راهنمای قدم به قدم بازی God of War / درجات سختی مختلف

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / درجات سختی مختلف

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

توضیحات در مورد درجات سختی مختلف بازی God of war

در بازی God of War چهار درجه سختیِ مختلف وجود دارد که با انتخابِ هرکدام تغییراتی در گیم‌پلی بازی ایجاد می‌شود که به توضیحاتی مختصر در مورد این تغییرات در این قسمت پرداختیم.

درجه سختی Give Me a Story

این آسان‌ترین درجه سختی بازی است و چالش خاصی پیش رویتان قرار نمی‌دهد و برای کسانی مناسب است که می‌خواهند زمان کمی برای یادگیری مکانیسم‌های بازی صرف کنند و فقط می‌خواهند داستان بازی را در سریعترین زمان ممکنه تجربه کنند. در این درجه سختی  با دشمنانی مواجه می‌شوید که آسیب کمتری وارد می‌کنند و با حداقل قدرت تهاجمی عمل می‌کنند. علاوه بر این، این دشمنان آسیب بیشتری می‌بینند و راحت‌تر از بین می‌روند، در حالی که کریتوس مقاومت بیشتری در برابر ضربات دشمن خواهد داشت.

درجه سختی Give Me a Balanced Experience

این درجه سختی معمولی بازی است و علاوه بر اینکه می‌توانید به سرعت داستان بازی را تجربه کنید، حداقل چالشِ ممکنه را نیز پیش پایتان قرار می‌دهد تا از سفرتان در طول بازی بیشتر لذت ببرید. این درجه سختی همان درجه Normal در دیگر بازی‌هاست و تعادل خوبی به بازی می‌دهد.

درجه سختی Give Me a Challenge

اگر به دنبال چالش بیشتر هستید و به نظرتان درجه سختی قبلی برایتان کمی راحت است می‌توانید این درجه سختی را انتخاب کنید. در جنبه تهاجمی، دشمنان بسیار وحشی‌تر شده‌اند و آسیب بیشتری وارد می‌کنند. بسیاری از دشمنان دفاع و سلامتی اضافی دریافت می‌کنند، Stun کردن سخت‌تر می‌شود و همینطور در برابر حملات از راه دور مقاومت بیشتری بدست می‌آورند. در کل کارتان در این درجه سختی به مراتب مشکل‌تر از درجات سختی قبلی است.

درجه سختی Give Me God of War

اگر می‌خواهید واقعا جنگ خدایان را تجربه کنید این درجه سختی را انتخاب کنید. در این درجه سختی بارها و بارها شکست را تجربه خواهید کرد و باید تاکنیک مناسب برای مبارزه با تمام دشمنان را به درستی رعایت کنید تا بتوانید از پس تمام چالش‌های پیش رویتان برآیید. در این راهنمایی برای اینکه بتوانیم بیشترین راهنمایی ممکنه را انجام دهیم با این درجه سختی بازی را شروع کردیم! بسیاری از توانایی‌های کریتوس در این درجه سختی کاهش پیدا می‌کند و البته توانایی‌های دشمنان از جمله قدرت‌ها، میزان آسیب، دفاع و… آنها به شدت افزایش پیدا می‌کند. بعد از انتخاب این درجه سختی، نمی‌توانید آن را در منو تغییر دهید پس مراقب باشید که بدون فکر این درجه را انتخاب نکنید چراکه تنها راه تغییر این درجه سختی از ابتدا بازی کردن است.  (برای دور بازی اصلا پیشنهاد نمی‌شود با این حال برای کسانی که به شدت به دنبال چالش هستند می‌تواند حتی برای بار اول تجربه نیز جذابیت به بار بیاورد.)

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است