راهنمای بازی God of War ماموریت فرعی Deus Ex Malachite

ماموریت فرعی Deus Ex Malachite

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

راهنمای بازی God of War ماموریت فرعی Deus Ex Malachite

به سمت محلی که در نقشه بالا مشخص است بروید و وارد غاز شوید و به سمت محل ماموریت فرعی بروید. همینطور مسیر را ادامه دهید تا به ساحل برسید. در ساحل یک راه بیشتر وجود ندارد آن را طی کنید و از موانع بپرید و چوب‌هایی که مسیرتان را مسدود کرده است را از بین ببرید و به سمت جلو بروید. از محل بسیار باریک بگذرید. از کنار جنازه هکسیلور را بردارید به سمت دیگر جهش کنید و به بالا بروید. 

راهنمای بازی God of War ماموریت فرعی Deus Ex Malachite

مسیر را ادامه دهید و از بلندی به پایین بپرید تا به محیط باز برسید. در همین جا اگر به بالا نگاه کنید کلاغ اودین را خواهید دید. (عکس بالا) آن را نابود کنید. در سمت چپ Gate را فعال کنید و بعد با زدن R با بروک صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها، به سمت دروازه پایین محل بروید و Entry Stone را داخل محل قرار دهید تا در باز شود. وارد غار شود و در انتهایش به سمت دیگر بروید تا مبارزه آغاز شود. چند TatzelWurm به شما حمله می‌کنند. آنها به زیر زمین می‌روند و ناگهانی شما را غافلگیر می‌کنند. از تیرهای زرد آترئوس بر علیهشان استفاده کنید تا گیج شوند و سریع کارشان را بسازید.

راهنمای بازی God of War ماموریت فرعی Deus Ex Malachite

بعد از کشتن دشمنان از سمت راست مسیر بالا بروید تا به اهرم خود را برسانید و آن را بچرخانید تا سنگ به پایین بیفتد از گوشه سنگ می‌توانید به بالا بروید در بالای سنگ به طرف شیره قرمز سنگ دیگر با تیرهای زرد شلیک کنید تا شیره‌ها از بین بروند. سنگ به پایین سقوط می‌کند و حفره بزرگی ایجاد می‌شود از آنجا تعداد زیادی الف-سیاه به شما حمله می‌کنند. مراقب ضرباتی باشید که جلوی دید شما را برای چند ثانیه‌ای محدود می‌کند. از ضربات گروهی استفاده کنید تا به همه آنها یکجا آسیب وارد کنید. بعد از کشتن آنها از سوراخی که ایجاد شده پایین بروید اما در ابتدا تا انتهای دیوار پایین نروید در همان اوایل به سمت چپ بروید و در آنجا کمی جلوتر از دفینه آیتم Soild Svartalfheim Steel را بردارید.

راهنمای بازی God of War ماموریت فرعی Deus Ex Malachite

مسیر را به سمت پایین ادامه دهید تا به سطح زیرین برسید. در آنجا، چند Nightmare به شما حمله می‌کنند، کارشان را بسازید. به پشت سرتان نگاه کنید دو قلب تپنده قرمز می‌بینید با تبرتان در یک راستا به آنها ضربه بزنید تا هر دو همزمان از بین بروند. (عکس بالا) جلوتر از دفینه آیتم Soild Svartalfheim Steel را بدست می‌آورید.

به سمت دیگر بروید در آنجا در پشت آبشار کوچک صندوق حاوی هکسیلور را خواهید یافت. اگر آیتم‌های آویزان را با تبر بزنید هکسیلور بیشتری بدست می‌آورید. از آسانسور سمت چپ بالا بروید، نقشه گنج Kneel Before Thor را خواهید یافت! (بعدا به سراغش خواهیم رفت) از دفینه نیز می‌توانید آیتم Soild Svartalfheim Steel را بدست می‌آورید. دروازه را باز کنید و دوباره سوار آسانسور شوید و پایین بروید.

