راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل هشتم (Chapter Eight)

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل هشتم (Chapter Eight)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 Remake (منوی اصلی)

[lwptoc min=”2″]

ویدیوی اختصاصی بازی Resident Evil 4 Remake فصل هشتم (Chapter Eight)

توضیحات ویدیو: 1. ویدیوی تهیه شده برای شما به صورت انحصاری از درجه سختی Professional و بازی جدید (نه New Game+) کپچر شده است. 2. در این ویدیو تمام مراحل فرعی بازی یا درخواست‌های تاجر انجام شده و تمام گنج‌های بازی نیز پیدا شده است. 3. همینطور سعی شده بیشترین دشمن در بخش‌های مختلف بازی شکست داده شود و از رد کردن قسمت‌های مختلف فقط با دویدن خودداری شده است، چراکه این دست کاملا برای سرگرمی نه برای کسب S+ در بازی انجام شده است. (در بالاترین درجه سختی خود را در برابر بیشترین چالش ممکن قرار داده‌ایم!) 4. در این ویدیوها برای کشتن باس‌ها به هیچ عنوان از راکت لانچر استفاده نشده است. 5. بیشتر دموها و فایل‌های صوتی و تصویری بازی نمایش داده شده است.

بخش اول: سرداب شراب (Wine Cellar)

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل هشتم (Chapter Eight)

منطقه افتتاحیه این فصل فرصتی برای ذخیره مجدد پس از نبرد طولانی در تالار آب ارائه می‌دهد. می‌توانید از تاجر در اتاق پشت سر خود دیدن کنید و شکار ماهی‌ها در حوضچه نزدیک چشمه به شما امکان می‌دهد آنها را بردارید و از آنها به عنوان آیتم شفابخش استفاده کنید. قبل از هر چیز همین حالا به لانه پرنده‌ای که در عکس بالاست شلیک کنید تا Scratched Emerald را بدست بیاورید. این یکی از مراحل فرعی است که جلوتر بدست می‌آورید ولی حالا که اینجا هستید آن را بردارید و به تاجر بفروشید تا ماموریت فرعی Jewel Thief کامل شود. (هرچند بعدا می‌توانید برای انجام این ماموریت به اینجا برگردید ولی اگر الان اینکار را بکنید منطقی‌تر است!) همینطور در بالای محل آب که ماهی می‌توانید شکار کنید یک Rhinoceros Beetle قرار دارد که می‌توانید آن را به تاجر بفروشید. اکنون بازرگان Body Armor را به فروش می‌رساند، هرچه سریع‌تر آن را تهیه کنید. این جلوی آسیب شدید شما را می‌گیرد و بعدا اگر جلیقه آسیب دید پیش تاجر می‌توانید با پول آن را تعمیر کنید.

از پله‌های بیرون درب بازرگان بالا بروید و وسایل داخل جعبه را در محل فرود جمع کنید. در گوشه بعدی، به نظر می‌رسد که گروهی از گانادوها منتظر شما هستند، اما وقتی نزدیک می‌شوید مشخص می‌شود که آنها قبلاً مرده‌اند – مهمات یا وسایل را برای بیرون آوردن آنها هدر ندهید.

به بالا رفتن ادامه دهید تا زمانی که به بن‌بست رسیدید از سمت راست به سمت صدا بپرید. همانطور که به اتاق بعدی می‌روید، نیم‌خیر شوید – اگر نادیده باقی بمانید، گانادوهای اینجا شما را تا زمانی که به سطح بالایی نرسیده‌اید، نمی‌بینند.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل هشتم (Chapter Eight)

هدف شما این است که کشیش لباس قرمز را بکشید و فانوسی را که او حمل می‌کند بگیرید. تا زمانی که او زنده است، می‌تواند لئون را از دور Stun کند و باعث می‌شود پلاگاها از گانادوهای تحت فرمانش بیرون بزنند. کشیش می‌تواند صدمات زیادی را متحمل شود، بنابراین در استفاده از سلاح‌های قدرتمند برای پایان دادن سریع به او نترسید (Rifle در اینجا گزینه‌ی خوبی است). از بشکه‌های قرمز رنگ در سراسر منطقه برای مقابله با بقیه گانادوها، به خصوص پلاگاها و مخصوصا کشتن کشیش قرمز استفاده کنید.

پس از پاک کردن اتاق، فانوس قرمز را از کشیش پس بگیرید و صندوقچه‌ی آنجا را بررسی کنید تا یک آینه با مروارید و یاقوت بدست بیاورید. فانوس قرمز را به سمت ورودی برگردانید و آن را در دستان مجسمه نزدیک درب قرار دهید. در اتاق بعدی، می‌توانید درب را به سمت محراب باز کنید و مسیر آسانی را به بازرگان باز کنید.

