راهنمای قدم به قدم RE4 Separate Ways / مرحله‌ اول -Chapter 1

راهنمای قدم به قدم RE4 Separate Ways / مرحله‌ اول – Chapter 1

مکان‌ها: Audience Chamber و Castle Gate

سلاح‌های توصیه شده: Blacktail – SR M1903

مطلب اصلی: راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 Remake

فرار از سیاه‌چاله‌ها – Escape from The Dungeons

بعد از دیدن دموی اولیه، از پله‌ها بالا رفته تا به Audience Chamber برسید و میان‌پرده را تماشا کنید. در اینجا با دشمنی مبارزه می‌کنید که رَدایی سیاه پوشیده است.

مبارزه با رَدا سیاه – Fighting With Black Rob

راهنمای قدم به قدم RE4 Separate Ways / مرحله‌ی اول - Chapter 1

وقتی به اندازه‌ی کافی به او آسیب بزنید فاز دوم آغاز می‌شود که در آن رَدا سیاه توهم‌هایی از خود را ایجاد می‌کند که می‌توانند شما را سردرگم کنند. برای پیدا کردن رَدا سیاهِ اصلی به سمت پِلّکان جنوبی یا درب بزرگ شمالیِ Audience Chamber بروید و صبر کنید تا تمام اشباح سیاه نزدیک شوند و سپس flash پرتاب کنید تا ردا سیاه اصلی را پیدا کنید و او را گلوله باران کنید. اگر باز هم در پیدا کردن Black Rob مشکل دارید آن شبحی که چشمانی قرمز دارد مورد اصلی است ولی باید به شما حمله کند تا چشمانش قرمز شود. در درجات سختی بالا با زدن شبح‌ها با گلوله می‌توانید آنها را حذف کنید تا Black Rob اصلی را بیابید ولی سعی کنید در مصرف گلوله صرفه‌جویی کنید و به چشمان قرمز ردا سیاه توجه کنید. بعد از از بین بردن دشمنان با شکستن کوزه‌ها و باز کردن کمدهای اطراف لوت‌‌های محیط را بردارید.

به سمت خروجی بروید – Head for the Exit

از پلکان Audience Chamber پایین رفته و از درب بزرگ خارج شوید، تا وارد حیاط قصر شوید تا دموی بعدی آغاز شود.

فرار از قلعه – Escape From the Castle

راهنمای قدم به قدم RE4 Separate Ways / مرحله‌ی اول - Chapter 1

از برجکی که روی آن هستید پایین بپرید (از همین بالا مکان منجنیق‌ها را که در ابتدا به شما نشان داده می‌شود بخاطر بسپارید، یادتان باشد با کشتن کسی که منجنیق را تنظیم می‌کند می‌توانید آن را از کار بیاندازید یا با انداختن نارنجک می‌توانید منجنیق را نابود کنید، در هر صورت بهتر است برای Speedrun کردن این قسمت حداقل دو منجنیق را از بین ببرید) و مستقیم به سمت شمال حرکت کنید، به یک پل می‌رسید که با چوب ایجاد شده، از آن استفاده کنید تا به سطح پایین برسید. پایین پریده و به طرف چپ بچرخید تا یک اتاق کوچک پیدا کنید. در این اتاق SR M1903 و Scopeاش را بردارید.

راهنمای قدم به قدم RE4 Separate Ways / مرحله‌ی اول - Chapter 1

در اتاق کناری توپ‌جنگی را با زدن زنجیرش به سطح بالایی منتقل کنید. (عکس بالا) (در اینجا اگر از سلاح استفاده نکنید می‌توانید مخفیانه پیشروی کنید)

توپ‌جنگی را بالا برده و منجنیق‌ها را نابود کنید – Lift The Cannon and Destroy the Catapults

راهنمای قدم به قدم RE4 Separate Ways / مرحله‌ی اول - Chapter 1

به سطح بالایی که توپ به آنجا رفت بروید (با کمک Grappling Gun) و با توپ‌جنگی، منجنیق‌ها را از دور نابود کنید و دشمنانی که به سمتتان می‌آید را به درک بفرستید. (باید سرعت عمل خوبی داشته باشید) در اینجا به سرعت لوت محیط را بردارید و بعد از آنکه تمام دشمنانی که مسیرتان را سد کردند را کشتید به سطح پایینی رفته و با استفاده از Grappling Gun خود را به برجک دیگر برسانید. (پایین برجک می‌توانید از صندوق یک Ruby بدست بیاورید.)

استفاده از توپ‌جنگی دوم – Use the Second Cannon

همینطور بوسیله Grappling Gun به سمت برجک‌های جلوتر بروید، لوت‌های محیط را بردارید و پیش بروید تا به توپ برسید. بعد از اینکه توپ‌جنگی دوم را پیدا کردید با آن می‌توانید منجنیق‌های دیگر را نابود کنید. همه دشمنان را نابود کنید و بعد دشمنان کنار بشکه‌های قرمز را نابود کنید و در آخر با چنگک خود از قلعه عبور کنید تا مرحله به پایان برسد و دمو آغاز شود.

نکته: جز بخش اول که باید منجنیق‌ها را به هر نحوی نابود کنید زیرا می‌توانند به شما آسیب زیادی وارد کنند و ممکن نتوانید آن‌ها را مدیریت کنید، در بخش دوم نیازی به این کار نیست و وقتی از نردبان بالا رفتید مستقیم با چنگک به سمت دیگر رفته و باز مستقیم به جلو بروید تا با چنگک فرار کنید. فقط حواستان باشد که تیرباران نشوید.

محل گنج‌های این بخش:

راهنمای قدم به قدم RE4 Separate Ways / مرحله‌ی اول - Chapter 1

در نقشه بالا محل سه گنجی که در این مرحله پیدا خواهید کرد با ستاره قرمز مشخص شده است.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با Resident Evil 4 Remake 

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است