راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل هفتم (Chapter Seven)

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل هفتم (Chapter Seven)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 Remake (منوی اصلی)

ویدیوی اختصاصی بازی Resident Evil 4 Remake فصل هفتم (Chapter Seven)

توضیحات ویدیو: 1. ویدیوی تهیه شده برای شما به صورت انحصاری از درجه سختی Professional و بازی جدید (نه New Game+) کپچر شده است. 2. در این ویدیو تمام مراحل فرعی بازی یا درخواست‌های تاجر انجام شده و تمام گنج‌های بازی نیز پیدا شده است. 3. همینطور سعی شده بیشترین دشمن در بخش‌های مختلف بازی شکست داده شود و از رد کردن قسمت‌های مختلف فقط با دویدن خودداری شده است، چراکه این دست کاملا برای سرگرمی نه برای کسب S+ در بازی انجام شده است. (در بالاترین درجه سختی خود را در برابر بیشترین چالش ممکن قرار داده‌ایم!) 4. در این ویدیوها برای کشتن باس‌ها به هیچ عنوان از راکت لانچر استفاده نشده است. 5. بیشتر دموها و فایل‌های صوتی و تصویری بازی نمایش داده شده است.

بخش اول: دروازه قلعه (Castle Gate)

به محض شروع فصل، تاجر در اتاق جلوتر و سمت راست است. اگر سریع هستید، می‌توانید برای پول اضافی به کلاغ‌ها در بیرون اتاق شلیک کنید. برخلاف کلاغ‌های مناطق قبلی، این پرندگان فقط در صورتی که در هوا به آنها ضربه بزنید، اقلام را رها می‌کنند. پشت ساختمان را بررسی کنید تا یک اتاق مخفی با قطب‌نمای قدیمی پیدا کنید، و اگر قبل از خروج از انبارِ در حالِ سوختن، چشم کاذب مِندز را برداشتید، می‌توانید آن را نیز به دوازده هزار پستا بفروشید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل هفتم (Chapter Seven)

وقتی آماده شدید، از پله‌ها بالا بروید و از دوربین دوچشمی خود استفاده کنید تا دروازه قلعه را به خوبی بررسی کنید. مسیر را ادامه دهید و با رسیدن به درگاه بسته به راست بپیچید. راهروی فراتر به یک کلیسای کوچک منتهی می‌شود، جایی که یک پلاگایِ جدید از یک راهبه بیرون می‌زند. این یک زیرگونه جدید است که می‌تواند آسیب زیادی را به شما متحمل کند، مگر اینکه بتوانید به دهان باز آن شلیک کنید. اگر عجله دارید یک نارنجک فلش آماده کنید، تا انگل را سریع از بین ببرد (با کشتن او یک چاقو بدست می‌آورید)، سپس گلدان‌های پشت محراب را برای مقداری پول اضافی بشکنید. حتی می‌توانید بدون درگیری از دست او بگریزید، تنها باید بی‌خیال کوزه‌ها شده و به سمت درب بروید. (برای S+ کردن فرار بهتر است)

از در پشت محراب و سمت راست عبور کنید و مسیر را ادامه دهید و هر بشکه‌ای را که در مسیر پیدا کردید، بشکنید. شما به مجموعه‌ای از پله‌هایِ بیرون قصر می‌رسید. در بالا توسط گروه کوچکی از اعضای فرقه با Crossbow مورد حمله قرار می‌گیرید. یکی را در سطح زمین بکشید، او را با چاقو به هلاکت برسانید تا از شکل گیری پلاگا جلوگیری کنید، سپس از پله‌ها به سمت راست بدوید. (وقتی از پله‌ها بالا می‌روید می‌توانید از پنجره به وزنه زرد شلیک کنید تا توپ بالا بیاید.)

