‌کند جایی برای پناه گرفتن انتخاب کنید تا گلوله‌ها به شما برخورد نکنند. توصیه می‌کنم مبارزه را به انتهای سالن بکشانید جایی که دو ستون بزرگ قرار دارند و بدین ترتیب ستون‌ها مانع بسیار خوبی برای جلوگیری از برخورد ضربات Saddler ایجاد می‌کنند. یادتان باشد که Saddler می‌تواند شاخک‌هایش را وارد زمین کند و زیر پایتان آسیب وارد کند، بلافاصله دکمه‌ای نمایان می‌شود که با فشردن آن می‌توانید جاخالی انجام دهید، پس حواستان باشد. (اگر می‌خواهید Fast run کنید یک راکت به او بزنید تا او را به سرعت بکشید!)

سلاح قدرتمند را بدست آورید – Obtain a Powerful Weapon

راهنمای قدم به قدم RE4 Separate Ways / مرحله‌ هفتم - Chapter 7

بعد از آنکه Amber را از سدلر گرفتید، خود را در Guard Tower می‌یابید که هدف شما این است که سلاحی قدرتمند برای Leon پیدا کنید تا Saddler را از بین ببرد. (در اینجا پنج دقیقه بیشتر زمان ندارید پس باید سریع عمل کنید) مسیر را به سمت Guard Tower ادامه دهید و تمام دشمنان را از سر راهتان بردارید (مبارزه نکنید و با Flash یا Blast Arrow یا Grenadeها آنها را منحرف یا Stun کنید تا به راحتی بگریزید). یادتان باشد که کلاً ۵ دقیقه وقت دارید تا Rocket Luncher را به موقع به Leon برسانید. با چنگک سریع به سمت هدف بروید و Rocket Luncher را برای Leon پرت کنید تا دمو آغاز شود و بازی به پایان برسد.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با Resident Evil 4 Remake 

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است