راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain/ بخش نهم

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله دوم بازی Path To The Mountain

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

مرحله دوم بازی Path To The Mountain بخش نهم: ابتدای Shores of Nine

حال شما وارد Shores of Nine شده‌اید، اسمی که برای این دریاچه انتخاب شده است. در گرداگرد دریاچه می‌توانید مجسمه‌ی خدایان Norse را ببینید. به سمت محل مشخص شده بروید تا میان پرده آغاز شود. وقتی میان‌پرده تمام شد می‌توانید بهتر از موقعیت دریاچه و دیگر قسمت‌های آن باخبر شوید. بهتر است با تغییر اندازه سطح آب دریاچه شروع کنیم زیرا می‌توانید به side questها هم دسترسی داشته باشید. توجه داشته‌ باشید که بسیاری از درب‌ها و دروازه‌های این منطقه با توانایی یا ابزاری خاص باز می‌شوند و فعلاً به اکثر آنها دسترسی ندارید، این مورد شامل بازگشت به Witch’s Cave هم می‌شود. (بعدا به این موارد در زمان مناسب رسیدگی خواهیم کرد.)

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain

برای ادامه راه به دنبال پرچم‌های سفید بگردید و به سمت آنها بروید که به معنای اسکله یا ساحل برای توقف قایق است. به مرکز دریاچه و پرچم سفید (عکس بالا) و معبد Tyr بروید و از قایق پیاده شوید. همانطور که از پله‌ها بالا می‌روید می‌توانید کوهستان را نیز ببینید. در اینجا براک مغازه (Shop) خود را تاسیس کرده در واقع این شعبه‌ی اصلی آهنگری براک است. با او صحبت کنید و از او سنگ World Tree را تهیه کنید. با این سنگ می‌توانید بین مناطق جابه‌جا شوید. به‌علاوه براک کلی تجهیزات جدید دارد که می‌توانید تهیه کنید و تبر و تیرو کمان و یا زره خود و پسرتان را ارتقاء دهید. یادتان نرود Artifactهای خود را بفروشید تا هکسیلور بگیرید.

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain

در هنگام ترک معبد به سمت شرق اسکله‌ پایین پله‌ها بروید تا جسد سربازی را بیابید که Artifactئی از مجموعه Abandon Ship را همراه دارد. (عکس بالا)

حال به سمت علامت مشخص شده بروید. در امتداد پل بزرگ و در مرکز آن می‌توانید مکانیزمی را بیابید که شاخ‌های بزرگی را بالا می‌آورد. بر روی پل برگردید و به سمت Vanaheim Tower بروید جایی که توسط Reaverهای سمی محاصره می‌شوید. با کشتن آنها جسدشان منفجر شده و سم داخل بدنشان پخش می‌شود که آسیب زیادی وارد می‌کند حواستان را جمع کنید و بعد از کشتنشان از آنها فاصله بگیرید. بیرون برج می‌توانید دو صندوق حاوی هکسیلور را ببینید. همینطور متون باستانی که آترئوس نمی‌تواند ترجمه کند. اگر پلتفورم سمت چپ را پایین بروید کنار جسد مقداری هکسیلور  پیدا خواهید کرد. اگر پلتفورم سمت راست را بروید به یک مکان مخفی خواهید رسید ولی فعلا به آنجا نروید چراکه توانایی دسترسی به آنجا را نخواهید داشت. در آخر به سمت درب وسط بروید و آن را باز کنید.

آنطرف درب Reaverها با یک Tatzelwurm درگیرند بعد به سمت شما هجوم می‌آورند. اگر ترکیدن آنها و سمی شدن شما را آزار می‌دهد از ضرباتی استفاده کنید که آنها را فریز می‌کند. مراقب باشید و همه آنها را بکشید. 

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain

درون برج به سمت چپ بروی و دیوار چوبی را بشکنید و به سمت Juntar Shrine بروید. داستانی درباره مار غول‌پیکر را آترئوس برایتان تعریف می‌کند. دیگر متون برج را آترئوس نمی‌تواند بخواند پس به سمت راست بروید تا به جایی برسید که توسط گاز سمی پوشانده شده، به دنبال منبع این سم بگردید تا آن را بیابید و با تبرتان آن را فریز کنید تا از انتشار سم جلوگیری کند.

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain

از جسد سرباز هکسیلور بردارید. از اینجا رد شوید تا به گاز سمی بعدی برسید که باید تبرتان را فرابخوانید تا دوباره منبع انتشار سم را فریز کنید. از سکو پایین بروید و به بالا بنگرید تا سطلی حاوی هکسیلور را بیابید. با فراخوانی تبرتان سروکله‌ی Tatzelwurm هم پیدا می‌شود. این کرم بزرگ به زیر زمین می‌رود و سعی می‌کند به شما از زیر ضربه بزند با پرتاب تبرتان یا تیر و کمان آترئوس می‌توانید او را به روی زمین برگردانید و دخلش را بیاورید. مراقب بزاق‌ سمی‌اش باشید که به سمتتان پرتاب می‌کند. با جاخالی کردن یا بلاک کردن ضرباتش او را از پا درآورید. وارد منطقه‌ی عاری از سم بشوید و به دنبال Cipher Chest بزرگ باشید. آترئوس آن را باز می‌کند و Muspelheim Cipher را بدست می‌آورید. این آیتم یکی از چهار آیتمی‌ است که آترئوس با آن می‌تواند متون باستانی را بخواند و دروازه Muspelheim را نیز باز کند و Side Quest سرزمین آتش (Realm of Fire) را آزاد می‌کند.

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain

از آنجایی که نمی‌توانید نشانه‌های باستانی را درک کنید از دیوارِ چوبی بالا بروید تا به سمت دیگرِ غار برسید. جایی که دربی جدید منتظر شماست. سمت دیگر پل وارد منطقه‌ای می‌شوید که Foothills نام دارد و با یک کوتوله (Dwarf) جدید روبرو می‌شدید به نام Sindri که ابزار و تجهیزات شما را ارتقاء می‌دهد. سیندری برادر براک است و سرتاسر قلمروها برای خود آهنگری دارند. در این مغازه (Shop) شما می‌توانید آیتم Resurrection Stone را تهیه کنید که اگر در نبرد بمیرید آترئوس می‌تواند شما را به زندگی (یکبار) برگرداند. تنها یکی از این سنگ‌ها را می‌توانید حمل کنید. سیندری را ترک کنید و به سمت بالادست Foothills بروید. در اینجا دشمنان مختلفی به شما حمله می‌کنند حساب همه را برسید. قبلا در مورد چگونگی کشتن آنها صحبت کردیم.

بخش بعدی :  مرحله دوم بازی Path To The Mountain/ بخش دهم: به سمت بالای کوهستان

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است