بخش های فرعی Shore of Mine از Midgard بخش اول

بخش های فرعی Shore of Mine از Midgard بخش اول

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

منطقه Lookout Tower

منطقه Lookout Tower / یک Nornir Chest

اگر به محلی که در نقشه بالا مشخص شده بروید می‌توانید این صندوق را پیدا کنید از قایق پیاده شوید و وارد صاحل شوید.

منطقه Lookout Tower / یک Nornir Chest

در اینجا می‌بینید که گوی‌ها در پشت نیزه‌هایی مسدود شده‌اند. برای اینکه از شر نیزه‌ها خلاص شوید باید به محل زردی که در عکس بالا مشخص است ضربه بزنید. چندین بار اینکار را بکنید تا به انتهای بخش برسد. بعد بلافاصله شروع به ضربه زدن به گوی‌ها کنید یکی در سمت چپ و دو تا در سمت راست مشخص هستند، فقط باید به سرعت ضربه بزنید تا نابود شوند. (در عکس بالا همه آنها مشخص هستند) با اینکار Idunn Apple  بدست می‌آورید. از جنازه‌ای که همان نزدیکی است نیز می‌توانید یک Abandon Ship که یک Artifact است، بدست بیاورید.

خوب در سمت دیگر این محل که با قایق دسترس است بروید.  ابتدا Nightmareها را بکشید. در سمت راست جزیره اگر مسیر را بروید در انتها یک صندوق Cipher پیدا خواهید کرد که شامل آیتم Niflheim cipher piece می‌شود. در سمت دیگر یک سری چوب است آنها را تخریب کنید تا بتوانید به سمت بالای محل کوه نوردی کنید. اگر تیغه‌ها جلوی راهتان بودند به محل گردی که در جزیره است ضربه بزنید تا پایین بروند و باز به سمت بالا بروید. همینکار را با سمت دیگر نیز بکنید و باز به سمت بالا بروید. در بالاتر پشت الوارها می‌توانید یک صندوق حاوی هکسیلور پیدا کنید.

منطقه Lookout Tower

در اینجا در آسمان نگاه کنید. (عکس بالا) تا کلاغ اودین را بیابید و آن را از بین ببرید. باز همینطور از سمت راست به دیوار بچسبید و بالا بروید در بالای محیط به یک زیپ لاین می‌رسید که به سمت دیگر می‌رود از روی آن لیز بخورید و به سمت دیگر بروید. در آنجا دشمنان را بکشید.

منطقه Lookout Tower

بعد از کشتن دشمنان یک jotnar shrines در اینجاست آن را بخوانید به سمت دیگر بپرید و از دیوار چوبی بالا بروید، (عکس بالا) در اینجا یک صندوق Ciphers وجود دارد آن را باز کنید که درونش Symbol of Heart وجود دارد. از در سمت راست وارد شوید تا به یک بخش کاملا جدید برسید. در اینجا یک Traveler با یک زره خاص و عجیب منتظر شماست. اول Gate را فعال کنید. بعد به سراغ مبارزه بروید. مبارزه سختی نیست ولی باید به موقع جاخالی دهید و ضربه بزنید. ضربات او بیشتر مواقع قرمز است و قابل دفاع کردن نیست. در آخر لوت‌های خوبی بدست می‌آورید. بعد از کشتن دشمن نوشته‌های روی دیوار را نیز بخوانید که بخشی از ماموریت Light of the world است.

منطقه Niflheim Tower 

منطقه Niflheim Tower 

 به محلی که در نقشه بالا مشخص شده است بروید، در آنجا به وسیله آسانسور به بالا بروید. در اینجا Mystic Gateway را فعال کنید. همینطور در این بخش می‌توانید از روی جنازه کنار گیت یک Abandon Ship که یک Artifact هست بدست بیاورید. (نوشته‌ها را نمی‌توانید ترجمه کنید.)

منطقه Niflheim Tower 

حال به سمت قسمت سیاه وسط اینجا بروید و با زدن E دشمنان را احظار کنید. این دشمنان لول شش با یک ضرب شما را می‌کشند اما خوبی آنها کند بودن بیش از حدشان است. روی یکی ابتدا تمرکز کنید و حسابش را برسید. از دور به او ضربه بزنید و یا در موقعیت مناسب به آنها با تبر ضربه بزنید. از تیرهای الکترونیکی آترئوس استفاده کنید تا حواس آنها را پرت کنید. بعد به آنها ضربات قدرتی و همینطور گروهی وارد کنید. همیشه در حال راه رفتن باشید و به هیچ عنوان در یک جا نایستید تا همیشه در فاصله دور از آنها قرار گیرید وقتی حواسشان پرت آترئوس بود آنها را غافلگیر کنید و بعد فاصله خود را حفظ کنید. همینطور ادامه دهید تا آنها را شکست دهید. با شکست دادن آنها Jagged sign of survival و از آن مهمتر درون بخش سیاه Dust of Realms که یک جم Legendary است را بدست می‌آورید.

