مکان تمام عروسک های سالازار (Castellan Doll) در Resident Evil 4 Remake

مکان تمام عروسک های سالازار (Castellan Doll) در Resident Evil 4 Remake

در هر Chapter از بازی تنها یک مورد وجود دارد پس اگر موردی را جا بیاندازید باید در New Game Plus دوباره پیگیرش شوید.

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 Remake (منوی اصلی)

فصل اول در Lakeside Settlement

مکان تمام عروسک های سالازار (Castellan Doll) در Resident Evil 4 Remake

شما می‌توانید این عروسک را در خانه متروکه‌ای در سمت جنوب غربی شهرک کنار دریاچه پیدا کنید. به بالا نگاه کنید و به صدای تیک تاک مشخص Castellan گوش دهید تا آن را در قسمت شکسته سقف خانه پیدا کنید.

فصل دوم در Abandoned Factory

مکان تمام عروسک های سالازار (Castellan Doll) در Resident Evil 4 Remake

می‌توانید این عروسک را در ساختمان متروکه‌ای که مستقیماً در جنوب خانه روستای Chief’s Manor قرار دارد، پیدا کنید. پس از ورود به ساختمان بلافاصله به سمت راست خود بپیچید و به پایین نگاه کنید تا Castellan را روی انبوهی از خاک بیابید.

فصل سوم در Quarry

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل سوم (Chapter Three)

می‌توانید این Castellan را در زیر مغازه Merchant’s quary در فصل 3 پیدا کنید. پس از پایین آمدن از نردبان سمت چپ Merchant، مسیر را به سمت راست دنبال کنید و به بالا نگاه کنید تا Castellan را در بالای جعبه‌های انباشته پیدا کنید.

فصل چهارم در Forest Altar

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل چهارم (Chapter Four)

می‌توانید این عروسک را از کنار دروازه قفل‌شده شمال شهرک کنار دریاچه در فصل 4 بیابید. از کلید Insignia برای عبور از دروازه استفاده کنید، سپس مسیر را دنبال کنید تا به محراب جنگل برسید. هنگامی که به آنجا رسیدید، از میان حصارها و جسد روی محراب نگاه کنید تا Castellan را پیدا کنید.

فصل پنجم در Village Chief’s Manor

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل پنجم (Chapter Five)

می‌توانید این عروسک را در اتاق زیر شیروانی کلبه‌ی دهکده پیدا کنید. برای دسترسی به اتاق زیر شیروانی، تصویر کج شده داخل اتاق خواب طبقه دوم را بررسی کنید تا یک اهرم نمایان شود، سپس اهرم را بکشید تا نردبانی از سقف آزاد شود. به اشلی دستور دهید نردبان را پایین بیاورد، سپس آن را دنبال کنید تا به اتاق زیر شیروانی برسید. پس از ورود به اتاق زیر شیروانی، به عمق بیشتری بروید و اولین جعبه‌ای را که در سمت چپ می‌بینید، نابود کنید تا به صورت واضح Castellan را ببینید.

فصل ششم قبل از منطقه Checkpoint

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل ششم (Chapter six)

می‌توانید این عروسک را در کنار  آتش در کنار ساختمان متروکه قبل از منطقه Checkpoint پیدا کنید. روی طاقچه، سمت راست  آتش قرار دارد. (عکس بالا)

فصل هفتم در Treasury

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل هفتم (Chapter Seven)

شما می‌توانید این عروسک را درست پس از کشتن Garrador و استفاده از کلید سیاهچال پیدا کنید. از نردبان بالا بروید و به صدای تیک تاک مشخص Castellan گوش دهید تا آن را در بالای یکی از قفسه‌های نزدیک پیدا کنید.

