راهنمای بازی God of War مرحله سوم بازی A Realm Beyond

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله سوم بازی A Realm Beyond

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

راهنمای بازی God of War مرحله سوم بازی A Realm Beyond

حال که مسیر مستقیم به کوهستان مسدود شده است باید راه دیگر پیدا کنیم که از داخل Midgard می‌گذرد. به دنبال Witch به سمت بالابر بروید تا او بالابر یا آسانسور را برایتان تعمیر کند. وارد آسانسور شوید و دکمه را با E فشار دهید تا به پایین کوهستان و کارگاه سیندری برگردید. به دنبال ویچ به سمت دروازه بروید و به بعد دروازه قرمز را باز کنید و داخل غار برگردید.

راهنمای بازی God of War مرحله سوم بازی A Realm Beyond

در اینجا ویچ برای رد شدن از مسیر گازها از حقه‌های جالبی استفاده می‌کند و پلی ایجاد می‌کند که شما بزودی آنها را یاد خواهید گرفت. به دنبال ویچ بروید تا به دروازه برسید، آن را باز کنید تا از این منطقه خارج شوید. با خروج از برج، درباره دنیا بیشتر یاد خواهید گرفت، اینکه Undeadهای آبی غول‌پیکر را چه می‌نامند، به دنبال ویچ تا انتهای مسیر بروید. ویچ از شما می‌خواهد از سمت چپ پایین بروید و خود را به اسکله برسانید و سپس به سمت راست بچرخید. حال باید معبد Tyr را به وضعیت قبل برگردانید. به دنبال یک محور شکسته‌ی بزرگ بر روی پل بگردید. آن را بردارید و آن را در جای خود قرار دهید. (با فشار پی در پی E) حال می‌توانید پل را بچرخانید و به سمت برجی دیگر مستقر کنید. اهرم تا زمانی که جهت پل به سمت شرق قرار گیرد بچرخانید (با فشار W) حال به روی پل برگردید و به پیش ویچ بروید. دروازه را باز کنید و داخل معبد شوید. اکنون پلی جدید قابل دسترسی قرار گرفته است. بزودی کمان آترئوس قابلیت ایجاد پل نورانی را فرا می‌گیرد اما زمانی که نور Alfheim را بدست آورید. (جلوتر)

راهنمای بازی God of War مرحله سوم بازی A Realm Beyond

به سمت درب بعدی بروید و آن را باز کنید. درون درب بعدی، خود را در اتاق Realm Traversal خواهید یافت. به دنبال ویچ به سمت ریشه‌های درخت دنیا بروید که در مرکز اتاق قرار گرفته است. دور میز بچرخید تا دکمه را بیابید و E را آنجا فشار دهید. سپس میز به شکل نقشه‌ی Shores of Nine درخواهد آمد. در اینجا معبد و برجی که می‌خواهید بدان سفر کنید را انتخاب کنید. مسیر شما Vanaheim است ولی اودین جلوی دسترسی به آن را گرفته است پس به جای آن به Alfheim می‌رویم.(به سمت چپ دکمه را بزنید) وقتی این Realm را انتخاب کردید (با Space) باید Rune مربوط به آن را نیز برای دسترسی وارد کنید. (این مرحله به پایان می‌رسد)

قسمت بعدی :  مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim / بخش اول (به زودی)

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است