راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل پانزدهم (Chapter Fifteen)

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل پانزدهم (Chapter Fifteen)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 Remake (منوی اصلی)

[lwptoc min=”2″]

ویدیوی اختصاصی بازی Resident Evil 4 Remake فصل پانزدهم (Chapter Fifteen)

توضیحات ویدیو: 1. ویدیوی تهیه شده برای شما به صورت انحصاری از درجه سختی Professional و بازی جدید (نه New Game+) کپچر شده است. 2. در این ویدیو تمام مراحل فرعی بازی یا درخواست‌های تاجر انجام شده و تمام گنج‌های بازی نیز پیدا شده است. 3. همینطور سعی شده بیشترین دشمن در بخش‌های مختلف بازی شکست داده شود و از رد کردن قسمت‌های مختلف فقط با دویدن خودداری شده است، چراکه این دست کاملا برای سرگرمی نه برای کسب S+ در بازی انجام شده است. (در بالاترین درجه سختی خود را در برابر بیشترین چالش ممکن قرار داده‌ایم!) 4. در این ویدیوها برای کشتن باس‌ها به هیچ عنوان از راکت لانچر استفاده نشده است. 5. بیشتر دموها و فایل‌های صوتی و تصویری بازی نمایش داده شده است.

بخش اول: قلعه (Stronghold)

وقتی فصل شروع شد، اگر قبلاً در مبارزه با Krauser سلاح‌ها را Reload نکرده‌اید، این کار را انجام دهید. بشکه‌های جلوی خود را بشکنید تا محتویات آنها را جمع آوری کنید، سپس شروع به بالا رفتن از پله‌های سمت چپ کنید. از دوربین خود در بالا برای بررسی دفاعیات گانادوها و مشاهده پناهگاه آنها استفاده کنید، سپس به سمت راست بروید.

بازرگان می‌تواند چاقوی جنگی Krauser را ارتقا دهد. فقط چند سرمایه گذاری لازم است تا آن را بهتر از چاقوی رزمی خودتان کنید و اگر هنوز یک بلیط ارتقاء انحصاری در دسترس دارید، می توانید آسیب آن را دو برابر کنید. نکته‌ی مهم: توصیه می‌کنم یا چاقوی خودتان یا چاقوی کراوزر، یکی را بفروشید، نگهداری هر دو فقط فضای Inventory شما را اشغال می‌کند. چنانچه Primal Knife را به همراه دارید، چاقوی کراوزر را بفروشید.

پس از پایان کار با تاجر، مسیر را به سمت قلعه طی کنید. عقب بمانید و هر دشمنی را که می‌توانید هلاک کنید کنید – Biosensor Scope یافتن اهداف را آسان می‌کند. با نزدیک شدن به شما، هلکوپتری که منتظرش بودید بالاخره می‌رسد تا نخودها را روی گانادوها بریزد. با مایک همکاری کنید تا Ganadosهایی که راه شما را به پناهگاه مسدود می‌کنند، شکست دهید!

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل پانزدهم (Chapter Fifteen)

با ورود به ساختمان در سمت چپ شروع کنید – در آنجا، از برجک مسلسل بالا در امان خواهید بود. در آنجا و پشت ساختمان از آویز یاقوت قرمز را بدست می‌آورید. (عکس بالا) هلیکوپتر از هر دشمنی که سعی می‌کند از پنجره عبور کند مراقبت می‌کند و به شما اجازه می‌دهد به سادگی به هر کسی که از درب کناری وارد می‌شود شلیک کنید. هنگامی که مایک مسیری را برای شما باز می‌کند، آیتم‌هایی را که دشمنان انداخته‌اند جمع‌آوری کنید و ادامه دهید.

وقتی مایک به شما می‌گوید که عقب بنشینید، این کار را انجام دهید – گانادوها یک برجک و موشک‌انداز آماده دارند که در حین دور زدن از گوشه، شما را به گلوله می‌بندد، منتظر بمانید تا در یک میان‌پرده‌ی کوتاه، مایک برجک آنها را از بین می‌برد. یکی از سربازان مرده با نزدیک شدن شما یک پلاگا ایجاد می‌کند، اما مایک احتمالاً کارش را می‌سازد (زیاد خود را درگیر گانادوها نکنید).

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل پانزدهم (Chapter Fifteen)

از نردبان انتهای مسیر بالا بروید و به سمت چپ بروید تا مقداری منابع بدست آورید. به آویز شلیک کنید تا یک Velvet Blue بدست بیاورید. به دوراهی برگردید و مسیر سمت راست را انتخاب کنید. ضد‌هوایی در سنگر جلویی باید ساکت شود، اما از اینجا راهی وجود ندارد. (برای Skip کردن ضدهوایی بعد از آنکه فعال شد نزدیکش شده و دو Heavy Grenade به بالای آن پرتاب کنید تا کاملاً از بین برود، همین) اگر Skip نکردید پس باید روش زیر را برای از بین بردن ضدهوایی انجام دهید.

