راهنمای بازی God of War مرحله دوازدهم بازی Escape From Helheim / بخش اول

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله دوازدهم بازی Escape From Helheim

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

راهنمای بازی God of War مرحله Escape From Helheim

فراز از Helheim

بعد از نبرد بر روی اژدها با Stranger، سر از Helheim در می‌آورید، اما اینبار در اعماق جهنم فرو افتاده‌اید و باید خود را نجات دهید، با نگاه کردن به اطراف به دنبال مسیری برای خود باشید، سمت چپ مسیری برای دیوارنوردی وجود دارد از آن بالا بروید. با استفاده از علامت‌های زرد رنگ به سمت بالا بروید. 

از کنار برج به بالا رفتن ادامه دهید، تا به سکوی بالایی برسید، اولین موج Reaverها اینجا به شما حمله می‌کنند، از شمشیرتان استفاده کنید و آنها را از بین ببرید. بعد از کشتن ریورها با سلاحتان خار و خاشاک‌ها را نابود کنید، به سمت بالکون بروید، سمت چپ یک صندوق حاوی هکسیلور پیدا خواهید کرد.

به سمت آن طرف پل بروید بخشی از آن فرو می‌ریزد. از پل عبور کنید و با پریدن خود را به سمت دیگرش برسانید جایی که دو Hel-Shadow Scout به شما حمله می‌کنند، می‌توانید با تیغه‌هایتان آنها را بزنید، مراقب باشید که برخی از آنها از پشت سرتان نیز ظاهر می‌شوند. به موقع ضرباتشان را با شیلد دفع کنید و به آنها ضربه بزنید تا نابود شوند. بعد به سمت دروازه انتهای بروید و آن را باز کنید. وقتی وارد برج بعدی می‌شوید، می‌توانید Vision’s of Hel (توهم) را ببینید. مدلی شکنجه برای آنهایی است که در این Realm گیرمی‌افتند.

راهنمای بازی God of War مرحله یازدهم بازی Escape From Helheim

 به دنبال لبه‌ای زرد رنگ برای عبور به سمت دیگر باشید، سپس از دیوار پایین بروید تا به کف برج برسید. این پایین در کنار درب دو ظرف برای گذاشتن باد جهنمی در دو طرف درب قرار دارد. یکی از بادهای پشت خاروخاشاک است، یادتان باشد یکی از قفل‌های درب دارای چرخ دنده قابل فریز کردن می‌باشد، باد را در ظرف سمت چپ قرار دهید و سپس زنجیر را فریز کنید تا درب باز شود. سپس باد را دوباره بردارید و در طرف راست درب بگذارید تا درب باز شود. از طرفی می‌توانید از جایی که اولین باد را برداشتید با استفاده از علامت‌های زرد پایین بروید که به یک تابوت با Soild Svartalfheim Steel برسید، بعد از برداشتن آیتم مراقب ریورها باشید و آنها را از بین ببرید. 

راهنمای بازی God of War مرحله یازدهم بازی Escape From Helheim

سپس به بالا برگردید و وارد درب شوید تا به یک Hel-Traveler برسید. ضرباتی که از پهلو وارد می‌کند را جاخالی یا بلاک کنید و با کمک آترئوس او را به سرعت از پا درآورید. اگر تا اینجای راهنمایی با ما بوده باشید روش کشتن این Travelerها بارها توضیح داده شده است. باید جاخالی دهید و به سرعت به آنها ضربه بزنید از تیرهای آذرخشی آترئوس برعلیه آنها استفاده کنید. بعد از کشتن او حتماً لوتش را برداری تا Chaos Flame را برای آپگرید Blade of Chaos بدست آورید.

راهنمای بازی God of War مرحله یازدهم بازی Escape From Helheim

خاروخاشاک را از از بین ببرید و در آنطرف در فاصله‌ی دورتر می‌توانید یک تابوت را ببینید که فعلاً نمی‌توانید خود را به آن برسانید. دروازه را در طرف دیگر بگشائید و به سمت راست بروید و خاشاک را از بین ببرید، کمی جلو بروید تا به یک ستون سنگی برسید که می‌توانید آن را هل دهید، آن را تا به انتها هل دهید. به بالکن بالایی برگردید (جایی که خاشاک اولیه را از بین بردید) و از آنجا بروی ستونی که هل داده بودید بپرید و از طریق آن به سکوی دیگری بروید که روی آن تابوتی حاوی Soild Svartalfheim Steel قرار دارد. یک دشمن سرکله‌اش پیدا می‌شود با تبر از دور کارش را بسازید.

راهنمای بازی God of War مرحله یازدهم بازی Escape From Helheim

به سمت انتهای پل بروید تا Baldur یا همان غریبه را بیابید که با توهم‌های گذشته‌اش در حال نزاع است و به رازی بزرگ درباره‌ی او پی خواهید برد. به عبور بر روی لبه‌ها ادامه دهید تا خود را به طرف دیگر برسانید. وقتی به پایین رسیدید به پشت سلاح‌های قابل تخریب در سمت چپ نگاه کنید، مسیری باریک به سمت دیگر وجود دارد که شما را به یک تابوت حاوی Soild Svartalfheim Steel می‌رساند. به محل قبلی بازگردید. در اینجا از لبه‌ به سمت پایین بروید، چندین هل-ریور به شما حمله می‌کنند، بعد از چند ثانیه کابوس‌ها و دو Hel-Vikens هم به کمک بقیه می‌آیند. از Runic Attackها برای Stun کردن دشمنان استفاده کنید. یخ‌هایی که به سمتتان می‌فرستند را با سپر دفع کنید و آنها را از بین ببرید. مراقب nightmare‌ها باشید و اول آنها را نابود کنید.

راهنمای بازی God of War مرحله یازدهم بازی Return to the Summit 

اگرچه در قسمت خلاصه این منطقه نشانی از صندوق Nornir وجود ندارد ولی در این بخش بازی یک صندوق Nornir پیدا خواهید کرد، اگر به سمت چپ بروید به جای آنکه به طرف راست و کشتی حرکت کنید و سنگ بزرگ را به درون سوراخ هل دهید تا به سمت دیگر دسترسی پیدا کنید صندوق را خواهید دید. به سمت دیگر جهش کنید و به سمت صندوق بروید. به سمت راست بروید و خاروخاشاک را خراب کنید در سمت چپ کمی جلوتر علامت C روی لبه‌ جا خوش کرده است.

راهنمای بازی God of War مرحله یازدهم بازی Return to the Summit 

در همان جایی که خاروخاشاک را از بین بردید بلوک سنگی وجود دارد آن را اندکی بیرون بکشید، به کنار بلوک نگاه کنید تا N را بیابید. (از روی آن به سمت بروید تا از پشت علامت را نابود کنید. عکس بالا)

راهنمای بازی God of War مرحله یازدهم بازی Return to the Summit 

در آخر بلوک را تا آخر بیرون بکشید و از آن بالا بروید تا خود را به سکوی بالایی (سمت راست صندوق) برسانید، صندوقی حاوی هکسیلور خواهید یافت، و به پایین نگاه کنید و به دنبال علامت R در پشت ستون دوردست سمت راست باشید. (عکس بالا) حال تابوت را برای Horn of Blood Mead باز کنید. چندین دشمن در این لحظه به شما حمله می‌کنند آنها را شکست دهید.

ادامه این بخش: راهنمای بازی God of War مرحله دوازدهم بازی Escape From Helheim / بخش دوم

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است