بخش دوم: اتاق بیندری (Bindery)

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل هشتم (Chapter Eight)

از پله‌های روبروی در به سمت اتاق محراب بالا بروید و مسیر را دنبال کنید. جلوتر به آویز شلیک کنید تا یک یاقوت سبز بدست بیاورید. در اتاق بعدی یک میان‌پرده پخش می‌شود. پس از آن، باید چندین مورد را در این نزدیکی جمع‌آوری کنید:

Lithographic Stone A: نزدیک پنجره

Lithographic Stone B: در لگن نزدیک آتشدان

Lithographic Stone C: پشت مبلمان قرار دارد

Lithographic Stone D: سمت چپ قفسه‌ی کتاب‌ها

Velvet Blue: در صندوق شیشه‌ای کنار پنجره‌ی باز

Extravagant Clock: درون صندوق سمت چپ زره‌آهنی که کنار آتشدان قرار دارد

بعلاوه یک کشوی بسته وجود دارد که به کلید کوچک برای باز کردنش احتیاج دارید و همینطور یک آویز نیز در اتاق پیدا خواهید کرد و می‌توانید به آن شلیک کنید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل هشتم (Chapter Eight)

هنگامی که سنگ های لیتوگرافی B، C و D دارید، آنها را به دیوار سمت راست پنجره بیاورید، آنها را در شکاف‌ها قرار دهید، سپس می‌توانید موقعیت‌های آنها را عوض کنید و آنها را بچرخانید تا نمادهای مختلف نشان داده شود. آنها را در پیکربندی زیر مرتب کنید:

بالا: سپر قرمز

پایین: زره سیاه

راست: شمشیر سیاه

چپ: کلاه خود قرمز

اگر علائم را پیدا نمی‌کنید، سنگ‌ها را بچرخانید تا پشت آنها نمایان شود. تکمیل پازل یک درب پنهان پشت نقاشی دیواری را نشان می‌دهد. هنگامی که یک سایه در بالای پله‌ها حرکت می‌کند، ناحیه سمت چپ که از آن آمده است را بررسی کنید تا یک کلید کوچک پیدا کنید. می‌توانید از این برای باز کردن کشوی قفل شده در اتاقی که با Ada روبرو شده‌اید استفاده کنید و یک ساعت جیبی برنجی بردارید.

وقتی آماده شدید، قفسه کتاب را که درب را مسدود کرده است به سمت راست حرکت دهید. یک گانادو از آن طرف سالن با عجله می‌دود. وقتی او را بکشید، پلاگا او از بدنش جدا می‌شود و به سمت شما می‌پرد (احتمالاً ۲ یا ۳ ضربه‌ی سریع می‌زند که می‌توانید آنها را با چاقو Parry کنید و بدون حرام کردن مهمات از دستش فرار کنید).

وقتی هر دو دشمن شکست خوردند، از پله‌های سمت راست اتاقی که در آن بودند، بروید تا اتاق بازرگان را پیدا کنید. در صورت نیاز خرید و فروش کنید و در ماشین‌تحریر بازی را ذخیره کنید. برای باز کردن درب قسمت بعدی، وزنه آویزان شده از سقف را بشکنید.

بخش سوم: برج‌ و باروهای قلعه (Castle Battlements)

سه گانادو با Crossbow از بالای پشت بام به سمت شما شلیک می‌کنند. حذف آنها ضروری نیست، اما می‌تواند عبور از پل متحرک را آسان‌تر کند. به وزنه سمت چپ پل متحرک شلیک کنید تا آن را پایین بیاورید و برای مبارزه با گروهی که در سمت دیگر منتظر هستند، آماده شوید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل هشتم (Chapter Eight)

در داخل ساختمان، چندین اهرم پیدا خواهید کرد. هر کدام درهای منطقه را باز یا بسته می‌کنند. فعلاً اهرم‌ها را نادیده بگیرید و از پله‌ها به سمت چپ بالا بروید. دو Plagas و یک Ganado در بالا وجود دارند. آنها را هلاک کنید، سپس از دروازه باز عبور کنید (یکی از مشهورترین Skipهای بازی (برای راحت‌تر S+ کردن بازی) در این قسمت قابل انجام است، بجای پایین پریدن از نردبان، یک نارجک دستی از لای دروازه‌ی آهنی بزرگ که وزنه‌اش قابل رویت نیست، به سوی دیگر که یک آتشدان قابل مشاهده است، پرتاب کنید و بووم دروازه باز خواهد شد و حدود ۳۵ دقیقه از بازی را Cut می‌کنید (عکس بالا))، از نردبان سمت دیگر پایین بروید و ادامه دهید. به سمت چپ دور بزنید تا اتاقی پر از دشمن پیدا کنید. اگر بتوانید راه خود را به سمت مرکز باز کنید، یک فانوس آویزان از سقف، روشی عالی برای مشتعل کردن کل گروه به یکباره است.