بعدا بخشی از مرحله فرعی Dead Fright در این منطقه قرار دارد. که سه Hel-Walker را باید در اینجا بکشید.

منطقه Niflheim Tower 

همینطور در این منطقه در پشت Mystic Gateway یک کشتی تخریب شده می‌بینید که یک کلاغ اودین رویش نشسته است. با تبر کمی بالاتر نشانه بگیرید تا به کلاغ برخورد کند.

منطقه Alfheim tower

منطقه Alfheim tower

ابتدا خود را به این منطقه برسانید. اول در این محل بایستید و با استفاده از آسانسور به بالای محیط بروید. در بالا در کنار جسدی یک Abandon Ship پیدا خواهید کرد. همینطور کمی جلوتر یک Mystic Gateway وجود دارد که می‌توانید فعال کنید. اگر بعد از مرحله ده به اینجا بیاید می‌توانید نوشته‌ها را ترجمه کنید. در آخر در وسط به سمت دایره سیاه بروید و روی آن E را بزنید. در اینجا سه موجود به شما حمله می‌کنند. سعی کنید Fire resistance را حتما فعال داشته باشید تا آسیب کمتری ببینید. جاخالی دهید و از قدرتی‌های خود بر علیهشان استفاده کنید. بعد از کشتن آنها از سیاهی آیتم Dust of Realms را بدست می‌آورید. اگر به آنطرف نگاه کنید می‌توانید با شلیک به کریستال‌های قرمز محل مسدود شده را از بین ببرید. بعدا اگر به طرف دیگر بروید یک صندوق وجود دارد که آیتم Niflheim Cipher Piece درونش پیدا خواهید کرد. (بخشی از ماموریت فرعی The Realm of Fog برای باز کردن قلمروهای مخفی)

منطقه Alfheim tower

روی آسانسور به سمت صخره‌های سمت چپ پایین نگاه کنید. کلاغ اودین در حال چرخ زدن است کمی جلوتر و بسیار بالاتر از آن را با تبر نشانه بروید و به موقع پرتاب کنید تا موجود را از بین ببرید.

منطقه Isle of Death

منطقه Isle of Death

به محلی که در نقشه بالا مشخص شده است بروید و از قایق پیاد شوید. از سمت راست از دیوار بالا بروید. از روی سنگ Lore را بخوانید تا تعدادی دشمن در اینجا به شما حمله کنند.

آنها آنچنان قدرتمند نیستند پس به راحتی از پسشان برمی‌آیید. از ضربات قدرتی و گروهی استفاده کنید و کارشان را بسازید. بعد از کشتن این دشمنان یک روح با شما صحبت می‌کند با زدن R می‌توانید با او صحبت کنید او بخشی از یک Side Quest است. گشتن جزیره‌های مختلف این دریاچه می‌تواند این ماموریت را به سرانجام برساند. (ماموریت Unfinished Business) حال به درون کشتی نیمه تخریب شده بروید و به کوزه قرمز انتهای آن با تبر ضربه بزنید. بعد به بیرون بروید و از تنه کشتی نیمه تخریب شده بالا بروید تا در بالا به یک مقبره برسید. درون مقبره سه آیتم Soild Svartlfheim Steel، World Serpent Scale و همینطور Symbol of Courage پیدا خواهید کرد.

فعلا توانایی باز کردن صندوق بزرگی که رویش را تیغ‌هایی گرفته است را ندارید. بعدا به اینجا باز خواهیم گشت.

بعد از مرحله نهم دوباره به این مکان سر بزنید.

کوزه قرمز را نابود کنید تا مسیر پیش رویتان باز شود. اینجا تعدادی Hel-Walker است آنها را بکشید. (بخشی از مرحله فرعی Dead Fright)

منطقه Isle of Death

در سمت راست اینجا مقبره‌ای قرار دارد. به کوزه‌های قرمز بالای مقبره ضربه بزنید تا سم از بین ببرد، از درون دفینه Soild Svartlfheim Steel و مقداری World serpent Scale Fragment بدست می‌آورید.

