راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain / قسمت پنجم

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله پنجم بازی Inside the Mountain

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain

اکنون در طرف دیگر کوهستان هستید و هنوز باید مسیری طولانی را کوهنوردی کنید. سیندری را رها کنید و وارد غار بزرگ شوید. به محض ورود به غار به سمت راست بروید تا ریشه‌های قرمز درخت دنیاها را ببینید که پشتش یک صندوق Legendary است و منتظر شماست. با تیرهای آذرخش آترئوس به آنها ضربه بزنید تا بتوانید صندوق را باز کنید، Tyr’s Revenge که یک Runic Attack سبک است را بدست خواهید آورد.

حال به دنبال داربستی باشید که ار طریق آن به سطوح بالاتر برسید، سپس یک Hellreaver توسط یک کابوس تسخیر می‌شود، در نتیجه حملات الکتریکی قوی را اجرا می‌کند. حملاتش را جاخالی بدهید و با مشت لگد به جانش بیفتد و موجود را به در و دیوار بکوبید تا انگل از بدنش خارج شود و سپس کارش را تمام کنید. بعد از کشنشان به دنبال یک طاقچه در پشت مکانی که از بالا آمدید باشید و در آنجا یک صندوق هکسیلور پیدا خواهید کرد. پیش‌رویِ شما یک آسانسور بزرگ و یک مکانیزم چرخی قرار دارد که ریشه‌های قرمزرنگ دو قسمت از بالابر را احاطه کرده‌اند. به پشت بالابر به سمت چپ نگاه کنید تا کریستال شکسته را ببینید و از آترئوس بخواهید تا آن را از هم جدا کند. بعد از، از بین رفتن دیوار شیره‌ای مقداری کریستال خرد شده باقی خواهد ماند، مهمتر از آن مسیری از همان سمت به سوی یک جسد باز می‌شود که لیوانی بزرگ از مجموعه Artifactهای Bottoms Up را در اختیار دارد.

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain / قسمت چهارم

از مکانیزم استفاده کنید تا کمی آسانسور را بالا ببرد سپس با کمک آترئوس صخره‌ها را منفجر کنید تا مسیر باز شود. (عکس بالا) چند کابوس‌ را بکشید و بعد از مسیر جدید بالا بروید. به سمت یک راهرو‌ی تاریک می‌روید، با تیرهای نورانی مشعل‌ها را روشن کنید. سپس Hel-Reaverها و کابوس‌ها سرمی‌رسند. مراقب Reaverهای نیزه انداز نیز باشید که عرصه را بر شما تنگ خواهند کرد، ابتدا حساب دشمنان پایین را برسید و بعد به سراغ نیزه دارها بروید. می‌توانید عقب‌تر حساب دو دشمن را برسید تا نیزه‌دار نتواند به سمت شما نیزه پرت کند.

بعد از آنکه دخل همه را آوردید، در مسیر روبرو از جایی که ریشه‌های درخت دنیا مسیر را مسدود کرده‌اند عبور کنید در پشت مسیر مسدود شده می‌توانید Helreaverها را ببینید که مشغول عبادتِ چیزی هستند. با آنها درگیر شوید ولی مراقب Hel-Viken باشید (همانکه دست به سینه ایستاده است) که بسیار چِغِر و بد بدن است، سلاحی بزرگ‌تر از خودش را حمل می‌کند که می‌تواند حسابی با آن شما را گوش‌مالی دهد. ضرباتش تقریباً غیرقابل بلاک کردن است و می‌تواند با سپر کردن شمشیرش ضربات شما را بلاک کند. او با کوبیدن شمشیرش به زمین می‌تواند موجی از یخ را به سمت شما بفرستد. جاخالی دهید و از کوچک‌ترین موقعیت‌ها استفاده کنید تا به او ضربه بزنید. با تبر از دور به سرش ضربه بزنید تا گیج شود و مراقب یخ‌هایی که می‌فرستد باشید آنها را می‌توانید بلاک کنید و در نهایت یادتان نرود که لوت او را بردارید.

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain / قسمت چهارم

به دوروبر پرتگاه نگاه کنید تا مقداری کریستال شکننده (عکس بالا) بیابید و آنها را بردارید، به سمت هال برگردید و کریستال را به سمت دیواری که با ریشه‌های درخت دنیا مسدود شده پرت کنید و بعد با شلیک تیر الکتریکی آن را نابود کنید. پشت این مکان شما Juntar Shrine را خواهید یافت که درباره Ymir اطلاعاتی به شما می‌دهد.

