راهنمای بازی God of War مرحله اول بازی The Marked Trees/ بخش چهارم

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees بخش چهارم: شکار گوزن (دو دفینه بزرگ و بخش Jontar Shrine)

مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees

در بیرون معبد آترئوس به سمت راست می‌رود ولی شما می‌توانید به سمت چپ رفته و یک دفینه‌ی بزرگ دیگر با هکسیلور داخلش بیابید. اگر به پشت سرتان نگاه کنید یک زنجیر می‌بینید که به داخل معبد بر می‌گردد از آن بالا بروید. سمت راست یک کوزه قرار دارد که اگر تبرتان را به سمتش پرتاب کنید منفجر می‌شود. سمت چپ همین کوزه سنگ سبز رنگ قرار دارد که جانتان را پر می‌کند. در بالا و آویزان از سقف یک سطل حاوی هکسیلور وجود دارد. در پایین در وجود دارد که بخاطر یخ زدگی نمی‌توانید آن را باز کنید، عقب‌تر بروید و با بالای در بنگرید، نشانی آبی رنگ می‌بینید با تبرتان آن را نشانه رفته تا آتش داخلش بر روی زمین بیافتد و یخ‌زدگی در را رفع کند. (عکس بالا) حال وارد این در بشوید. تمام آیتم‌های روی زمین و صندوقچه را بشکنید.

مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees

برگردید سمت آترئوس بروید کنار او یک پلکان سنگی هست از آن بالا بروید و سمت راست خود یک صندوقچه را مشاهده می‌کنید آن را بشکنید. حال روبه‌روی خود یک دیوار چوبی می‌بینید آن را بشکنید و عبور کنید. در این ناحیه سبدها و کوزه‌های زیاد قرار دارد یادتان باشد حتما این وسائل را بشکنید زیرا درونشان هکسیلور وجود دارد. روبه‌روی شما و در انتهای این اتاق یک Jontar Shrine قرار دارد. با باز کردن آن با داستان Skoll و Hati آشنا می‌شوید دو گرگ بزرگ که در جستجوی خورشید و ماه بودند.

مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees

برگردید و از زنجیر پایین بروید. حال به دنبال آترئوس بروید دو جلوتر از شما راه را نشانتان می‌دهد. در انتها گوزن را می‌یابید که درست در چند قدمی شماست. کریتوس کمان پسرش را به او بازپی‌گرداند و سعی می‌کند او را تعلیم دهد. کنتر کنان در اختیار شماست. نشانه بگیرید و صبر کنید تا علامت نشانه به رنگ قرمز درآید و سپس تیر را پرتاب کنید. به پیش آترئوس بروید. گوزن هنوز زنده است ولی توان حرکت ندارد. کریتوس خنجر آترئوس را به او می‌دهد و آترئوس نمی‌تواند گوزن را خلاص کند با فشردن کلید L2 کریتوس برای ابن کار به آترئوس کمک می‌کند.

بخش بعدی : راهنمای بازی God of War مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees/ بخش پنجم: مبارزه با Daudi Kaupmadr

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

دیدگاه ها بسته شده است