راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain / قسمت دوم

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله پنجم بازی Inside the Mountain

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain

از زنجیر بالا بروید و خود را به انتهای سالن برسانید و درب را باز کنید تا وارد قلب کوهستان شوید. در این اتاق بزرگ باید راهی بیابید تا بوسیله‌ی جرثقیلی که در وسط اتاق است خود را بالا برسانید. اتاق بزرگی است و چیز‌های زیادی نیز در اینجا خواهید یافت. سمت چپ جرثقیل مسیری است که به یک درب مهروموم شده ختم می‌شود که یک گاری با سنگ‌های معدنی در طرف دیگر خواهید یافت. کمی جلوتر سمت راست مسیرهایی به سمت بالا وجود دارد، اما در زیر آن می‌توانید یک مانع چوبی بیابید که در پشتش صندوق هکسیلور پنهان شده است. 

همچنین به نظر می‌رسد در وسط گذرگاه یک غار نیز پنهان شده است و صدای چکش را در جایی همین اطراف می‌شنوید. در پشت یک گاری بزرگ یک Rune Readers درباره غول‌ها و کوتوله‌ها وجود دارد که آترئوس آن را برایتان ترجمه می‌کند.

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain

بعد از گاری یک اتاق دیگر وجود دارد که فعلاً به آن دسترسی نداریم، در لبه‌ی سکو‌ی مشرف به اتاق مخفی، زیر لبه‌ی سکو یک مانع چوبی قرار دارد که پشتش سربازی است که هکسیلور در دست دارد. در مرکز اتاق مکانیزمی توسط نور مشعلی روشن احاطه شده است. همانطور که نزدیک می‌شوید دیوار منتهی به محفظه‌ی پنهان را بررسی کنید و به پشت آوار نگاه کنید تا شکافی را بیابید که به جایی می‌رسد که دفینه‌ای با Soild Svartalfheim Steel را در آن خواهید یافت. (عکس بالا)

به طرف مکانیزم بروید و آن را تا جای امکان حرکت دهید تا طناب زیر صخره‌ای غول‌پیکر گیر کند، مراقب باشید که سروکله‌ی دراگرها پیدا می‌شود پس غار از وجود آنها پاک کنید. در بالای سرتان دراگرها به سمتتان مواد آتش‌زا پرتاب می‌کنند زمان مناسبی است که توانایی Countering Blast را بیازمائید و مواد آتش‌زا را به سمت خود دراگرها برگردانید. بعضی از پرتوهای دشمن هم هنگام برخورد شارژ شده و منفجر می‌شوند حواستان باشد از مهارت‌های آترئوس نیز استفاده لازم را ببرید. در کل تا به اینجا اگر مهارت‌هایتان را خوب ارتقا داده باشید حتی در بالاترین درجه سختی نیز مشکلی برای کشتن این دشمنان نخواهید داشت. پس از پاکسازی دشمنان، وارد گذرگاه باز شده و خود را به غار برسانید.

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain

در اینجا براک را خواهید یافت، کوتوله چند Pommel برای خرید دارد و شما باید Talon Bow را به سطح ۳ ارتقاء دهید. در سمت راست براک یک درّه‌ی بزرگ است، که از آنجا می‌توانید غاری که به داخل کوهستان می‌رود را ببینید. به بالا نگاه کنید و کلاغ اودین را پیدا کنید. کلاغ را با تبرتان بزنید. مسیر حرکتی کلاغ را یاد بگیرید و کمی زودتر تبر را بفرستید تا به آن برخورد کند. (عکس بالا)

به دوروبرتان نگاه کنید کنار براک یک سطح کوچک قرار دارد که در زیر آن یک دفینه را می‌توانید بیابید. به بالا بروید و دنبال یک سوراخ بگردید که در آنطرف می‌توانید یک مشعل را روشن کنید و یک صندوق دیگر را هم بیابید. چند کوزه و جعبه را بشکنید تا هکسیلور بدست بیاورید. این کار را ادامه دهید تا یک گذرگاه کوچک را بیابید تا به یک صندوق هکسیلور و دفینه‌ای با Soild Svartalfheim Steel برسید. 

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain

جلوتر بروید تا در انتهای مسیر تالاری پر از تله برسید، مکانیزمی در اینجا خواهید یافت که نمی‌توانید آن را فریز کنید. آترئوس گذرگاهی در سمت راست می‌بیند که می‌تواند از آن عبور کند. به سمت مکانیزم بروید و به آن ضربه بزنید بدین ترتیب نیمی از راهرو از میخ خالی می‌شود. باید منتظر بمانید تا دیوارهای اطرافتان بسته شوند، تا طرف دیگر سالن به اندازه کافی باز شود تا بتوانید به سرعت وارد شوید. درب میخ دار را باز کنید تا خود را در طرف دیگر دروازه بزرگ که گاری هم در آنجاست، بیابید.

