راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain / قسمت چهارم

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله پنجم بازی Inside the Mountain

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain

مبارزه با Hræzlyr

با شروع مبارزه جانور با یک دست بالابر را نگه‌می‌دارد و با دست دیگر سعی دارد شما را به بیرون پرت کند. فرقی نمی‌کند شما می‌توانید دستی که بالابر را نگه‌داشته هدف قرار دهید یا به پرتاب تبر و یا تیر، دستی که در هوا قرار دارد را بزنید. اگر پنجه‌ی ثابت را هدف قرار دهید، هیولا با دهانش و دندان‌هایش پاسخ می‌دهد. جاخالی دادن به درد نمی‌خورد و حملاتش دامنه‌ی گسترده‌ای دارند ولی بلاک کردن با سپر جلوی ضربه‌های او را می‌گیرد. (با Q)

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain / قسمت چهارم

به همین صورت و با زدن ضربات و بلاک کردن حملات هیولا، او بالابر را رها می‌کند. سپس به دیوار کوبیده می‌شوید، سریع وارد عمل شوید و بالابر را آزاد کنید. با عقب‌نشینی هیولا، یک تونل الکتریسیته از او باقی می‌ماند، که بر برخی ریشه‌های عجیب و غریب تاثیر گذاشته است. هنگامی که این الکتریسیته با کریستال‌های قرمز برخورد کند، آنها را منفجر می‌کند. شما از این کریستال‌های قرمز رنگ که منفجر می‌شوند باید برای از بین بردن ریشه‌ی زُمُخت درخت دنیاها استفاده کنید و مسیر را ادامه دهید.

از سکو عبو کنید تا دوباره به یک مسیر بسته برسید و با کمک کریستال‌ها مسیر را باز کنید. بعد از اینکه به وحشت کوهستان رسیدید آترئوس به سمت راست می‌رود و شما به سمت چپ تا گارد هیولا را بشکنید. مسیر را ادامه دهید تا در نهایت بر روی هیولا بپرید و آنقدر ضربه بزنید تا هیولا شما را به سمت محیط مبارزه با باس پرت کند. حواستان به کریستال‌های قرمز باشد آنها کلید شما برای پیروزی در نبرد هستند.

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain / قسمت چهارم

اژدها با پرتاب رعدوبرق به آسمان، مبارزه را شروع می‌کند، با نگاه کردن به زمین و جمع شدن رعدوبرق بر روی زمین خواهید فهمید که آذرخش به کجا برخورد می‌‌کند و باید خود را از آنجا دور کنید. اجازه دهید چندین بار به شما حمله کند و سعی کنید حملاتش را جاخالی دهید، سپس به سمت یک کریستال قرمز بروید و آن را بردارید. وقتی اژدها شروع به انجام حمله‌ی بعدی خود کرد کریستال را به سمت میدان الکتریکی اطراف جانور پرتاب کنید تا منفجر شود. با این کار هیولا بی‌هوش شده و نوبت شماست که او را قیمه قیمه کنید!

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain / قسمت چهارم

اگر به گوشه‌ی محیط مبارزه رفت و سعی کرد با پنجه‌هایش شما را بزند، سپر خود را فعال کنید و حمله‌اش را دفع کنید و بدوید به سمت پنجه‌هایش تا ضرباتی به او وارد کنید. اگر سعی کرد با دهانش گازتان بگیرد باز از سپر استفاده کنید. بعضی اوقات سعی می‌کند با موجی الکتریکی را به سمت شما بفرستد یک کریستال بردارید و نگه‌دارید و بدوید تا موج الکتریکی به شما نخورد. بعد از آنکه موج از شما رد شد کریستال به سمت جایی که میدان الکتریکی ایجاد شده بود پرت کنید تا منفجر شود. بدین ترتیب اژدها به زمین می‌افتد و نوبت شماست که او را مورد عنایت خود قرار دهید. چند بار این پروسه را تکرار کنید تا هیولا به گوه خوردن بیافتد! حواستان باشد بعضی از حملاتی که با پنجه‌هایش انجام می‌دهد غیر قابل بلاک کردن است آنها را تشخیص جاخالی دهید. 

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain / قسمت چهارم

در فاز بعدی اژدها وحشی‌تر شده و از چپ و راست با پنجه‌هایش به شما یورش می‌آورد که باید مکرراً از سپرتان استفاده کنید، همچنین چندین بار سعی می‌کند با آذرخش شما را بزند به سرعت یک کریستال قرمز بردارید و اولین آذرخش را جاخالی دهید و کریستال را به سمت اژدها پرت کنید تا با آذرخش دو یا سوم منفجر شود و اژدها آسیب ببیند. در ادامه هم باید جنب‌جوش خود را زیاد کنید و هم از او دور شوید مراقب رعدوبرق‌هایش باشید. در همین حین که می‌دوید و جاخالی می‌دهد از کریستال‌ها هم استفاده کنید و آن‌ها را به سمت اژدها پرتاب کنید. این کار را ادامه دهید تا اژدها به زمین بیافتد آنقدر او را بزنید تا به زبان آدمی‌زاد بگوید غلط کردم سپس به آترئوس علامت بدهید (با فشار F) تا کار او را یکسره کنید. از اینجا کلیدهای خواسته شده را فشار دهید تا با چند حرکت دهان اژدها را سرویس کنید و او را شکست دهید.

حال Sindri به آترئوس تیرهای آذرخش را می‌دهد و از شما می‌خواهد دندان اژدها را بِکنید، آیتم‌های Dragon Tooth و Dragon Tear به همراه مقدار زیادی Xp به شما اعطا می‌شود. با دندان اژدها Sindri کمان آترئوس را به آذرخش تبدیل کرده و شما قادر هستید تیرهای الکتریکی پرتاب کنید که شما را از شر ریشه‌های قرمز خلاص می‌کند. یادتان باشد که اکنون می‌توانید بین تیرهای نورانی و آذرخش Switch کنید، (با فشار T در PC) همچنین درخت پیشرفت جدیدی برای کمان آترئوس آزاد می‌شود که مربوط به تیرهای آذرخش اوست. تیرهای آبی برای ضعیف کردن و یا Stun کردن دشمنان کاربرد دارد در حالی که تیرهای آذرخش (زرد) برای زدن چند هدف و وارد کردن الکتریسیته به به دشمنان کاربرد دارد. همینطور می‌توانید هم تبر خود و هم تیرکمان آترئوس را ارتقا دهید تا توانایی‌های بیشتری آزاد شوند.

قسمت بعدی : راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain / قسمت پنجم

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

دیدگاه ها بسته شده است