راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain/ بخش سوم

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله دوم بازی Path To The Mountain

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

مرحله دوم بازی Path To The Mountain بخش سوم: فرار از ویرانه‌ها یک

در همان دیواری که موجودات تخریب کردند E را بزنید تا از آن بالا بروید. همانطور که از دیوار بالا می‌روید صداهای وحشتناکی می‌شنوید. در بالا مسیر را ادامه دهید و سر راهتان شکستنی‌ها را بشکنید تا هکسیلور بدست آورید. جسدی با هکسیلور پشت تخته‌های چوبی سمت چپ و همینطور راست وجود دارد یادتان باشد آنها را بردارید.

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain

نگران دراگر بی‌جان نباشید، با ورود به سمت دیگر پل سروکله‌ی یک موجود عجیب پیدا می‌شود. این جادوگران مهی سمی به سمتتان می‌فرستند. اما اینکه این عوضی‌ها مدام فرار می‌کنند و نمی‌توانید درست و حسابی مجازاتشان کنید شما را آزار می‌دهد. بنابراین باید از آترئوس استفاده کنید و با تیرهایش آنها را Stun کنید و سپس به سمتشان بدوید و تا می‌توانید آنها را مورد عنایت خود قرار دهید. حواستان به ضدحمله‌ی آنها باشد. سپس صبر کنید تا تیرهای آترئوس دوباره آماده شود و مراقب تلپورت کردن آنها باشید که تیرهای آترئوس هدر نرود. با Q می‌توانید جلوی سمی که می‌فرستد را بگیرید تا به شما آسیبی وارد نشود.

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain

پس از شکست دادن Revenant از طریق تونل زیر پل به سمت شکاف با دیواری دورتر از خودتان بروید که می‌توانید از آن به سمت پایین بروید. در اینجا یک دارگر با لول سه به شما حمله می‌کند که سرسخت‌تر از بقیه است. (وقت به رنگ آبی در آمد با تبر به او بزنید تا لول چهار و مرگبارتر نشود. در بالاترین درجه با دو ضرب کشته می‌شوید پس بسیار مراقب باشید و اگر لول چهار شود یک ضرب شما را می‌کشد!) یادتان باشد ضربات کوتاهش نیز می‌تواند شما را Stun کند. با دقت مبارزه کنید و از Runic Attackاتان برای Stun کردنش بهره ببرید. همینطور با آترئوس نیز حواسش را پرت کنید. دور او بچرخید و جاخالی دهید و ضربه بزنید تا کشته شود. به هیچ عنوان در جلوی این دشمن از سپر استفاده نکنید. بهترین زمان برای ضربه زدن به او زمانی است که تبرش را از بالا به زمین می‌کوبد وقتی تبر روی زمین است سه ضربه بزنید. بقیه ضربات را فقط جاخالی دهید. این روش را ادامه دهید تا موجود شکست بخورد. همینطور از راه دور می‌توانید به پاهایش ضربه بزنید. جایزه‌اتان دوتا سطل بالای دره است که هکسیلور دارند و یک دفینه‌ی بزرگ هکسیلور بیشتری دارد. همینطور Aegir’s Gold و Soft Svartalheim Steel که برای ارتقا دادن و ساختن زره‌ها بدان‌ها نیاز خواهید داشت.

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain

به دیوار صخره‌ای بلند برگردید و از آن بالا بروید. جایی که می‌توانید مقصد خود را تا دروازه‌ی مهروموم شده ببینید. ابتدا به سمت راست بروید تا دفینه‌ای که حاوی Soft Svartalheim Steel هست را بیابید. از روی شکاف بپرید اما آماده‌ی کمین دارگر باشید. همینطور تعداد بیشتر در مسیر سمت چپ ظاهر می‌شوند. بعد از کشتن آنها به سمت راست مسیر سمت چپ نگاه کنید تا یک Lore Scroll را بیابید. که آترئوس آن را بر می‌دارد و می‌خواند. به سمت چپ بروید تا در انتها یک Jontar Shrine بیابید. آن را باز کنید تا آترئوس درباره Hrungnir به شما توضیح بدهد. سرانجام از تاقچه‌ی وسط این محوطه بالا بروید تا به جسدی برسید که در مشتش سنگ‌هایی با رنگ‌های متفاوت دارد. سبز جانتان را پر می‌کند، قرمز خشم یا Spartan Rage را پر می‌کند و سفید ۲۵ XP می‌دهد. در همان نزدیکی هم صندوقی پر از هکسیلور وجود دارد. وقتی مسیر سمت چپ را بررسی کردید حالا مسیر سمت راست را برگزینید.

بخش بعدی :  مرحله دوم بازی Path To The Mountain/ بخش چهارم: فرار از ویرانه‌ها دو

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است