راهنمای بازی God of War مرحله هفت بازی The Magic Chisel / قسمت ششم

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله هفت بازی The Magic Chisel 

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

راهنمای بازی God of War مرحله The Magic Chisel 

مبارزه با Magni و Modi

حال باید با پسران اودین خدای رعد مبارزه کنید، هر دو همزمان به سمت شما یورش می‌آورند پس بسیار مراقب باشید، یکی گرز و سپر دارد و دیگری شمشیری به بزرگی سِپر نیسان آبی! یکی از آنها تمایل بیشتری به آترئوس دارد و دیگری فقط دنبال شماست، اگر آترئوس را بی‌خیال شوید، او اسیر برادر کوچکتر می‌شود و نمی‌تواند به شما کمک کند. بهتر است زیاد درگیر برادر بزرگتر نشوید و سعی کنید مبارزه را مدیریت کنید. اگر علامت اخطار یا هشدار یا (!) را مشاهد کردید به سمت آترئوس بروید و او را نجات دهید. بیشتر Comboهای Magni قابل دفاع کردن هستند ولی وقتی هاله‌ی قرمز را مشاهده کردید جاخالی دهید تا صدمه نبینید. Modi سپرش را شارژ می‌کند و آذرخش به سمتتان پرتاب می‌کند و یا اگر به سپرش ضربه بزنید، دچار برق‌گرفتگی می‌شوید پس مراقب باشید. اگر از Runic Summon جدید آترئوس استفاده کنید که گراز‌های وحشی را احضار می‌کند می‌توانید حواس هر دو را پرت کنید. (اما در کل کلاغ‌ها تاثیرگذارترند و آسیب بیشتری وارد می‌کنند)

در نهایت با زدن صدمه به هریک به مقدار معین آنها، بابابرقی آنها را Stun می‌کند و دیگر بلند نخواهند شد. زمانی که هر دو Stun شوند حرکتی جدید انجام می‌دهند. اگر Magni خواست شما را بگیرد با کلید مربع می‌توانید خود را آزاد کنید. قبل از فاز دوم حمله آنها محیط را در مه و ساعقه فرو می‌برند و سعی می‌کنند به آترئوس یورش ببرند. صبر کنید تا طرف حمله ظاهر شود و به موقع واکنش نشان دهید و شیلد کنید و از آترئوس و خودتان دفاع کنید.

راهنمای بازی God of War مرحله هفت بازی The Magic Chisel

در فاز دوم Modi سعی می‌کند با پرتاب بمب‌های الکتریکی شما را آزار دهد، Magni هم با چرخاندن شمشیرش سعی می‌کند برق به سمت شما بفرستد که می‌توانید این حرکت را دفاع کنید یا جاخالی دهید. بقیه حرکاتشان مثل فاز قبلی است. فقط وقتی خون یکی را بیش از حد کم کنید در یک جا چند ثانیه‌ای می‌ایستد تا کمی خونشان را پر کنند و این زمان مناسبی است که به دیگری حمله کنید و خونش را حسابی کم کنید. بعد از اینکه حسابی خون هر دو را کم کردید، محیط مبارزه با مه و ساعقه پوشیده می‌شود و اینبار مراقب باشید سپرتان را بالا بگیرید، یکی از آنها به سمتتان یورش می‌آورد و می‌ایستد در حالی که دیگر از جهتی دیگر به سمتتان می‌آید.

راهنمای بازی God of War مرحله هفت بازی The Magic Chisel

در فاز نهایی آنها وحشی‌تر از قبل می‌شوند و سعی می‌کنند حرکات تیمی بیشتری به کار ببرند. بعضی اوقات Magni برادرش را به هوا پرتاب می‌کند که با یک Electric Blast به زمین می‌افتد،حواستان را جمع کنید و فقط فرار کنید و دور شوید. Magni با شمشیرش سعی می‌کند حرکت جدیدی اجرا کند که اگر به موقع خود را به او برسانید می‌توانید مانعش شوید، همینطور مراقب پرتوهای Modi باشید که می‌توانید آنها را بلاک کنید. آنها انواع حرکات فازهای قبلی و جدید را ترکیب می‌کنند، باید بسیار مراقب باشید و به آنها ضربه بزنید و دفاع کنید و این چرخه را ادامه دهید.

راهنمای بازی God of War مرحله هفت بازی The Magic Chisel

باید همزمان هر دو خونشان را تمام کنید و نگذارید خون کسی زودتر تمام شود چراکه دوباره زنده می‌شود. که این موضوع بخش پایانی مبارزه را بسیار سخت می‌کند. در نهایت بعد از آنکه نوار سلامتی هر دو آنها خالی شد دکمه‌ها را به موقع فشار دهید تا Magni به درک واصل شود. با پیروزی در نبرد Leiptr Alloy و Frozen Flame بدست خواهید آورد. به سمت Magic Chisel بروید و با زدن کلید دایره (کلیک چپ در pc) مقداری از آن را بردارید. (ماموریت به پایان می‌رسد.)

قسمت بعدی : راهنمای بازی God of War مرحله هشت بازی Behind the Lock

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

دیدگاه ها بسته شده است