فعلاً بی‌خیال صندوق Nornir شوید به پُلی نگاه کنید که باید از آن عبور کنید، اگر دقت کنید در میابید که ریشه‌های درخت پُل را دربر گرفته، کریستالی را بر دارید و به آن سمت پرتاب کنید و با کمان آترئوس کریستال را شارژ کنید. ولی پُل تنها مقداری پایین می‌آید. حال به سطحی که پُل گیر کرده نگاه کنید این سطح نیز دارای ریشه‌های درخت جهانی است پس یک کریستال را به سمت ستون بالایی پرتاب کنید تا مسیری به سمت دیگر ایجاد شود که یک Hel-Reaver منتظر شماست. در ادامه Nightmareها هم سراغتان می‌آیند پس مراقب باشید. با دست خالی به جان Hel-Reaverی که Nightmare درونش رفته بیفتید تا از آن خارج شود در غیر این صورت این موجود نامیرا خواهد بود! مراقب نیزه‌های یخی باشید هر لحظه ممکن است به یکی از آنها برخورد کنید که هم خون زیادی از شما می‌برند و هم شما را به شدت کند می‌کنند.

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain / قسمت چهارم

حال برگردید و سراغ Nornir Chest بروید وارد جایی شوید که Juntar Shrine را یافتید در آنجا به بالا، سمت راست نگاه کنید تا N را بیابید. حال به روی پُل بروید و به طرفین پُل نگاه کنید جایی که داربستی را می‌توانید ببینید در کنار آن C را بیابید. در طرف دیگر پل یک مکانیزم چرخشی است که می‌تواتید پُل را تاجایی که ریشه‌های درخت دنیا مسیر را مسدود کرده بالا ببرید. حال با تبرتان مکانیزم را فریز کنید، به بالا بروید و به سمت راست نگاه کنید تا R را بیابید. همین‌جا یک دفینه می‌یابید که شما را سورپرایز خواهد کرد! با سورپرایز مقابله کنید! که به شما استیل سخت و Sturdy Sign of Perseverance را خواهد داد. به سمت صندوق Nornir برگردید و آن را باز کنید تا Idunn Apple را بدست آورید.

 همچنین در طرف دیگر پُل یک Lore Marker وجود دارد که توسط ریشه‌های قرمز پنهان شده است، به طرف دیگر پل برگردید و کریستال قرمز را بردارید و به سمت ریشه‌ها پرت کنید تا Lore آزاد شود. آترئوس lore را ترجمه خواهد کرد.

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain / قسمت چهارم

از Lore عبور کنید و به سمت گذرگاه‌های سمت چپ بروید تا به داربستی برسید که می‌توانید از آن بالا بروید، که شما را به یک درب رهنمون می‌سازد که می‌توانید ماموریتی که برایش آمده‌اید را دنبال کنید. همینطور که به آرامی از میان برف‌ها عبور می‌کنید، Hel-Reaverها آرامشتان را به هم می‌زنند. برای آنها یک بلیط یکطرفه به دَرَک تهیه کنید. یادتان باشد می‌توانید آنها را از کوه به پایین پرت کنید پس روی این مسئله مانور دهید و پشت سرهم از قدرتی‌‌هایی استفاده کنید که آنها را به اطراف پرت می‌کند مثل قدرتی LEVIATHAN AXE که در این منطقه به شدت به کمکتان می‌آيد. همینطور دشمنان را به سمت پرتگاه بفرستید تا به پایین پرت شوند، همه را بکشید و به سمت بالای قله بروید.

سپس به سمت دروازه‌ی Summit بروید اما  فعلا به سمت بالا نروید ، قبل از آن به سمت چپ بروید تا یک جسد را ببینید، این جسد یکی دیگر از Artifactهای Bottoms Up را در اختیارتان قرار می‌دهد. 

ریشه‌های آبی رنگی ورودی قلعه را مسدود کرده‌اند ولی شکافی درون دیوار وجود دارد که می‌توانید راهتان را ادامه دهید و به سمت بالا بروید. صدای صحبت دو نفر به گوشتان می‌رسد، که یکی از آنها باید برایتان آشنا باشد. به بالا رفتن به مانند ناتان دِریک ادامه دهید و از در و دیوار آویزان بشوید و طبق مسیر زرد که روی سنگ‌ها مشخص است، پیش بروید تا خود را به سطح و درخت دنیا برسانید. (این مرحله به پایان رسیده است)

مرحله بعدی : راهنمای بازی God of War مرحله ششم بازی A New Destination

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

دیدگاه ها بسته شده است