راهنمای بازی God of War ماموریت فرعی Deus Ex Malachite

در پایین از چوب‌هایی که با علامت زرد مشخص شده‌اند بالا بروید. با تبر به سه قلب تپنده به طور همزمان ضربه بزنید تا نابود شوند و بعد از درز به سمت دیگر بروید.  به محلی می‌رسید که یک Traveler و یک Soul Eater حضور دارند! وقتی به پایین محل بپرید اول چند Nightmare به شما حمله می‌کنند حساب آنها را سریع برسید. به سراغ Traveler بروید چراکه Soul Eater از قبل مرده است! در حین مبارزه چند TatzelWurm سر می‌رسند با تیرهای برقی آنها را متوقف کرده و بعد ضربه بزنید و در آخر به سراغ Traveler بروید. از حملاتی که با رنگ قرمز مشخص است جاخالی دهید و ضربات پیاپی بزنید تا از پا در بیاید. بعد از کشتن دشمنان لوت آنها را از روی زمین بردارید.

راهنمای بازی God of War ماموریت فرعی Deus Ex Malachite

بعد از دیوار چوبی بالا بروید و به سمت دیگر بپرید. در آنجا دیوار سست چوبی را تخریب کنید تا صندوق حاوی هکسیلور را پیدا کنید. از سمت چپ پایین بروید در مقابلتان می‌توانید از مانع چوبی بالا بروید اما سمت چپ بروید تا به چند قلب تپنده قرمز برسید آنها را با تبر و یک ضربه از بین ببرید. مسیر را به سمت جلو ادامه دهید و از مانع بپرید تا به یک دفینه برسید که درونش یک enchantment وجود دارد. باز گردید و از مانع چوبی بالا بروید اینبار چندین الف-سیاه به شما حمله می‌کنند همه را بکشید مراقب ضربات ناگهانی‌شان باشید. بعد از کشتن آنها، در بالا سمت راست نگاه کنید. (عکس بالا) تا کلاغ اودین را پیدا کنید. کمی بالاترش نشانه بگیرید و ضربه بزنید تا از بین برود.

 از دیوار چوبی بالا بروید و مسیر را طبق علامت‌های زرد آن ادامه دهید تا به سطح بالاتر برسید. در آنجا به سمت دیگر بپرید، مسیر را ادامه دهید تا در انتها به یک اهرم برسید آن را بزنید تا مانع به بالا برود و مسیر روی تخته چوب‌ها باز شود. به پایین سر بخورید و دیوار چوبی را مستقیم تا بالا ادامه دهید تا به طبقه بالا برسید. در طبقه بالا، الف‌های سیاه مختلفی به شما حمله می‌کنند. باید در اینجا بسیار مراقب باشید اگر قبلا مراحل مرتبط با الف‌ها را رد کرده باشید مشکلی برای کشتنشان ندارید از تیرهای زرد آترئوس برای کند کردن آنها استفاده کنید و ضربات گروهی بزنید. مراقب الف پادشاه که قبلا به صورت یک باس فایت با آن رو به رو شدید باشید حرکات همان قبلی‌هاست. (منظور بخش چهارم بازی است)

راهنمای بازی God of War ماموریت فرعی Deus Ex Malachite

بعد از کشتن تمام الف‌ها حتما لوت‌ها را بردارید تا یک Epic Talisman بدست بیاورید که بسیار مفید است. بعد از صحبت‌های آترئوس به سراغ دیوار چوبی سمت راست دروازه بسته بروید و با زدن E به آترئوس کمک کند از سوراخ داخل شود تا او برایتان دروازه را باز کند. در صندوق چکش اندری را خواهید یافت. در پشت سنگ‌ها نیز طومار را بردارید. به بالای محل بروید و واگن را هل دهید تا سنگ‌ها تخریب شود. یک TatzelWurm مزاحمتان می‌شود موجود را بکشید و از زنجیر پایین بروید. حال به پیش بروک باز گردید و با زدن R با او صحبت کنید تا یک enchantment بدست بیاورید و ماموریت به پایان برسد.

بازگشت به : راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است