راهنمای بازی God of War مرحله هفت بازی The Magic Chisel / قسمت پنجم

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله هفت بازی The Magic Chisel 

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

راهنمای بازی God of War مرحله The Magic Chisel 

معمای چهار فصل و رفتن به بالای جسد

راهنمای بازی God of War مرحله هفت بازی The Magic Chisel

آترئوس یک معما می‌خواند که مربوط به فصول چهارگانه‌ی طبیعت است، سپس پنل‌هایی که مربوط به تصاویری که اشاره به بهار، تابستان و پاییز و زمستان می‌شود، ظاهر می‌شوند. پیشنهاد آترئوس، زمستان، بهار، تابستان و پاییز است ولی این درست نیست. حال Mimir پیشنهاد می‌دهد که همین را به صورت معکوس یعنی پاییز، تابستان، بهار و زمستان وارد کنید که کارساز می‌شود. یادتان باشد، گل نشانه‌ی بهار، خورشید نشانه‌ی تابستان، برگ نشانه‌ی پاییز و ستاره شش‌پر نشانه‌ی زمستان است‌. (دقیقا مانند عکس بالا پلتفورم‌ها را تنظیم کنید)

بعد از کامل کردن معما به طرزی جادویی پلتفرم به حالت اولش برگشته و مانند آسانسور شما را بالا می‌برد، اما در بین راه دراگرها مزاحمتان می‌شوند که باید آنها را از سر راه بردارید. سعی کنید آنها را از روی پلتفرم به بیرون پرت کنید تا در جا بمیرند و از توانایی‌هایی استفاده کنید که دشمنان را پرت می‌کنند. سپس باید منتظر موج بعدی بمانید، در موج دوم نیز باز دراگرها می‌آیند و از همان استراتژی قبلی استفاده کنید یعنی آنها را به بیرون پلتفرم پرت کنید، این موج زمانی است و باید سریعتر اینکار را انجام دهید ولی سعی نکنید از قدرتی‌های خود استفاده کنید و فقط سریع دشمنان را نابود سازید. در موج سوم ابتدا Nightmareها مزاحمتان می شوند آنها را با استفاده از پرتاب تبر یا تیرهای آترئوس از بین ببرید. سپس دراگرها بروی پلتفرم می‌آیند پس با پرت کردن آنها به بیرون، به آنها خوش آمد بگویید. اگر به مشکل خوردید از اسپارتان ریج هم بهره ببرید. در اینجا باید بسیار سریع باشید و همه را بکشید و از تمام قدرتی‌های خود استفاده کنید و قبل از تمام شدن زمان همه را بکشید. به بالای برج که می‌رسید تعدادی از Draugrهای دور زن برای تسویه حساب سر می‌رسند و زمانتان هم اندک است اگر زمان تمام شود پلتفرم سقوط کرده و شکست می‌خورید. سریع آنها را بکشید و به دو کریستال قرمزی که در اطراف هستند تیر بزنید تا برای شما سطحی برای بالا رفتن بوجود بیاورند سریع به آن سمت بپرید و دیوار را قبل از سقوط پلتفورم بگیرید و از آن بالا بروید.

در این بالا از کنار جنازه‌ای مقداری هکسیلور بدست آورید و از همینجا شروع به دیوارنوردی کنید و مسیر زرد رنگ را به سمت چکشِ غول طی کنید. وقتی به هدف رسیدید با فشردن مکرر کلید دایره چکش را هول دهید. (فشار E در PC) بعد از آنکه چکش سقوط کرد از زیر چکش یک تونل بوجود می‌آید که می‌توانید از طرف دیگرش خارج شوید. جلوتر بعد از ریزش یخ‌ها به سمت راست بروید و لبه‌ی طلایی رنگ را بگیرید، سپس لبه‌ی پایینی را و بعد لبه‌ی سمت چپ و همینطور ادامه دهید. تا به لبه‌ای برسید که صدای صحبت کردن دو نفر به گوش می‌رسد. از همین لبه پایین بروید ولی به جای پرش به سمت چپ به سمت راست بروید تا به یک دفینه برسید از آن Soild Svartalfheim Steel را بدست می‌آورید.

برگردید و خود را به سکوی چوبی برسانید در اینجا چندتا دراگر یخ زده‌اند آنها را خورد کنید تا سنگ‌های سبز گیرتان بیاید. پشت سرتان یک لبه‌ی طلایی رنگ قرار دارد از آن برای بالارفتن استفاده کنید. بر روی سکوی بعدی به شکافی می‌رسید. از روی آن بپرید تا به سکوی بعدی برسید. سمت چپ از روی لبه بالا بروید تا از جنازه مقداری هکسیلور بدست آورید، حال برگردید و داخل اتاق شوید. درب بزرگ را باز کنید و داخل شوید.