منطقه Isle of Death

حال از دیوار اینجا بالا بروید و باز نیز خود را بالای صخره برسانید تا نقشه را پیدا کنید. حال به پایین بروید و به سمت دیگر صخره بپرید. کمی جلوتر یک دفینه خواهید دید به کوزه پشت آن ضربه بزنید که سم‌ها از بین برود در دفینه Soild Svartlfheim Steel و مقداری World serpent Scale Fragment وجود دارد. حال از سمت چپ به روی دیوار بروید و خود را به بالا برسانید. (رو به رویتان نگاه کنید یک آسانسور است بعدا به آنجا سر می‌زنیم) از سمت چپ و دیوار بعدی بالا بروید. در اینجا یک صندوق در بین خاشاک است با شمشیرهایتان خارها را از بین ببرید. درون صندوق یک Blades Pommel افسانه‌ای وجود دارد.

منطقه Isle of Death

جلوی کشتی به گل نشسته که با E آن را بررسی کنید تا گنج را بدست بیاورید. یک زیپ لاین جلوتر است با آن به سمت دیگر بروید تا به صندوق دیگری دسترسی پیدا کنید. یک Axe Pommel نادر بدست می‌آورید. در طرف دیگر کوزه قرمز را بزنید تا منفجر شود. پایین این بخش یک کلاغ اودین پیدا خواهید کرد. 

منطقه Isle of Death

در همین جا در سمت دیگری که کشتی به گل نشسته است به کوزه قرمزی که در عکس بالا نیز مشخص است ضربه بزنید تا منفجر شود، در اینجا کنار جنازه یک Artifact از سری Abandon Ship پیدا خواهید کرد.

زنجیر را از طرف دیگر پایین بیندازید به پایین بروید و لوت‌های روی زمین را جمع کنید. یک مقبره است که با سنگی پوشید شده است. در پشت محل دو کوزه قرمز است با شکستن آنها به مقبره دسترسی پیدا کنید. از آن Soild Svartlfheim Steel و مقداری World serpent Scale Fragment بدست می‌آورید.

منطقه Isle of Death

به آسانسوری که به آن در بالا اشاره شد بروید در آنجا به دایره سمت چپ آن ضربه بزنید تا کمی پایین بیاید. تا مثل عکس بالا شود در این حالت می‌توانید به درون آسانسور لیز بخورید. اما دقت کنید در عکس بالا محل آیتم Dust of Realms مشخص شده است. ابتدا به این پلتفورم بروید و خود را به آسانسور آنطرف برسانید و بعد آسانسوری که رویش Dust of Realms است را دقیقا پایین بفرستید و همراستای علامت سیاه کنید و به سمتش لیز بخورید تا آیتم Dust of Realms را بدست بیاورید.

منطقه Isle of Death

حال دکمه آسانسور را بزنید تا آن به بالا برود. به سمت دیگر لیز بخورید باز دکمه این آسانسور را نیز بزنید تا بالا برود. حال آسانسور آنطرف را با زدن به دایره سمت چپ به پایین بفرستید و بعد به سمتش لیز بخورید. دکمه آسانسور را بزنید و بعد به سمت دیگر لیز بخورید. مسیر را با پرش ادامه دهید تا به آسانسور برسید بعد به بالا بروید در آنجا با یک Traveler لول هفت رو به رو می‌شوید. اگر لولتان پایین است بعدا به سراغش بروید چراکه با یک ضرب شما را می‌کشد!  اگر برایتان سخت است از طرف دیگر آسانسور پایین بروید و وقتی قوی‌تر شدید با همین آسانسور به سراغش بروید و کارش را بسازید. (اگر لولتان پایین است دور باس بچرخید و به موقع و پشت سرهم ضربه بزنید. هیچ وقت نایستید چراکه کشته می‌شوید و طمع نکنید و به موقع با بلید به او ضربه بزنید و همش دور او در زمان مختلف بچرخید. با شکست دادن او Travelers armored shard و Travelers Grisly Trophy بدست می‌آورید.)

منطقه Iron Cave

منطقه Iron Cave

به منطقه Iron Cave که در نقشه بالا مشخص شده بروید. از قایق پیاده شوید و همان جلو روی سنگ Lore را بخوانید. بعد بلافاصله تعداد زیادی دشمن به شما حمله می‌کند باید همه را بکشید. مراقب دشمنانی که سم پرت می‌کنند باشید و از دور آنها را شکست دهید از تیرهای آترئوس برای گیج کردن دشمنان استفاده کنید. از قدرتی‌هایتان برای آسیب رساندن گروه به دشمنان بهره ببرید. دشمنان بعد از مرگ منفجر می‌شوند پس از آنها فاصله بگیرید بعد از کشتن همه با زدن R با روح صحبت کنید. (فعلا به بقیه منطقه دسترسی نداریم.)