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل هفتم (Chapter Seven)

ساکنان قلعه شروع به بمباران منطقه با منجنیق می‌کنند. در بالای پله‌ها منتظر بمانید و پس از فرود شلیک منجنیق، بشکه قرمز را در بالای طاق سمت چپ منفجر کنید. انفجار، اپراتور منجنیق را می‌کشد. در حیاط بدوید و گانادو‌ را بکشید که راه شما را مسدود کرده است. یکی دیگر روی پله‌ها قرار دارد و سومی از پشت سرِ شما ظاهر می‌شود تا اشلی را برباید. درب اصلی بالای پله‌ها قفل است، بنابراین به سمت راست به سمت برج‌ها بروید. وقتی به یک دو راهی رسیدید، دوباره به سمت راست بپیچید تا از منجنیق‌های باقی‌مانده در امان بمانید. بشکه‌ها را غارت کنید، سپس با احتیاط وارد اتاق، در انتهای راهرو شوید. یک گانادو در داخل درب و سمت چپ کمین کرده است، با یک Morning Star که می‌تواند صدمات سنگینی وارد کند. او همچنین پس از مرگ یک پلاگا تولید می‌کند، پس آماده باشید!

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل هفتم (Chapter Seven)

از روی پل به سمت برج بعدی بروید و با هر گانادویی که در طول راه با آن روبرو می‌شوید، مبارزه کنید. (چون تو‌پ‌ها از دور شلیک می‌کنند سریع با شاتگان کارشان را بسازید و جلو بروید) مسیر خلاف جهت عقربه‌های ساعت را در اطراف لبه طی کنید و زمانی که نمی‌توانید جلوتر بروید، به وزنه زیر خود شلیک کنید. (اگر در بالا شلیک نکردید) اینکار یک توپ را به بالای برج می‌آورد که می‌توانید از آن برای از بین بردن درب‌های اصلی و منجنیق‌های باقی‌مانده استفاده کنید. اگر یک گانادو را با توپ بکشید، جایزه Overkill Achievement/Top را نیز دریافت خواهید کرد.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل هفتم (Chapter Seven)

در هنگام هدف‌گیریِ توپ، به دنبال نقاط سفید بگردید – این مورد نشان می‌دهد که برای از بین بردن منجنیق‌ها باید کجا را هدف بگیرید! مطمئن شوید که همه منجنیق‌ها، از جمله منجنیقی را که در سمت راست دروازه وجود دارد، نابود کرده باشید تا به خودتان فضای تنفس بدهید. وقتی فضا امن شد، گانادوهای مُرده را غارت کنید و از دربی که باز کردید عبور کنید. همچنین وقت گذاشته و با پریدن از سوراخ سقف برج به یک منطقه پنهان با چند مدال آبی و یک النگوی زیبا (Elegant Bangle) برسید! راستی الان که وقت دارید به سراغ مدال‌های آبی بروید و آنها را در این منطقه (قبل از دروازه ی بزرگ) از بین ببرید. اگر در کنار دروازه نوشته آبی را بردارید محل همه آنها مشخص می‌شود، محل همه را به راحتی پیدا خواهید کرد، فقط یکی پایین محل قرار دارد وقتی از روی پل رد می‌شوید به پایین سمت راست نگاه کنید تا آن را روی درختی ببینید. (عکس بالا) (بعد از نابودی هر ۶ مدال آبی به پیش تاجر در قلعه بروید تا جایزه خود را دریافت کنید و این ماموریت فرعی را کامل کنید)

بخش دوم: تالار بازدیدکنندگان (Audience Chamber)

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل هفتم (Chapter Seven)

وقتی به مرکز تالار اصلی برسید می‌توانید با تاجر رو به رو شوید و بازی را ذخیره کنید اگر پول دارید مگنوم را بخرید تا طریقه درست کردن تیرش را به طور رایگان بدست بیاورید. جلوتر با ارباب قلعه، رامون سالازار روبرو خواهید شد. او گروهی از گانادوها را به دنبال شما می‌فرستد، از جمله دو نفر مسلح به سپر. اگر نارنجک دستی دارید، به محض شروع مبارزه، آن را به مرکز گروه بیندازید، در غیراینصورت از شات‌گان و Rifle استفاده کنید. بعد، بچرخید و گانادویی را که از پشت به اشلی یورش می‌برد را بکشید. وقتی اشلی در امان بود، بقیه دشمنان را هلاک کنید.

