راهنمای بازی God of War مرحله نهم بازی The Sickness/ قسمت چهارم

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله نه بازی The Sickness 

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

راهنمای بازی God of War مرحله The Sickness 

بازگشت به Midgard

بعد از نبرد دوروبر میدان مبارزه را نگاه کنید، می‌توانید جانتان را پر کنید و با شکستن خاروخاشاک صندوقی از هکسیلور بدست بیاورید. دری که به Realms travel gate ختم می‌شود بسته است و برای باز کردن آن به Winds of hel نیاز دارید. خوشبختانه Artifact مورد نیاز درست سمت راست درب قرار دارد. بعد از صحبت کوتاهی با آهنگر حال با تیغه‌هایتان می‌توانید باد را آزاد کنید ولی این برای مدتی محدود پس عجله کنید و دیگر Green orbها را بیابید. یادتان باشد بعد از ۱۰ ثانیه دوباره باید فرآیند را تکرار کنید، اکنون می‌توانید در سراسر محل نبرد گوی‌های سبز رنگ را با تیغه‌های آغشته به باد رها کنید. از باد برای باز کردن درب بزرگ استفاده کنید و وارد آن شوید.

در طرف دیگر دوباره از درب بزرگ باد را از در قبلی بگیرید و بچرخید تا آن را به درب کوچکتر در سمت راست برسانید. چندتا Ice Nightmares به شما حمله می‌کنند آنها را از بین ببرید، یادتان باشد مسیر بالای پل‌ها loot زیادی بدون آترئوس به شما نخواهد داد پس وارد اتاق بعدی شوید و با Hel-Reaverها بجنگید.

راهنمای بازی God of War مرحله نهم بازی The Sickness

دربی دیگر در جهت مخالف دربی که وارد شدید قرار دارد، اما بخاطر وجود یخ نمی‌توانید از این سمت باد را بردارید. پس به پل بالا دست بروید و خود را به دیوار پوشیده از شیره‌ی قرمز برسانید، سپس به سمت چپ بروید و روی لبه‌ی یخ حرکت کنید، به پایین نگاه کنید تا باد را ببینید و از همین زاویه آن را بردارید. (عکس بالا) به سرعت برگردید و خود را به پلتفرم پایین‌تر برسانید، درب را با باد آزاد کنید تا به تابوت برسید و Etched Crest of Providence را بدست آورید.

راهنمای بازی God of War مرحله نهم بازی The Sickness

برای خروج از این ناحیه خاروخاشاکی که راه تونل را بسته‌اند، از بین ببرید. در انتها به درب بزرگ معبد می‌رسید. برای باز کردن درب به دو عدد از بادهای جهنم احتیاج دارید که یکی از آنها کار گذاشته شده است. به بالای تونلی که از آن وارد شدید بنگرید، تا باد جهنمی را ببینید از آن برای باز کردن درب استفاده کنید. (عکس بالا) در طرف دیگر در سمت چپ احتمالاً متوجه شده‌اید که سنگ کوچک کنار درب توسط یک ظرف Winds of hel مسدود شده بود، حالا آن درب باز است، و دیگر نیازی به باد جهنمی ندارد، پس یکی را برادارید و در درب سنگی قرار دهید (باید با سرعت اینکار را انجام دهید) تا تابوتی حاوی Soild Svartalfheim Steel بدست آورید.

راهنمای بازی God of War مرحله نهم بازی The Sickness

همینطور که از روی پل عبور می‌کنید و از مردگان می‌گذرید، یک Hel-Traveler دربرابرتان قرار می‌گیرد، در دستش سپرش را همراه ندارد ولی هنوز خطرناک است. بعضی اوقات شمشیرش را به هوا می‌برد ووآن را شارژ می‌کند، سریع برگردید و به طرفین جاخالی دهید، او یک موج انرژی بزرگ در طرفین خود ایجاد می‌کند، بعد از آن بزنید لتوپارش کنید. بعد از کشتن این غول بیابونی، Deadly War Handle بدست خواهید آورد. حال می‌توانید Pummle جدیدی به تیغه‌های هرج‌ومرج خود اضافه کنید و حالش را ببرید. از جمله لوت‌های او Armor Shards و War Trophy است که می‌توانید زره او را بسازید.

راهنمای بازی God of War مرحله نهم بازی The Sickness

کمی در این منطقه درنگ کنید چون یک مینی‌گیم کوچک وجود دارد که با انجام آن می‌توانید یک Legendary Chest بدست آورید. با ظرف winds of hel سمت راست پل شروع کنید، در ابتدا بقیه Hel-Reaverها را در طول پل از بین ببرید و سپس به ظرف حاوی باد در تخته سنگ سمت راست، برگردید. حال آن را بردارید و به سمت تخته سنگ سمت چپ بروید و آن را در آنجا قرار دهید، دوباره باد را بردارید، و به سمت جلو بدوید تا به یک مجسمه‌ با سپر برسید و باد را در ظرفش قرار دهید.

راهنمای بازی God of War مرحله نهم بازی The Sickness

دوباره باد را بردارید و از روی مانع عبور کنید، تا به مجسمه‌ی سمت راست برسید، پشت مجسمه را نگاه کنید تا ظرف بادش را بیابید. (عکس بالا)

راهنمای بازی God of War مرحله نهم بازی The Sickness

دوباره باد را بردارید و تا میانه‌های پل بدوید، جایی که شیپور بزرگی قرار دارد، به داخل حلقه‌ی آن نگاه کنید، تا ظرف دیگری برای قرار دادن باد بیابید. حال دوباره باد را بردارید و در طول مسیر سمت چپ بدوید تا به بن‌بست برسید، تا تخته سنگی را بیابید که می‌توانید درون ظرفش باد را قرار دهید. به طرف دیگر تخته سنگ بروید و آن را بردارید، (عکس بالا) به سرعت در طول پل بدوید تا به پله‌ها برسید و به دنبال تخته‌سنگی در بالا باشید قبل از اینکه پایین بیایید.

راهنمای بازی God of War مرحله نهم بازی The Sickness

سرانجام، به بالکنی که پایین‌تر قرار دارد بروید، به چپ بپیچید و سریع قبل از آنکه زمانتان تمام شود آن را پرتاب کنید تا مهروموم سنگی را باز کنید و به صندوق برسید (عکس بالا) و Cyclone of Chaos بدست آورید که بسیار قدرتی مفیدی برایتان خواهد بود.

دیگر چیزی در این جهنم‌درّه برای یافتن وجود ندارد و بهتر است به دنیای زنده‌ها برگردید. (البته بعدا با آترئوس برای یافتن بقیه لوت‌ها برمی‌گردیم) وارد معبد شدید و به سمت Realm Transfer Room بروید، حتما اطمینان حاصل کتید که براک Blade of Chaos را آپگرید کند سپس به خانه برگردید. براک همچنین Pummelsهای سلاح را آپگرید می‌کند، پس حتماً سلاحتان را شخصی سازی کنید و توانایی‌های جدید آزاد کنید. در بازگشت به Midgard براک می‌گوید Mystic Gateways را ترمیم کرده و می‌توانید از آن استفاده کنید، وارد دروازه جادویی شوید تا سر از غار جادوگر دربیاورید. با دادن قلب به جادوگر آترئوس درمان می‌شود. (ماموریت تمام شد)

قسمت بعدی : راهنمای بازی God of War مرحله دهم بازی The Black Rune

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

دیدگاه ها بسته شده است