راهنمای بازی God of War مرحله نهم بازی The Sickness/ قسمت دوم

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله نه بازی The Sickness 

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

راهنمای بازی God of War مرحله The Sickness 

راهنمای بازی God of War مرحله The Sickness 

به Helheim خوش آمدید! مکانی یخ‌زده، سرد و بی روح که جز تیغه‌های آتشین خود چیزی برای گرم ماندن و نابودی دشمنانش در اختیار ندارید. در طول مسیرتان به سمت پل hel-reaverها مزاحمتان می‌شوند پس آنها را از دَم تیغِ آتشینتان بگذرانید. بعد از آنکه موج اول هل-ریورها را زدید، به سمت راست پل بروید، درست کنار دربی که از آن خارج شدید در سمت راست، می‌توانید Family Heirloom Artifact را بیابید. در وسط راه به خاروخاشاکی بر می‌خورید که مسیرتان را مسدود کرده‌اند، خیالی نیست آنها را با تیغه‌های آتشینتان بسوزانید. سمت چپ خاروخاشاک را بنگرید تا چشمتان به Legendary Chest بیافتد. در این صندوق Spartan Charge، اولین Runic سبک برای Blades of Chaos قرار دارد. درست بالای جایی که خاروخاشک را از بین بردید می‌توانید یکی از کلاغ‌های اودین را ببینید. (عکس بالا)

مسیر را ادامه دهید تا Hel-Broodها به شما حمله کنند، آنها به سرعت حرکت و انتحاری عمل می‌کنند ولی گارد ندارند و به راحتی می‌توانید آنها را با تیغه‌ها بزنید. کمی جلوتر سمت راست خاروخاشاک صندوقی حاوی هکسیلور را پوشانده‌اند آنها را از بین ببرید و هکسیلور را بردارید. صندوقی دیگر نیز بر روی لبه‌‌ای بالای سرتان قرار دارد ولی باید با undeadها و Hel-Shadowها سروکله بزنید. مسیرتان را پاک‌سازی کنید و به سمت توده‌ای از اجساد بروید تا به درب بزرگی برسید. درب قفل است و باید راه دیگری بیابید.

راهنمای بازی God of War مرحله The Sickness 

به سمت چپ درب نگاه کنید تا خاروخاشک را بیابید، که مسیری کناری را آشکار می‌کند. بعد از گذر از مسیری باریک به یک اتاق نسبتاً بزرگ می‌رسید که hel-reaverها به شما حمله می‌کنند و بعضی از آنها سپر هم دارند. اگر زمانی که سپرشان را بالا گرفته‌اتد به آنها ضربه بزنید موجی از یخ را روانه شما می‌کنند اگر به سرعت عمل کنید می‌توانید این ضربه را بلاک کنید. بهترین روش استفاده از تبر روی پای سپر داران و انداختن‌شان و بعد انتخاب شمشیر برای کشتن سریع آنهاست.

به گوشه‌ای از اتاق نگاه کنید خاروخاشاک قرار دارد و آنها را از بین ببرید تا صندوقی حاوی هکسیلور بدست آورید. در گوشه‌ای دیگر خاروخاشاک را برای بالا رفتن از دیوار از بین ببرید. حال به دیوار پشت سرتان نگاه کنید تا خاروخاشاک بیشتری را مشاهده کنید که مقداری هکسیلور را مسدود کرده‌اند. حال روی دیوار بروید و به سمت پایین حرکت کنید.

بالا بروید و از بین ستون‌ها رد شوید و در طرف دیگر و پایین حیاطی بزرگ را خواهید یافت. این پایین به سرعت خود را از دست hel-reaver archersها نجات دهید. سپس بالا را نگاه کنید تا در بین ستون صندوقی را بیابید که بین خاروخاشاک گیر کرده است. آن‌ها را با Spear of Chaos نابود کنید تا صندوق را آزاد و هکسیلورها را جمع‌آوری کنید. در همین جا درپشت ستون سمت چپ جایی که hel-reaver archer ظاهر شد، به بالا نگاه کنید تا خاروخاشاکی را بیابید که Artifact ای را پنهان کرده‌اند. آنها را بشکنید تا یکی دیگر از Artifactهای Family Heirloom را بیابید.

به مسیرتان ادامه دهید تا زمانی که Hel-Viking با گرز بزرگش بر سرتان خراب شود. حال که آترئوس را همراه خود ندارید مجبورید از ضرباتش جاخالی بدهید و چند ضربه به او بزنید همزمان از Runic Attack خود نیز بهره ببرید تا بتوانید آسیب بیشتری به او وارد کنید. وقتی سروکله‌ی Hel-Reaverها پیدا شد با Spinning Blade آنها را در جا بزنید تا موی دماغتان نشوند. با ضربات کلیک راست بعد از جالی به سرعت به پشت Hel-Viking بزنید تا به سرعت تولبار پایینش پر شود و بتوانید finisher رویش اجرا کنید. مراقب یخ‌هایی که می‌فرستند باشید و به سرعت آنها را نابود کنید.

راهنمای بازی God of War مرحله The Sickness 

بعد از کشتن دشمنان سمت راست زیر پل را نگاه کنید. پایین این فضا یک کلاغ سبز رنگ اودین به صورت دایره وار در حال گردش است آن را با تبرتان بزنید. (عکس بالا)

راهنمای بازی God of War مرحله The Sickness 

بعد از بین بردن دشمنان خاروخاشاک اطراف را نابود کنید تا مسیرهایی را رو به بالا بیابید. صخره‌ای که به تونل یخی ختم می‌شود فعلاً خارج از دسترس است، بجای آن از دیوار سمت چپ بالا برید تا به زیر پل بلند برسید، به سمت راست نگاه کنید و خاروخاشاک را از بین ببرید، این کار باعث می‌شود تا ستونی پایین بیاید و از آن به عنوان لبه‌ای برای گذر به دیوار دیگر استفاده کنید. درست بعد از دیوار یخی زیر پل در اطراف شما یکی دیگر از کلاغ‌های اودین قرار دارد. (عکس بالا)

راهنمای بازی God of War مرحله The Sickness 

به گودال برگردید و از دیوار وسط بالا بروید و خود را به تونل یخی برسانید که با خارهایی مسدود شده است، خارها را از بین ببرید، کمی جلوتر از  در بالای سرتان زیرپل آیتمی را می‌بینید که می‌درخشد، این آیتم در میان خاروخاشاک گیر کرده آنها دا از بین ببرید تا آیتم Family  Heirloom Artifact را بدست آورید. حال به سمت دیوار با علامت‌های زرد رفته و از آن بالا بروید. در بالای برآمدگی‌ها شما خود را درست در مسیر Helheim می‌یابید. اما جاده پشت سرتان به یک کریستال قرمز و شیره‌های درخت دنیا ختم می‌شود که نمی‌توانید خودتان آنها را بشکنید. به جای آن جلو بروید و به بالای لبه‌ای دیگر برسید که چشم‌اندازی از Bridge of Damned و غول بزرگی را نشان می‌دهد که مردگان را در مسیرشان راهنمایی می‌کند.

بخش بعدی : راهنمای بازی God of War مرحله نهم بازی The Sickness / قسمت سوم

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است