هنگامی که با گانادوها برخورد کردید، دو طرف اتاق را برای موارد اضافی بررسی کنید مخصوصا کمد سمت راست که یک گیاه زرد داخلش است. (بقیه موارد قفل اینجا را بعدا به سراغشان خواهیم آمد) سپس اشلی را از سمت چپ روی دیوار بفرستید. او قفل در نزدیک را از طرف دیگر باز می‌کند. قبل از اینکه از شکاف دیوار خارج شوید، به راست بپیچید تا چندین گلدان شکستنی و صندوق گنج حاوی یک بطری عطر زیبا را پیدا کنید که می‌توانید فوراً آن را به تاجر بفروشید.

بخش سوم: سیاه چال (Dungeon)

وقتی از شکاف عبور کردید، به سمت چپ نگاه کنید و به چِلیک آویزان از سقف شلیک کنید تا یک یاقوت را پیدا کنید. موانع چوبی سر راه خود را بشکنید تا جواهر را بردارید و کمد پشت آن را برای مقداری مهمات باز کنید. بچرخید و راهرو را به سمت سیاه چال دنبال کنید. گیاه قرمز را زیر یکی از ابزارهای شکنجه در سمت چپ پیدا خواهید کرد، سپس درب سمت چپ را انتخاب کنید و به سلول‌های زیرین بروید. در طول مسیر لوت‌ها را بردارید. در انتهای سلول سمت راست بدنی را خواهید دید که دارای کلید سیاهچال است که برای ادامه فصل به آن نیاز دارید.

پس از برداشتن کلید، به سمت اشلی برگردید. سطح چوبی زیر پایتان می‌شکند و شما را در اتاقی با یک گارادور دیوانه رها می‌کند. گارادورها کور هستند اما شنوایی عالی‌ای دارند – در حالت خمیده به آرامی حرکت کنید تا کمترین صدای ممکن را ایجاد کنید. در راهروی منتهی به سلول گارادور چندین زنجیر از سقف آویزان است. هیولا زمانی آزاد خواهد شد که شما در نیمه راه باشید. به حرکت ادامه دهید و بلافاصله پس از ورود به اتاق بعدی به سمت چپ یا راست حرکت کنید. شما باید بتوانید از Garrador که به سمت شما یورش می‌آورد، اجتناب کنید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل هفتم (Chapter Seven)

از زنجیرهای اتاق در حال حرکت، دوری کنید، در حالی که او چنگال‌های خود را به اطراف می‌چرخاند، از گارادور دور بمانید. هنگامی که فرصت دارید، به پلاگائی که از پشت او بیرون زده، شلیک کنید (با چاقو هم می‌توانید ولی باید در Parry کردن ضرباتش و جاخالی دادن آنها، استاد باشید)، سپس قبل از اینکه او بتواند تلافی کند، به جای دیگری حرکت کنید. حملات مخفی‌کاری با چاقو برای این کار بهترین هستند و اگر بتوانید او را فقط با استفاده از چاقو از پای در آورید، تروفیِ Never Heard It Coming Achievement را دریافت خواهید کرد. اگر دوام چاقوی کافی برای انجام این کار را ندارید، از شات‌گان، کُلت یا مگنوم جدیدتان استفاده کنید تا بیشترین آسیب را در هر شلیک وارد کنید.

در هر صورت، هنگامی که Garrador مُرد، می‌توانید با خیال راحت اهرم را بچرخانید تا دروازه‌ای که به سمتِ پشتِ دربِ سیاهچال اصلی باز می‌شود را باز کنید. در آنجا، دوباره با اشلی روبرو می‌شوید و می‌توانید از Dungeon Key برای ادامه مسیر به جلو استفاده کنید.