پس از برخورد با گانادوها، اهرم را بکشید تا درب‌ها چرخانده شوند. مسیر را دنبال کنید و با دیدن تخته‌های شکسته که با رنگ زرد پاشیده شده‌اند از آن‌ها بالا بروید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل هشتم (Chapter Eight)

اهرم سمت چپ خود را نادیده بگیرید و دو گانادو را در سکوی بعدی شکست دهید. از سوراخ اتاق آنها به پایین بپرید تا به منطقه‌ای برسید که قبلا مسدود شده بود. دو گانادو دیگر در اینجا وجود دارد که از یک نردبان و یک اتاق کناری با یک صندوقچه حاوی یک گردنبند تزئین شده محافظت می‌کنند.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل هشتم (Chapter Eight)

از نردبان بالا بروید و درب را در بالا باز کنید. از پله‌های آن طرف بالا بروید و از میان چهار گانادو که مسیر شما را مسدود کرده‌اند، مبارزه کنید. درب پلکان بعدی باید باز باشد. اگر نه، اهرم کنار آن را بکشید. پله‌ها به پشت بام منتهی می‌شوند، جایی که با موجودی غول پیکر مواجه می‌شوید.

ال‌گیگانته هدف‌گیری عالی‌ای دارد. بنابراین اگر می‌خواهید زنده بمانید باید از Coverها استفاده کنید. می‌توان با شلیک به وزنه‌های تعادل نزدیک، درب‌های فلزی منتهی به مناطقی را که به تازگی پیمایش کرده‌اید، باز کرد. تا زمانی که در داخل برج و باروهای قصر هستید، از پرتاب سنگ‌ها در امان هستید.

این بخش شامل یکی از عروسک‌های سالازار است

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل هشتم (Chapter Eight)

اگر می‌خواهید عروسک سالازار این فصل را نابود کنید ابتدا بعد از دیدن مو به سمت راست بروید و به پایین بپرید. مراقب حملات او باشید و بعد از نبردبان طرف دیگر بالا بروید. این محل همان جایی است که چند دشمن از بالا به سمتتان تیراندازی می‌کردند. می‌توانید زرنگی کنید و با پرتاب‌‌های موجود دشمنان این قسمت را بکشید. در وسط این بخش علاوه بر یک گیاه دارویی زرد، یک صندوق حاووی یاقوت سبز پیدا می‌کنید. در پشت همین مکان نیز روی جعبه‌ها عروسک سالازار را خواهید دید. حال به سمت عقب بروید تا با ال‌گیگانته دست و پنجه نرم کنیم!

برای شکست دادن ال‌گیگانته، بلافاصله پس از ظاهر شدن، به دنبال محلی برای پایین پریدن در سمت چپ باشید. راه خود را در امتداد باروها باز کنید و به جای کشتن گانادوها بر روی دویدن تمرکز کنید (یا جاخالی دادن و یا Parry کردن، کلاً مبارزه را بی‌خیال شوید).

در انتهای بارو، به دروازه خورشید نشان خواهید رسید که احتمالا بسته است. بچرخید و از پشت سر خود وارد دروازه ماه شوید و مراقب Crossbowها و سنگ‌هایی باشید که به سمت شما می‌آیند. اهرم را به داخل بکشید، سپس از خروجی متناوب برای پریدن به طبقه زیر استفاده کنید. به سرعت از پشت دیوار به سمت چپ خود بپیچید، سپس به اتاق امن پشت سر خود بروید.

به چلیک روی سقف شلیک کنید تا یک یاقوت به دست آورید، سپس منتظر فرصتی باشید تا تیراندازی را که نردبان بیرون را پوشش داده است، هلاک کنید. صبر کنید تا ال‌گیگانته سنگی پرتاب کند، سپس به سرعت از نردبان بالا بروید و به سمت اتاق سمت راست بدوید. وزنه تعادل را برای بالا بردن توپ‌جنگی به بالای برج از بین ببرید. اگر کلید کوچک را از قبل ذخیره کرده‌اید، می‌توانید از آن برای باز کردن درب کشوی قفل شده در اینجا استفاده کنید. (و گرنه بعدا به سراغش می‌آییم!)

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل هشتم (Chapter Eight)

از نردبان بالا بروید و وزنه تعادل را از بین ببرید تا توپ‌جنگی دوباره بالا بیاید. تا زمانی که ال‌گیگانته سنگی را پرتاب کند، Cover بگیرید، سپس به سمت توپ بدوید. شما زمان کافی برای شلیک مستقیم به سر هیولا خواهید داشت. وقتی ال‌گیگانته شکست خورد، توپ را به سمت چپ نشانه‌گیری کنید و دروازه قلعه را نابود کنید. شما همچنین می‌توانید از توپ‌جنگی برای پاک کردن گانادوهای محافظ دروازه استفاده کنید.

به سمت چپ توپ‌چنگی پایین پرید و وزنه تعادل را در سمت چپ بشکنید تا راه برگشت باز شود. همانطور که به دروازه نزدیک می‌شوید، یک میان‌پرده آغاز می‌شود. وقتی کار تمام شد، راهرو را دنبال کنید از کنار در صندوق را خالی کنید و بعد وارد در شوید تا دمو آغاز شود و فصل به پایان برسد.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با Resident Evil 4 Remake 

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است