از پله‌های سمت راست پناهگاه استفاده کنید و به سمت راست به داخل تونل بپیچید تا از شلیک مسلسل از جلو جلوگیری کنید. تنها یک گانادو در تونل وجود دارد، اما تعداد بیشتری از پشت سر خواهند آمد. به نردبان انتهایی بروید و بالا بروید، سپس از سوراخ‌های دیوار جانبی وارد پناهگاه شوید. درب را باز کنید، سپس از پله‌ها به سمت راست بروید. به سمت بالا راهتان را باز کنید و مراقب باشید که از شلیک موشک‌انداز در طول راه جلوگیری کنید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل پانزدهم (Chapter Fifteen)

هنگامی که به بالای آن رسیدید، بشکه قرمز رنگ را در ساختمان مقابل منفجر کنید تا بیشتر دشمنانی که به سمت شما شلیک می‌کنند را از بین ببرید. ممکن است لازم باشد برخی از بازماندگان را با اسنایپ هدشات کنید – در این مورد، به یک محدوده معمولی بروید، زیرا یکی از گانادوها کلاه ایمنی دارد که از آسیب ناشی از ضربه به سر جلوگیری می‌کند.

پس از پاکسازی کردن سقف، از مسلسل برای نابود کردن ضد هوایی استفاده کنید. دشمنان بیشتری در ساختمان مقابل ظاهر می‌شوند – با مسلسل حساب آنها را برسید. مهمات را از جعبه سمت راست اسلحه بردارید و در حالی که مایک منطقه را پاکسازی می‌کند، به سطح پایین‌تر بپرید. دوباره به سمت پناهگاه بالا بروید و مسیر را به سمت راست، در زیر جایی که مسلسل قرار داشت، انتخاب کنید.

بخش دوم: Bulwark Gate

مایک دروازه را منفجر خواهد کرد، اما در این مرحله مهمات او تمام خواهد شد. با گانادوهایی که از دروازه بیرون می‌آیند مبارزه کنید، سپس به داخل بدوید و بلافاصله به سمت چپ بروید. در حالی که از آتش برجک در امان هستید، قبل از بالا رفتن از نردبان، در طاقچه Reload کنید. در بالای نردبان، در سراسر سکو به سمت راست بدوید تا جلوی تیراندازی را بگیرید و در پایان شخصی که پشت تیربار است را بکشید. با مسلسل او، تیربارچی دیگر و دشمنان باقی مانده را از بین ببرید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل پانزدهم (Chapter Fifteen)

سکو را تا دیوار عقب دنبال کنید و سوئیچ را در آنجا بکشید. گانادوهای بیشتری ظاهر می‌شوند – به سمت مسلسل بدوید و از آن استفاده کنید تا زمانی که مهمات آن تمام شود، سپس به پایین بپرید و به سمت دیگر بروید. از سکوی مقابل بالا بروید و سوئیچ را نیز به آنجا بکشید. هنگامی که هر دو سوئیچ فعال می‌شوند، در باز می‌شود. اگر مجبور نیستید با دشمنان بیشتری مبارزه نکنید – فقط از درب عبور کنید!

نکته‌ی مهم: اصلاً نیازی به این همه تیراندازی نیست، مخصوصاً بخش دوم که مایک مهماتش تمام می‌شود، بدون شلیک حتی یک گلوله نیز قابل گذراندن است. این مورد را در درجات سختی پایین تمرین کنید زیرا در Hardcore و Pro گانادوها اصلا امانتان نخواهند داد.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل پانزدهم (Chapter Fifteen)

در انتهای تونل، یک میان‌پرده خواهید دید. پس از آن، با ازدحام Novistadors مبارزه کنید و مسیر را به سمت راست در پیش بگیرید. بشکه‌ها را هم روی زمین و هم روی داربست بالا بشکنید (یک نردبان در سمت چپ شما وجود دارد)، و درخواست تاجر را در انتهای مسیر بررسی کنید. در اینجا باید پنج مدال آبی در محیط را از بین ببرید تا این درخواست آخر تاجر را نیز به پایان برسانید. در سمت راست پایین، سمت چپ روی داربست‌ها، در سمت چپ بالای نبردبان سمت چپ، درون برج بالا، در پایین سمت راست پایین صخره‌ها (عکس بالا) می‌توانید این مدال‌های آبی را پیدا کنید. همینطور در پایین محل از صندوق Staff of Royalty را بردارید.

بخش سوم: انبار نمونه‌ها (Specimen Storage)

وارد ساختمان شوید و به آرامی در راهرو حرکت کنید تا جایی که کیسه‌های بدن را ببینید که از سقف آویزان شده‌اند. Biosensor Scope را به تفنگ خود وصل کنید و به آنها نزدیک شوید – یک Regenerador از کیسه وسط می‌افتد. هنگام حرکت در میان کیسه‌های اجساد، چه در ورودی و چه در فریزر، به دیوار سمت راست بچسبید. اگر مزاحم Regenerador ها نشوید، آنها ظاهر نخواهند شد – اما اگر حتی به کیسه‌های آنها برخورد کوچکی بکنید، باید بجنگید.