این بخش شامل یکی از عروسک‌های سالازار است

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل هفتم (Chapter Seven)

از نردبان فراتر از درب قفل شده، بالا بروید و راه خود را در جهت عقربه‌های ساعت در اطراف اتاق طی کنید. گیاه سبز را در قفسه کتاب بردارید و به عروسک سالازار در سمت چپ آن شلیک کنید. همچنین یک اسپینل روی جعبه روبروی قفسه کتاب وجود دارد. وقتی آماده شدید، وارد درب سمت دور اتاق شوید تا به خزانه‌داری برسید.

بخش چهارم: خزانه‌داری (Treasury)

محوطه اصلی خزانه با صفحه‌ای که مار، آهو و پرنده را نشان می‌دهد، قفل شده است. طناب را بکشید تا آن را به صدا درآورید، سپس زنگ پرنده را در گوشه سمت چپ از دروازه و زنگ مار را در سمت راست شلیک کنید. تیراندازی به هر زنگ دیگری پازل را تنظیم مجدد می‌کند و در نتیجه مهمات هدر می‌رود.

با نواختن هر سه زنگ، درب باز می‌شود. به داخل بروید و شمشیر خونین را بردارید، سپس نقش برجسته‌های درب دیگر را بررسی کنید. هر کدام دارای یک شکاف برای یک شمشیر ماکت هستند، از جمله شمشیری که به تازگی برداشتید، اما ترتیب آنها اشتباه است.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل هفتم (Chapter Seven)

از چپ به راست، ترتیب قرار دادن شمشیرها به قرار زیر است.

شوالیه‌ی ایستاده تنها: Iron Sword (شمشیر آهنی)

شوالیه‌ی زانو زده در برابر شاه: Golden Sword (شمشیر طلایی)

شوالیه‌ی کشته شده در جنگ: Bloodied Sword (شمشیر خونی)

مزار شوالیه: Rusted Sword (شمشیر زنگ زده)

در اتاق بعدی سه جعبه است که داخل یکی از آنها مار وجود دارد مراقب باشید.

آن سوی درب شوالیه، به سمت راست بروید و صندوقچه را در انتهای سالن باز کنید. النگو طلا را بردارید، سپس از درب بعدی عبور کنید. شما خود را در بالکن بالای سالن اصلی خواهید دید.

بخش پنجم: طبقه دوم تالار بازدیدکنندگان (Audience Chamber)

با زدن زنگ ماهی در سمت چپ خود شروع کنید، سپس تا انتهای بالکن راه بروید و قفل نردبان را باز کنید تا بتوانید به راحتی رفت و آمد کنید. با انجام این کار، از روی لوسترها به طرف دیگر اتاق بپرید – اشلی شما را دنبال نخواهد کرد. زنگ مار را در سمت راست خود به صدا درآورید، سپس از سوراخ جلوی خود عبور کرده تا گنجی که قبلاً غیرقابل دسترس بود (ساعت شنی طلایی) را بردارید. اگر مایلید از تاجر دیدن کنید، سپس از طریق نردبان به بالا بروید. از آنجایی که هر دو زنگ مار و ماهی به صدا در می‌آیند، دروازه پلکان اکنون باید باز باشد.

گلدان سمت چپ پله‌ها را بشکنید و از درهای دوتایی بالا عبور کنید. کمد سمت راست را برای یافتن مقداری مهمات بررسی کنید، سپس به سمت پایین اتاق بروید. پس از یک صحنه کوتاه، تمام گلدان‌های موجود در آن منطقه را بشکنید و قفل درهای چوبی دوتایی زیر پله‌ها را باز کنید تا به راحتی به سالن اصلی بازگردید. در سمت راست یک در وجود دارد در بالایش آویز را بزنید تا لوت اضافه را بدست بیاورید. درون در نیز یک دستگاه تایپ وجود دارد که می‌توانید بازی را در آنجا ذخیره کنید.

