راهنمای بازی God of War مرحله اول بازی The Marked Trees/ بخش هفتم

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees بخش هفتم: نبرد با Stranger

مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees

به حماسی‌ترین نبرد سال ۲۰۱۸ و یکی از بهترین سکانس‌های تاریخ ویدئو گیم، نبرد کریتوس با The Stranger می‌رسیم . جالب است بدانید که Cory Barlog تصمیم گرفت برای کارگردانی صحنه‌های بازی و به طور کل گیم‌پلی، از دوربین بدون کات استفاده کند. در این سکانس مشاهده می‌کنید که این تکنیک باعث شده که در تمام مدت حسی زنده و پویا از درگیری، خون، خشم و دیگر احساسات داشته باشید و این مورد حتی یک لحظه‌ای متوقف نمی‌شود. دوربین به چشمان شما و مغزتان استراحت نمی‌دهد و وادارتان می‌کند تمام هوش و حواستان را به این سکانس بدهید و موسیقیِ Bear McCreary در این سکانس در ابتدای امر حسی کنجکاوانه در شما بوجود می‌آورد که این مرد ریز اندام کیست که کریتوس را تهدید می‌کند و از او نمی‌ترسد؟ سپس بعد از مشتی که Stranger نثار کریتوس می‌کند و او را به هوا می‌فرستد، موسیقی هم با کریتوس که به هوا می‌رود، اوج می‌گیرد و هیجان و آدرنالین را به درون خونتان وارد می‌کند.

مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees

فاز اول: نبرد را در حیاط پشت خانه ادامه می‌دهید، در این قسمت مراقب دایره‌ی قرمز رنگ باشید زیرا به معنای اجرای ضربه‌ای از سوی دشمن است (من نامش را طوفان یخ گذاشتم) که امکان بلاک کردنش را ندارید. غریبه با Dashهای سریع به طرفین و با قدرتی که خالکوبی‌های بدنش درخشان می‌شوند ضربه‌ای را اجرا می‌کند می‌توانید آن را بلاک کنید و حتما این کار را بکنید و به او ضربه بزنید. اگر ضربتتان را جاخالی داد طمع نکنید و دنبالش نکنید آماده باشبد برای دریافت ضربه اگر دایره قرمز را دیدید جاخالی بدهید اگر ضربه‌ای زد که خالکوبی‌هایش درخشان شد آن را بلاک کنید. با انجام جاخالی‌ها و بلاکهای به موقع به او ضربه بزنید. بعضی اوقات هر دو دستش را به بالای سرش می‌برد در این مواقع می‌خواهد همان حرکت طوفان یخ را اجرا کند، پس جاخالی کنید. با کوبیدن او به درختان می‌توانید آسیب بیشتری به او وارد کنید. با رسیدن جان غریبه به نیمه نبرد وارد فاز دوم می‌شود. دکمه‌هایی که بازی از شما می‌خواهد را فشار دهید تا نبرد ادامه پیدا کند.

فاز دوم نبرد با فشردن همزمان R3 و L3 و انجام Spartan Rage شروع می‌شود. (دکمه‌های شیفت و کیک چپ روی PC) در این حالت کریتوس توانش چند برابر شده و ضرباتش قدرتمندتر می‌شوند. تا می‌توانید دمار از روزگار غریبه در بیاورید و امانش ندهید اگر جاخالی داد با انجام ضربات سنگین کریتوس به هوا می‌رود هم می‌توانید با این کار جاخالی بدهید هم او را تعقیب کنید. بعد از خالی شدن نوار Spartan Rage (خشم به رنگ قرمز) نبرد به صورت عادی ادامه دهید تفاوتی میان این فاز و فاز قبلی نیست. در این فاز غریبه بیشتر جاخالی می‌کند و حواستان را به حرکاتش بدهید. مراقب طوفان یخ باشید و آن را جاخالی دهید. بعد از آنکه نوار سلامتی‌اش تمام شد وارد فاز سوم نبرد می‌شویم.

مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees

بعد از دمو از کوه بالا بروید. در فاز سوم غریبه به هوا می‌رود و وقتی می‌خواهد با قدرت به زمین برگردد گرد و خاک به پا می‌کند پس از آنجا فاصله بگیرید تا صدمه نبینید، جاخالی کردن و بلاک کردن این ضربه فایده ندارد. مابقی حرکاتش همان قبلی‌هاست و با جاخالی کردن و بلاک کردن‌های به موقع از حرکاتش جلوگیری کنید. در این فاز او بیشتر Dash می‌کند. مراقب باشید و صبر کنید کامل به شما نزدیک شود و سپس اقدام لازم را به عمل آورید. بهترین راه گیر انداختن او در گوشه میدان مبارزه و زدن ضربات پیاپی است تا تولبار خون او تمام شود.

مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees

در نهایت کریتوس گردن این غریبه‌ی زبان نفهم را می‌شکند. (با فشار شیفت و وسط موس در آخر) زخمی شده‌اید به سمت کلبه بروید و داخلش شوید تا دمو آغاز شود و این بخش به پایان برسد.

قسمت بعدی : راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain/ بخش اول

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است