راهنمای بازی Gotham Knights / مراحل فرعی مرتبط با Harley Quinn

راهنمای بازی Gotham / مراحل فرعی مرتبط با Harley Quinn

راهنمای تمام مراحل بازی Gotham Knights (منوی اصلی)

[lwptoc min=”2″ hideItems=”0″]

ماموریت Harley Returns

ماموریت فرعی Harley Quinn بعد از اتمام فصل اول Batman’s Last Case آغاز می‌شود.

در این ماموریت باید سه نفر را که جلیقه‌ی انتحاری به آنها بسته شده است را نجات دهید و خلافکاران دوروبر آنها را ناکار کنید.

این ماموریت ساده است ولی اگر بی‌احتیاطی کنید، چاشنی انفجار هر سه نفر فعال شده و تنها یک دقیقه فرصت دارید، همه را نجات دهید. هر عملیات خنثی سازی ۵ثانیه زمان می‌برد و اگر حین خنثی‌سازی کسی به شما حمله کند، این پروسه را باید دوباره انجام دهید. اگر در ماموریت شکست خوردید، دوباره تلاش کنید، یادتان باشد Finisherهایی که اسلوموشن می‌شوند زمان را متوقف نمی‌کنند.

توقف جرائم: ماموریت بعدی در منطقه درست بلافاصله بعد از اتمام مرحله قبلی فعال می‌شود. این مبارزه راحت است، بعد از آن باید از حمله به خودروی زرهی جلوگیری کنید. این آخرین فعالیت جانبی در این ماموریت است، در آخر به Belfry برگردید و با آلفرد صحبت کنید.

ماموریت Dr. Q at Monarch Theater

راهنمای بازی Gotham Knights / مراحل فرعی مرتبط با Harley Quinn

 این ماموریت را از طریق Batcomputer آغاز کنید تا دمویی آغاز شود. بعد از دمو باید به محل مشخص شده بروید و دشمنان را شکست دهید بعد علامت سفید دیگری مشخص می‌شود آن را دنبال کنید تا داخل ساختمان شوید و از طریف سوراخ داخل محل شوید. همینطور مسیر را ادامه دهید دشمنان را شکست دهید و پیش بروید.  در محلی نیز باید سوییچی را فشار دهید تا در مخفی باز شود. در آنجا باید صندوق را بررسی کنید. بعد از بررسی صندوق‌ها دشمنان را از پیش رو بردارید و مسیر را ادامه دهید در انتها به محلی می‌رسید که پنج Freak منتظر شما هستند. حداقل سه تن از آنها را مخفیانه از پیش رو بردارید تا Bonus این بخش را نیز بدست بیاورید. بعد از پله‌ها بالا رفته و وارد دری شوید که با بادکنک تزئین شده است. بعد از اینکه وارد این اتاق شدید دمویی آغاز می‌شود. بعد از دمو باید با تعدادی مینی باس مبارزه کنید.

یادتان باشد Basher و Blazer به سم حساس‌اند ولی نسبت به مواد آتش‌زا ایمن هستند. آنها با آتش و شوک الکتریکی به شما حمله می‌کنند.

 اولین دشمن Basher است، اول با دشمن کوچک‌تر آغاز کنید و این مینی باس را گرفته و بعد به او ضربه بزنید و ناکار کنید. به سراغ مینی باس بروید و از شَرِ سپرش با استفاده از ضربات قدرتی خلاص شوید و بعد کمبو بزنید یا از Momentum Ability استفاده کنید. در این مبارزه مراقب دشمنان دیگری که ظاهر می‌شوند نیز باشید و سریع حسابشان را برسید و بعد به سراغ باس بروید.

در فاز دوم باید با Blazer روبرو شوید، او هیچ سپری ندارد، ولی مراقب حملاتش باشید، سلاح‌اش برد زیادی دارد و حملاتِ آتش‌زا با کوکتل مولوتف انجام می‌دهد. با صبر و از دور می‌توانید به او تیر بزنید و کارش را بسازید. فقط مراقب دشمنان دیگر نیز باشید و ابتدا از شر آنها خلاص شوید و بعد مینی باس را ناکار کنید.

فاز سوم سخت است زیرا شامل هر دو مینی باس می‌شود و تعدادی نوچه و بمب‌های فراوان، اول بمب‌ها را خنثی کنید تا عمارت به هوا نرود تا در ماموریت هم شکست نخورید (قبل از اتمام تایمر به سمت هر بمب بروید و دکمه مورد نظر را فشار دهید تا خنثی شود) و بعد به سراغ آنها بروید و حسابشان را برسید. بعد از شکست دادن هر دو مینی باس باز بمب‌ها فعال می‌شود سریع آنها را غیرفعال کنید تا این ماموریت نیز تمام شود.