بخش ششم: تالار آب (Water Hall)

به راهرو برگردید و فرش قرمز را تا درب دنبال کنید. اگر در آستانه درب بایستید بدون اینکه به جلو حرکت کنید، می‌توانید قبل از شروع مبارزه پیش رو، دو تیرانداز را در انتهای اتاق هدشات کنید. سعی کنید در هنگام مبارزه با دشمنان، زیر بالکن‌های سمت چپ و راست اتاق بمانید. این به شما پوشش می‌دهد تا از تیرهای تیرکمان‌داران در بالای سرتان در امان باشید. سپس به گوشه سمت چپ اتاق بروید و به سطح پایین‌تر بپرید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل هفتم (Chapter Seven)

این به شما موقعیت خوبی برای زدن چهار یا پنج گانادو می‌دهد، اما حداقل دو تا از آنها تبدیل به پلاگا می‌شوند. هدف شما این است که با Halo Wheel به مجسمه فرشته برسید، که می‌توانید آن را در پایه سمت راست قرار دهید تا پله‌ها را در سطح بالایی پایین بیاورید. هنگامی که پله‌ها بالا می‌آیید، موج جدیدی از گانادوها ظاهر می‌شوند که شامل تیرکمان‌داران نیز می‌شود. با همان استراتژی قبلی با آنها مبارزه کنید، سپس Halo Wheel را در پایه وسط اتاق قرار دهید. (این قسمت یکی از سخت‌ترین بخش‌های بازی است که از همه جهات تحت فشار هستید! پس از همه امکانات از جمله نارنجک، شاتگان و… برای کشتن دشمنان به شکل گروهی استفاده کنید. اگر هدفتان فقط رد کردن این بخش است (برای گرفتن S+) باید بسیار سریع باشید و از دست دشمنان فرار کنید و با شاتگان کارشان را بسازید)

پایه مرکزی، راه پله اصلی را پایین می‌آورد و به شما امکان می‌دهد به منطقه بعدی تالار آب برسید. گذرگاه‌های جانبی که تیراندازان در آنجا مستقر بودند را بررسی کنید تا گلدان‌هایی پیدا کنید. چرخ را در انتهای محل بچرخانید تا بخشی از پل به جلو نمایان شود. تمام سلاح های خود را دوباره بارگیری کنید و اشلی را به دیوار سمت چپ که با رنگ سیاه مشخص شده است، بالا ببرید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل هفتم (Chapter Seven)

اشلی به سمت نزدیکترین چرخ حرکت می‌کند و شروع به چرخاندن آن می‌کند. به گانادوهایی که به او نزدیک می‌شوند، شلیک کنید. نارنجک‌ها برای پاکسازی اطرافتان لئون مناسب هستند (یا فرار کنید و به بالا شلیک کنید)، در حالی که سلاح‌ها برای محافظت از اشلی بهترین هستند. اگر یک گانادو خیلی به اشلی نزدیک شود، برای مدتی می‌ایستد، حتماً تعقیب کنندگان او را قبل از این اتفاق بکشید، در غیر این صورت باید به آنها شلیک کنید در حالی که می‌خواهند او را با خود ببرند.

وقتی اشلی کارش با چرخ اول تمام شد، یک مسیر خلاف جهت عقربه‌های ساعت تا چرخ دوم طی می‌کند. به محض اینکه او کارش در سمت دیگر را نیز تمام کرد، دوباره به سطح زمین می‌پرد (باید باز دشمنانی که سمتش می‌آیند را سریع بکشید تا او بتواند چرخ را بچرخاند) (با فرض اینکه بتواند به آنجا برسد).

با چرخاندن هر سه چرخ، مسیر رو به جلو باز می‌شود. اگر گلوله‌های شات‌گان برایتان باقی‌مانده است، دوباره آن را Reload کنید و وقتی درب باز شد، آماده باشید – دسته‌ای از کلاغ‌ها درست در طرف دیگر هستند که اگر به آنها شلیک کنید، می‌توانند برخی از اقلام آنها را به دست آورید. در سمت دور چشمه، اشلی را از سوراخ سمت چپ درب به جلو ببرید تا بتواند آن را از سمت دیگر باز کند، سپس به سمت جلو ادامه دهید. میان‌پرده به زودی آغاز می‌شود و فصل به پایان می‌رسد.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با Resident Evil 4 Remake 

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است