بعد از مرحله نهم دوباره به این مکان سر بزنید.

در آنطرف جزیره (نقشه بالا) اگر بروید دو گرگ را بکشید در انتها Dust of Realms را بردارید. همینطور علامت را روی P تنظیم کنید.

منطقه Iron Cave

در جزیره قسمت سوم مرحله فرعی Dead Fright را با کشتن Hel-Walker کامل کنید. نقشه جزیره را نیز کمی جلوتر بردارید. کوزه کنار مقبره را آتش بزنید و بعد با Fire Ancient مبارزه کنید. باید به محلی که در وسط سینه او است با تبر ضربه بزنید و از آتش‌هایی که می‌فرستد جاخالی دهید بعد از کشتن موجود لوت‌های زیادی بدست می‌آورید همینطور از مقبره نیز آیتم‌های Soild Svartlfheim Steel و مقداری World serpent Scale Fragment را بدست می‌آورید.

منطقه Iron Cave

به منطقه Isle of Death برگردید و به بالاترین نقطه آن خود را برسانید از آنجا می‌توانید با زیپ لاین به قسمت بالایی جزیره Iron Cave دسترسی پیدا کنید. در آنجا کوزه قرمز را نابود کنید و از دیوار بالا بروید.

منطقه Iron Cave

در بالا به کوزه‌ای در بالا است ضربه بزنید تا پایین بیفتد و سنگ‌هایی که راه را مسدود کردند را از بین ببرد. به وسط کشتی بروید. در اینجا یک گرگینه به شما حمله می‌کند. با ضربات سریع کارش را بسازید. بعد به عقب نگاه کنید و کوزه‌های قرمز در سمت چپ را با تبر هدف قرار دهید و نابود کنید. با اینکار مقبره‌ای که عقب گیر کرده بود باز می‌شود و می‌توانید آیتم‌های Soild Svartlfheim Steel و مقداری World serpent Scale Fragment را از درونش بردارید.  رو به رویتان را نگاه کنید در پایین زیر بدنه کشتی یک کوزه قرمز دیگر است آن را تخریب کنید تا سم از بین برود. در بالای کشتی و سمت چپ آن هکسیلور کنار جنازه‌ها پیدا خواهید کرد. در بالای کشتی سمت چپ به کوزه‌های قرمز پشت اهرم ضربه بزنید تا آزاد شود این اهرم را روی حرف E تنظیم کنید.

منطقه Iron Cave

به سمتی که گرگینه بود بروید. در سمت راست به محلی که در عکس بالا مشخص است نگاه کنید کلاغ اودین را پیدا خواهید کرد که در حال چرخ زدن است با یک ضربه به موقع آن را نابود کنید. (اگر موفق نشدید از سمت راست به بالای کشتی بروید و از آنجا پرتاب کنید.)

در سمت چپ بالا می‌توانید از صندوق هکسیلور بدست بیاورید. در پایین کوزه را منفجر کنید تا راه سمت جلوی ساحل باز شود. حال از دیوار بالا بروید. مراقب باشید یک گرگ از میان سم‌ها به سمت شما حمله می‌کند. بعد از کشتن گرگ به کوزه سمت راست در میان سم‌ها ضربه بزنید، بعد در سمت راست به کوزه بالا ضربه بزنید و در سمت چپ بعد از کشتن گرگ دیگر به کوزه پشتی ضربه بزنید تا تمام سم‌ها از بین برود. در اینجا یک در با سه علامت بالایش مشخص است. اگر به سمت چپ بروید و بعد از جایی که پرچم سفید است پایین بروید به یک مقبره می‌رسید. درون مقبره آیتم‌های Soild Svartlfheim Steel و مقداری World serpent Scale Fragment بدست می‌آورید.

به سمت دروازه‌ای که سه علامت بالای سرش است بروید اگر طبق راهنمایی پیش رفته باشید باز می‌شود. به کوزه قرمز بزنید تا تمام سنگ‌های مزاحم از بین بروند. بعد از لوت‌ها را بردارید و از صندوق یک Runic جدید و آیتم‌های دیگر بدست خواهید آورد.

بعد از انجام کارهای بالا به پیش روح بروید و با او صحبت کنید تا مرحله فرعی Dead Fright به اتمام برسد.

بازگشت به : راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

دیدگاه ها بسته شده است