راهنمای بازی God of War مرحله هفت بازی The Magic Chisel / قسمت اول

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله هفت بازی The Magic Chisel 

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

راهنمای بازی God of War مرحله The Magic Chisel 

اسرار جدید دریاچه

بعد از آنکه World Serpent پل را رو بروی دروازه Helheim قرار داد، هیکلش را جابه‌جا می‌کند و این بدان معناست که سطح آب نیز پایین می‌آید و مناطق بیشتری قابل دسترسی می‌شوند. توجه کنید که می‌توانید به وسیله‌ی آترئوس Braziers Runes های زیر برج را بخوانید و XP بیشتر بدست آورید. این کار را برای هر هشت برج نیز می‌توانید تکرار کنید. سمت راست Helheim Tower درست قبل از شکاف، دنبال سربازی مرده بگردید، او یکی از Artifactهای Abondone Ship را در اختیار دارد. از شکاف پایین بروید و با Nightmaresها مقابله کنید. جایی که قبلاً دو مجسمه‌ی بزرگ قرار داشت و آب مسیر را مسدود کرده بود اکنون با پایین آمدن آب کاملاً باز شده است. یک دروازه Mystic در سمت چپِ صخره قرار دارد و یک اسکله‌ برای قایق در دور دست مشخص است. در امتداد ساحل می‌توانید شئ‌ای را مشاهده کنید که بر روی زمین می‌درخشد این یک Treasure Map است. این نقشه به Island of Light اشاره دارد.

چندین منطقه در بازی هستند که می‌توانید آنها را جستجو کنید:

-مسیری که به بالای دریاچه از طریق دیوار می‌رود، شما را به کارگاه سیندری می‌رساند و از آنجا می‌توانید به یک مکان مخفی به نام The Council of Valkyries بردید. همچنین با قایق می‌توانید ساحل مخالف برج Alfheim را بررسی کنید که مربوط به کوئست Flight of Fafnir می‌شود.

راهنمای بازی God of War مرحله هفتم بازی The Magic Chisel

-در امتداد رودخانه کنار برج آلفهایم، به دنبال Yggdrasil’s Dew of Strength باشید که بر روی آب آویزان است. در شمال شرقی جزیره‌ای دیگر از زیر آب بیرون آمده که Stone Falls نام دارد و Buri’s Storeroom نیز آنجا قرار دارد. (عکس‌ بالا)

-خود Stone Falls نیز گسترده است و دو چرخ بزرگ آبی را می‌توانید ببینید. همچنین شبنم Yggdrasil نیز در اینجا کنار دروازه‌ی طلایی قرار دارد. 

راهنمای بازی God of War مرحله هفتم بازی The Magic Chisel

-مسیر رسیدن به معدن Volunder تغییر کرده و اکنون باید با قایق و پاروزنان از شکاف ایجاد شده عبور کنید تا خود را به آنجا برسانید. در کنار برج Vanaheim نیز یکی دیگر از شبنم‌های Yggdrasil را خواهید یافت.  در امتداد ساحل بر روی یک اسکله‌ی جدید در منطقه گسترش یافته‌ی Cliffs of The Raven این شبنم آویزان است. (نقشه بالا) (عکس بالا نیز محل دقیق شبنم Yggdrasil در این منطقه است)

-برج Lookout Tower مکانی جدید زیر برج Vanaheim را نشانمان می‌دهد. در طرف دیگر مجسمه‌ی شکسته شده بالای برج Muspelheim یک اسکله‌ی جدید در کنار شبنم‌ Yggdrasil را خواهید دید.

-در طرف غربی برج Muspelheim تونلی به نام Landsuther Canyon باز شده است، که شما را به معدن‌‌های Landsuther می‌برد. البته Questئی از طرف براک نیز در این معدن جریان دارد. به پیش Brok بروید و با زدن R با او صحبت کنید و ماموریت Deus Ex Malachite را بگیرید.

راهنمای بازی God of War مرحله هفتم بازی The Magic Chisel

-در زیر برج Nifilheim و زیر کشتی بزرگ شکسته، یکی دیگر از شبنم‌های Yggdrasil قرار گرفته است. (عکس‌ بالا)

راهنمای بازی God of War مرحله هفتم بازی The Magic Chisel

یکی دیگر هم در نزدیکی اسکله‌ای به سمت Iron Cove قرار دارد. اگر پشت سنگ بزرگ در قسمت جنوبی جزیره Isle of Death را بگردید، یکی دیگر از این شبنم‌ها را خواهید یافت در ضمن در سمت غرب نیز یکی دیگر را خواهید یافت. (عکس‌ بالا)

-قسمت غربی برج Asgard اکنون قابل دسترسی است و با کمی کوهنوردی می‌توانید به آن قسمت دسترسی داشته باشید. Fafnir Storeroom و Forgotten Caverns نیز در این ناحیه قرار دارند.

-شمال برج Svartalfheim یک غار آبی کوچک قرار دارد که به یک شبنم Yggdrasil و درب پشتی Forgotten Caverns ختم می‌شود. اما اگر به سمت شمال شرقی بروید آب عمیق‌تر می‌شود که باعث می‌شود نتوانید به Konunsgard دسترسی داشته باشید.

-در قسمت شمالی بعد از Svartalfheim، جزیره‌ای جدید سر از آب برآورده است که Light Elf Outpost نام دارد. جریان آب باریک سمت چپ شما را به یک شبنم دیگر رهنمون می‌شود.

و بعد از آن در طرف غربی یکی دیگر را نیز خواهید یافت. این شبنم در کنار منطقه‌ی Ruins of Ancient قرار دارد، سمت راست یک تونل کوچک کنار اسکله قرار دارد که به گذرگاهی به نام Northri Gorge می‌رسد و در انتهای گذرگاه دژ Northri قرار دارد که بسته است. اینجا منطقه‌ای است که سیندری علاقه خاصی به آن دارد.

-در نهایت معبد Tyr قسمت‌های زیرینش شامل یک اتاق مخفی می‌شود که اکنون قابل دسترسی است. در اینجا یک درب عجیب قرار دارد که کلید عجیب و غریبی نیز طلب می‌کند.

در کنار همه‌ی این‌ها بر روی آب بشکه‌ها و آت‌وآشغالای بسیاری قرار دارد که می‌توانید با شکستن آن‌ها هکسیلور بدست آورید. طلای Aegir نیز در میان آنها قابل اکتشاف است (محل‌های طلایی درون دریاچه) و در کل اگر می‌خواهید از قایق سواری و داستان‌های کریتوس و یا Mimir لذت ببرید و گرافیک بازی را ستایش کنید، می‌توانید بی‌خیال Main Quest شوید و در اطراف چرخ بزنید.

بخش بعدی : راهنمای بازی God of War مرحله هفتم بازی The Magic Chisel / قسمت دوم

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است