راهنمای بازی God of War مرحله هفت بازی The Magic Chisel

اکنون شما در Dining Hall هستید، یک لوستر که به آن کریستال قرمز چسبیده است را می‌توانید بالای سرتان مشاهده کنید، آن را با تیر برقی آترئوس بزنید تا به دیوار روبرویی برخورد کند. لوستر در دیوار گیر می‌کند. می‌توانید دوباره با تیر بزنیدش تا کریستال بترکد، حال لوستر چرخیده و سمت راست اتاق گیر می‌کند باز آن را بزنید. اینبار کریستال بر روی زمین می‌افتد حال می‌توانید از کریستال تکه‌ای بردارید. از همانجا که روبروی کریستال ایستاده‌اید تکه‌ای بردارید و به سمت راست نگاه کنید و آن را به سمت مقبره گرفتار شده پرتاب کنید تا آزاد شود. (عکس بالا)

تکه‌ای دیگر بردارید و به دیوار سمت چپ نگاه کنید، درون یخ‌ها جانورانی انگار فریز شده‌اند. سه ردیف وجود دارد با دورترین دیوار سمت چپ شروع کنید و آن را با کریستال منفجر کنید بلافاصله سروکله‌ی گرگینه‌ها پیدا می‌شود با آنها مبارزه کنید و از پا درشان بیاورید. مراقب سرعت آنها باشید از تیرهای آبی برای ضعیف کردن آنها استفاد کنید. بعد از کشتن گرگینه‌ها تکه‌ای کریستال دیگر بردارید و آن را به دیوار یخ‌زده سمت راست پرتاب کنید، بلافاصله سروکله‌ی یک Ogre و nightmareها پیدا می‌شود که باید آنها را بکشید. ابتدا nightmareها را بکشید و بعد با خیال راحت روی Ogre تمرکز کنید و کارش را بسازید.

راهنمای بازی God of War مرحله هفت بازی The Magic Chisel

در نهایت دوباره تکه‌ای کریستال بردارید و دیوار وسط را بشکنید تا از داخل آن Stonebeard King بیرون بیاید، حرکات او نیز مانند مینی‌باسهای قبلی مشابه هست و باید او را از سر راهتان بردارید. فقط فرقش اینجاست که یخ پرت می‌کند. اگر Enhancement برای کم کردن ضربات یخی (Frost) دارید حتما استفاده کنید تا بیشتر دوام بیاورید. از یخ‌هایی که روی زمین ایجاد می‌کند دور شوید. در طول مبارزه گرگ‌ها نیز به شما حمله می‌کنند مراقب باشید و سریع آنها را بکشید. اگر حرکات باس‌های مشابه را به یاد داشته باشید، مشکلی برای کشتن این باس نخواهید داشت. بعد از کشتن این مینی باس یک Runic Summon بدست می‌آورید.

از کنار دربی که جلویش شیشه‌ قرار دارد به سمت راست بروید و از سنگ‌ها بالا بروید تا مقداری هکسیلور در سمت چپ روی زمین بدست آورید. همینطور به سمت راست ادامه دهید و دوباره به سمت راست بپیچید تا در انتها دالان صدای مبارزه‌ای بشنوید. در انتهای دالان سمت راست سیندری را می‌یابید و در کنار سیندری روی زمین هکسیلور نیز قرار دارد. می‌توانید Quiver آترئوس را آپگرید کنید (تا ماکس شود)، قبل از اینکه وارد گذرگاه یخی شوید سمت راست یک صندوق می‌یابید که مقداری هکسیلور به شما می‌دهد. وارد گذرگاه شوید شخصی را بالای کوهی یخی می‌توانید ببینید در سمت راست شما یک مسیر باریک وجود دارد که در آنجا می‌توانید دفینه‌‌ای که با کریستال قرمز آزادش کردید بیابید از آن Soild Svartalfheim Steel را بدست می‌آورید. برگردید و مسیر گذرگاه یخی را ادامه تا به جایی برسید که دیگر نمی‌توانید ادامه دهید به سمت چپ نگاه کنید و لبه‌ای را بیگیرید به سمت راست ادامه دهید و دیوارنوردی کنید. در انتها بر روی سکوی چوبی بپرید و اندکی به اطراف نگاه کنید! به پایین سکو بیایید تا دمو آغاز شود. 

بخش بعدی : راهنمای بازی God of War مرحله هفتم بازی The Magic Chisel / قسمت ششم

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

دیدگاه ها بسته شده است