این بخش شامل یکی از عروسک‌های سالازار است

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل پانزدهم (Chapter Fifteen)

وقتی Regenerador مرد، قبل از چرخاندن چرخ برای باز کردن مسیر به جلو، اتاق کناری را برای یافتن دستبند و یک عروسک سالازار بررسی کنید. درب پشت سر شما بسته می‌شود، بنابراین مطمئن شوید که قبل از ورود هر کاری را که می‌خواهید انجام داده‌اید. از Biosensor Scope برای تعیین اینکه کدام کیسه‌های بدن در اینجا حاوی Regenerador هستند استفاده کنید – به این ترتیب هیچ سورپرایزی نخواهید داشت!

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل پانزدهم (Chapter Fifteen)

اولین Regenerador درست قبل از پیچیدن به گوشه ظاهر می‌شود، دومی هنگامی که از اتاق پشتی عبور می‌کنید. هیچ راهی برای اجتناب از هر یک از آنها وجود ندارد، بنابراین باید بجنگید. جعبه روی تخت بین دو دشمن حاوی یک Viper است که می‌تواند در مواقع اضطراری برای بهبود استفاده شود. وقتی هر دو هیولا مردند، چرخ را در گوشه اتاق عقب بچرخانید تا خروجی عقب باز شود (از پله‌های پشت اولین کیسه‌ی جسد Regenerador بالا بروید)، سپس به سمت آن بدوید و عبور کنید.

(چنانچه ندوید و فقط قدم بزنید احتمال برخورد به کیسه‌ها بسیار کاهش می‌یابد و در نتیجه Regeneradorئی نیز از کیسه خارج نمی‌شود، حتی در Pro و یا Hardcore. استراتژی دیگر این است که بدوید و به تمام کیسه ضربه بزنید تا Regeneradorها بیرون بیایند و محل دقیق هر کدام و اینکه در داخل کدام کیسه قرار دارند را یادداشت کنید و دوباره آن بخش را Reload کرده و اینبار بدون برخورد به آن کیسه‌ی مشخص این قسمت را طی کنید)

بخش سوم: ورودی پناهگاه (Sanctuary Approach)

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل پانزدهم (Chapter Fifteen)

شما یک مخفیگاه بازرگان را پیدا خواهید کرد که با گالری تیراندازی کامل شده است. وقتی آماده شدید، از درب کناری خارج شوید تا به نزدیکی Sanctuary برسید. مسیر سمت چپ ایمن‌تر است، زیرا شما را به مسیری بالاتر با پوشش بیشتر می‌برد. در داخل سازه می‌توانید آیتم‌های مختلفی از جمله یک گیاه زرد را پیدا کنید. از سقف به عنوان نقطه برتری برای پاک کردن دشمنان در سراسر راه استفاده کنید ولی مراقب دشمن RPGدار باشید، سپس به سمت مسیر به سمت موقعیت دفاعی بعدی بپرید. در اینجا یکی از بهترین روش‌ها استفاده از تله‌های روی زمین و بشکه‌های قرمز برای کشتن دشمنان است. به نوعی از ابزار دشمن برعلیه خودشان استفاده کنید!

چندین گانادو در داخل ساختمان پیش رو وجود دارد – اگر نارنجک‌هایی برای ذخیره دارید، پرتاب یکی از آنها از پنجره باید باعث هرج و مرج کافی برای ورود شما شود. به یاد داشته باشید که قبل از تلاش برای بالا رفتن به مین در پنجره شلیک کنید!

هر چیزی را که می‌توانید از طبقه اول جمع‌آوری کنید، سپس از پله‌ها بالا بروید. در بالا، مسیر سمت چپ به یک انباری با یک گیاه قرمز منتهی می‌شود و مسیر سمت راست به یک Turret که از مسیر روبرویش محافظت می‌کند، ختم می‌شود. همانطور که وارد اتاق Turret می‌شوید، یک Gunner Brute از درب مقابل شما بیرون می‌آید. او را پایین بیاورید، سپس Turret را غیرفعال کنید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل پانزدهم (Chapter Fifteen)

ساختمان را ترک کرده و از پله‌ها به سمت پناهگاه بالا بروید. به محراب نزدیک شوید تا میان‌پرده‌ای را ایجاد کنید. وقتی کار تمام شد، راهرو را به سمت آزمایشگاه لوئیس دنبال کنید. گیم پلی چندین بار قطع می‌شود، اما فقط تا زمانی که به درب برسید به جلو حرکت کنید. از کلید لوئیس استفاده کنید و اشلی را به صندلی در مرکز اتاق برسانید تا فصل را تمام کنید.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با Resident Evil 4 Remake 

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است