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain

تعدادی دراگر در اینحا خواهید یافت که تکان نمی‌خورند. با پرتاب کردن تبرتان متوجه خواهید شد کدام یک زنده است و کدام یک مرده، از طرفی در سمت راست صدای پچ پچ بگوش می‌رسد. اگر به اطراف نگاه کنید موجودی کوچک ولی آتشین را خواهید یافت که به نظر قصد آسیب زدن به ما را ندارد. اگر نزدیکش شوید در خاک فرو می‌رود. منتظر باشید تا دوباره سر از خاک درآورد و او را بکشید تا World Serpent Scale به همراهِ Sturdy Sign of Perseverance به‌علاوه‌ی Soild Svartalfheim Steel و هکسیلور بدست آورید. 

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain

به بالای سر خود نگاه کنید و زنجیر متصل به پل‌های بالای سرتان را بشکنید و به سراغ گاری‌ای بروید که قادر به تکان دادنش هستید. آن را هول دهید و وقتی ایستاد زنجیر را بشکنید. سپس ادامه دهید و آن را تا نزدیک درب هول دهید. بعد از هول دادن گاری اندکی بایستید و به نقطه‌ای بنگرید که گاری قبلاً در آنجا قرار داشت، تا دربی میله‌ای را پیدا کنید که می‌توانید آن را به داخل فشار دهید. در طرف دیگر جسدی قرار دارد که می‌توانید Artifact دیگر از مجموعه‌ی Bottoms Up را بیابید. نمی‌توانید گاری را از درب مهروموم شده عبور دهید، اما اگر در کنار مشعل قرار دهید می‌توانید بر روی آن رفته و خود را به بالا و سطحی دیگر برسانید. (عکس بالا) در اینجا مستقیم بروید و از مانع چوبی بگذرید، تا دربی را به اتاق دیگر باز کنید و با ضربه‌ای زنجیر را پایین بیاورید. به همین صورت می‌توانید زنجیر بزرگ‌تر را جهت باز کردن درب بکار ببرید تا به گاری برسید.

قبل از اینکه به پیش گاری برگردید، از روی پلی که دور گاری ایجاد کردید عبور کنید و به طرف دیگر بروید، چند تیروتخته و زباله را بشکنید تا هکسیلور جمع کنید. سمت چپ یک حفره وجود دارد که می‌توانید به داخلش بپرید و از داخل دفینه Soild Svartalfheim Steel  بدست آورید. 

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain

به بالا برگردید و از حفره بگذرید تا به گروهی دراگر در پلی دیگر بربخورید. یک سطل حاوی هکسیلور در بالای پل وجود دارد. بعد از کشتن موجودات طبق عکس بالا کلاغ اودین را پیدا و نابود کنید. (عکس بالا) دراگرهای دیگر در این سمت پل را از بین ببرید، سپس به سمت چپ و بالای چند پلتفرم بروید تا به دفینه‌ای حاوی Scaled Waist Gaurd Of Focus برسید.

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain

حال به پایین برگردید به سمت راست بروید و سنگ را کنار بزنید. در اینجا زنجیر را با E تکان دهید تا دروازه بالا برود. در کنار را باز کنید و به سمت گاری بروید. گاری را به داخل درب هول دهید، و در نزدیک جرثقیل برسانید. بعد از درب بایستید تا سطحی برای رسیدن به پلتفرم بالای کارگاه براک بوجود بیاید که می‌توانید خود را به صخره‌ای برسید که طنابی را گیرانداخته است. به بالای سرتان نگاه کنید تا سطل حاوی هکسیلور بیابید. همانطور که از پلتفرم بالایی عبور می‌کنید در امتداد سمت چپ به دنبال یک صندوق Legendary باشید که حاوی Falcon’s Dive است. این Runic را می‌توانید بر روی کمان آترئوس به کار ببرید.

مطمئن شوید که زنجیری که طرف دیگر پلتفرمی که ساخته‌اید را انداخته باشید تا به راحتی بتوانید از به پایین برگردید. سپس به سمت سنگ بزرگ بروید و با فشردن مکرر کلید دایره آن را به طرف دیگر هول دهید تا سیستم قرقره را آزاد کنید. حال بعد از رها کردن آن و به پایین برگشتن یک Troll برای مبارزه با شما آماده می‌شود.

قسمت بعدی : راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain / قسمت سوم

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

دیدگاه ها بسته شده است