 ماموریت Paging Dr. Q

برای ادامه‌ دادن ماموریت باید دو فعالیت با نشان نارنجی را انجام دهید. علاوه‌بر ناکار کردن خلافکاران باید چالش نیز انجام دهید. بعد از انجام ماموریت‌های هر دو علامت نارنجی این بخش نیز به پایان می‌رسد.

ماموریت Chaos in General

راهنمای بازی Gotham Knights / مراحل فرعی مرتبط با Harley Quinn

ماموریت بعدی را از طریق کامپیوتر آغاز می‌کنید. اینبار باید آشوبگران را در شهر متوقف کنید. بعد از آنکه خلافکاران را ناکار کردید، به سمت پایین خیابان بروید کنار ماشین‌ بستنی‌فروشی جایی که Transmitter قرار دارد. ماشین را اسکن کنید (عکس بالا) و سیگنال را با استفاده از کنسول از کار بیاندازید. حال وارد بیمارستان شوید و از طریق سقف خود را به داخل برسانید. در داخل ساختمان بعد از اینکه دشمنان را ناکار کردید به سمت دفتر ایمنی پیش بروید و دشمنان بیشتر را در بین راه شکست دهید. همینطور پیش بروید تا به دفتر برسید تا با اینکار محل هارلی کویین را کشف کنید.

بعد از این به سمت محل مشخص شده بروید. دشمنان زیاد و متنوعی در طول مسیر مزاحمتان خواهند شد آنها را شکست بدهید و پیش بروید تا به مبارزه نهایی این بخش برسید.

مبارزه با هارلی کویین- Harley Quinn

راهنمای بازی Gotham Knights / مراحل فرعی مرتبط با Harley Quinn

هارلی کوئین به ضربات سمی و مواد آتش‌زا ایمن است، سعی کنید با کمبوهایتان او را بزنید. هارلی حریف مشکلی نیست ولی بسیار چابک است و dodge Attackاش (حمله‌اش در حین جاخای) می‌تواند برایتان دردسرساز شود. پس باید روی ضربات عادی سریع تمرکز کنید و زیاد هم طمع نکنید و سعی کنید مبارزه را مدیریت کنید. از دیوارها اجتناب کنید زیرا می‌تواند با طناب‌های الکتریکی شما را شکه کرده و فلج کند. در فاز دوم کمبو‌هایش کمی تغییر می‌کند و چکش بزرگش الکتریکی می‌شود و اِملان‌های دیگری نیز دریافت می‌کند. در ابتدای این فاز تعدادی نوچه‌ نیز برای حمایت از هارلی کوئین سر می‌رسند اول آنها را ناکار کنید.

برخی ضربات هارلی کویین:

فاز اول: 1. وقتی پتکش قرمز رنگ است سریع از دور شوید و بلافاصله ضربه وارد کنید. 2. او پتکش را به بالا می‌برد و روی زمین می‌کوبد، سریع در این حالت عقب بروید. 3. او به هوا می‌پرد و با پتک به سمتتان شیرجه می‌زند، در این حالت به موقع جاخالی دهید و به پشتش بروید و چند ضربه وارد کنید. 4. او به هوا می‌پرد و در دو نقطه روی زمین بمب می‌کارد از محدود قرمز بمب‌ها فاصله بگیرید تا آسیب جدی به شما وارد نشود.

فاز دوم: 1. وقتی خونش نصف شد فرار می‌کند و گروهی از دشمنان را به جانتان می‌فرستد سریع دشمنان را بکشید تا هارلی با چکسی الکترونیکی به سراغتان بیاید! 2. دشمنانی نیز در محیط هستند که می‌توانید اول آنها را شکست دهید تا تمرکز کاملتان را روی ضربات هارلی بگذارید. 3. این فاز حرکات دقیقا همان قبلی‌هاست فقط پتک ضربات مرگبارتری وارد می‌کند و باید بیشتر مراقب باشید و باید بیشتر جاخالی دهید و ضربات به موقع بزنید. 4. در این فار حرکات ترکیبی هارلی بیشتر می‌شود، در این مواقع فاصله خود را حفظ کنید و از دور به او شلیک کنید. بعد از اینکه او را شکست دادید دمو را ببینید تا این ماموریت به طور کامل به پایان برسد.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با بازی Gotham Knights

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است