فصل هشتم در Castle Basement

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل هشتم (Chapter Eight)

می‌توانید این عروسک را در غربی‌ترین برج در بالای قلعه‌ها، درست پس از ملاقات با El Giganteیِ زره‌پوش پیدا کنید. هنگام بالا رفتن از بالای برج، از سنگ‌های پرتابی غول زره‌پوش دوری کنید، سپس مسیر پر پیچ و خم را دنبال کنید تا Castellan را در بالای چند کیسه شن پیدا کنید.

فصل نهم در Courtyard

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل نهم (Chapter Nine)

می‌توانید این عروسک را از کنار مشعل روشن در گوشه شمال غربی حیاط پیدا کنید. عروسک روی زمین است و پشت چند تخته چوبی پنهان شده است.

فصل دهم در Depth

مکان تمام عروسک های سالازار (Castellan Doll) در Resident Evil 4 Remake

می‌توانید این عروسک را در نزدیکی Merchant در Waterway، از کنار Depths پیدا کنید. از کنار توری‌های فلزی در سراسر ورودی به مکان بازرگان نگاه کنید تا Castellan را که داخل این شبکه‌های فلزی است، بیابید.

فصل یازدهم در Stopover

مکان تمام عروسک های سالازار (Castellan Doll) در Resident Evil 4 Remake 1

می‌توانید این کاستلان را در Stopover و از اولین بخش Cart Mine فصل پیدا کنید. به داخل ساختمان بروید و به صدای تیک تاک مشخص Castellan گوش دهید تا آن را در قسمت شکسته سقف پیدا کنید.

فصل دوازدهم در Clock Tower

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل دوازدهم (Chapter Twelve)

شما می‌توانید این Castellan را درست پس از سوار شدن به تله‌کابین منتهی به برج ساعت پیدا کنید. پس از باز کردن درهای دوتایی، در حالی که به دیوار سمت چپ چسبیده‌اید، مستقیم به جلو بروید تا Castellan را در بالای جعبه پیدا کنید.

فصل سیزدهم در Surveillance

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل سیزدهم (Chapter Thirteen)

می توانید این Castellan را در جنوب‌شرقی‌ منطقه از قسمت Surveillance روی نقشه پیدا کنید. به دنبال لیفتراک سبز و کامیون قرمز باشید و روی شکاف بین آنها زوم کنید تا Castellan را روی زمین پیدا کنید.

فصل چهاردهم در Campsite

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل چهاردهم (Chapter Fourteen)راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل چهاردهم (Chapter Fourteen)

می‌توانید این Castellan را از کنار انبار کهربا، درست قبل از Campsite بیابید. قبل از افتادن در کمپ، به اطراف بچرخید و وارد ساختمان مجاور شوید تا Castellan را در بالای چند قفسه پیدا کنید.

فصل پانزدهم در Specimen Storage

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل پانزدهم (Chapter Fifteen)

شما می‌توانید این Castellan را در شمالی‌ترین اتاق در Specimen Storage پیدا کنید. به صدای تیک تاک مشخص Castellan گوش دهید تا آن را روی تخته‌های چوبی بالای اتاق پیدا کنید.

فصل شانزدهم در Underground Passage

مکان تمام عروسک های سالازار (Castellan Doll) در Resident Evil 4 Remake 2

شما می‌توانید این Castellan را در اتاق بزرگ درست قبل از رسیدن به جت اسکی نزدیک پایان بازی پیدا کنید. به دنبال لیفتراک سبز رنگ در سمت شمال شرقی اتاق بگردید تا Castellan را در بالای چند جعبه پیدا کنید.

چاقوی Primal Knife

با زدن هر ۱۶ عروسک سالازار می‌توانید در بخش Extra Content بازی، چاقوی Primal Knife را با قیمت ۲۰۰۰ تهیه کنید و بعد در تمام درجات سختی این چاقو در دسترس است. وقتی بازی را شروع کردید در اولین Typewriter گزینه‌ی Storage را انتخاب کنید و چاقوی Primal را به کیف Inventory خود بیافزایید.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با Resident Evil 4 Remake 

دیدگاه ها بسته شده است