راهنمای بازی God of War مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim / قسمت نهم

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

راهنمای بازی God of War مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim

حال به سوی معبد Tyr برگردید و Lootهای خود را به سیندری بفروشید. توجه کنید که بعضی اقلام در مکان‌های غیرقابل دسترس معبد رها شده‌اند ولی آنها در منوی سیندری قابل خرید هستند می‌تواتید آنها را از منوی Lost Item تهیه کنید. به معبد بروید و از Bifrost استفاده کنید و به ساحل Nine برگردید. (R را فشار دید تا به میدگارد برگردید)

در میدگارد می‌توانید با بروک از ملاقات با برادرش صحبت کنید. همچنین Faver: Second Hand Soul در معادن Volunder Mines هم فعال می‌شود. پیش بروک R را بزنید تا یک ماموریت فرعی جدید بدست بیاورید.

همانطورکه از روی پل به سمت برج Vaneheim می‌روید توسط دارگرهای سرعتی مورد حمله قرار می‌گیرید. این دراگرها به سمت شما یورش آورده و روی شما می‌پرند که می‌توانند ضرباتی مهلک به شما بزنند. مراقب پاهای مشتعل آنها باشید و خود را برای پرتاب آنها آماده کنید. جاخالی به موقع دهید و ضربه بزنید. همینطور می‌توانید با تبر به پاهایشان ضربه بزنید تا به زمین بیفتند. بعد از کشتن آنها به سمت محل مشخص شده بروید و دروازه را باز کنید.

راهنمای بازی God of War مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim

در داخل برج می‌توانید به کریستال‌های آبی ضربه بزنید، حواستان باشد زیرا یک Realm Tear ایجاد می‌شود که دشمنانی سطح بالا را احضار می‌کند. دشمنان احضار شده شامل دو Revenantهای سطح ۶ هستند (در سخترین درجه سختی لول هفت هستند) که می‌توانند بایک ضربه شما را به هلاکت برسانند، بنابراین فعلاً دست از سرشان بردارید. (وقتی قوی‌تر شدید به سراغشان بیایید) به سمت محل مشخص شده بروید، در بازگشت به سمت کوهپایه‌ها از داخل تونل می‌گذرید، پلی که Witch ساخته بود از بین رفته پس مجبورید به پایین بروید. در اینجا یک کریستال آبی را می‌توانید بیابید، اگر آن را در ظرف مخصوصش قرار دهید و فعالش کنید Lore Marker: Beware of Seidr را فعال خواهید کرد. با کمک آترئوس آن را بخوانید.

راهنمای بازی God of War مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim

به طرف کوهپایه‌ها و محل مشخص شده بروید. در طول مسیر مراقب گرگ‌های سمی باشید و آنها را بکشید. از دور به سرهایشان با تبر ضربه بزنید تا به سرعت کشته شوند. می‌توانید به سمت چپ بروید و در Sindir’s Skymover راحت با آنها مقابله کنید. سپس به طرف کوهستان بروید از بالابر استفاده کنید. در بالا اگر تبرتان را در محلی که در عکس بالا مشخص است بیندازید می‌توانید کلاغ اودین بالای بالابر را بکشید.

 ببینید نور آلفهایم بدردتان خواهد خورد یا نه. زمانی که از شما خواسته شد، Bifrost را بیرون بیاورید و از آن برای غلبه بر تاریکی استفاده کنید. به آهستگی حرکت کنید و مه سیاه از بین خواهد رفت، به سمت بالا حرکت کنید و در نهایت Black Breath به طور کامل محو خواهد شد. (ماموریت تمام می‌شود.)

قسمت بعدی : راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain / قسمت اول

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است