راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain/ بخش دوم

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله دوم بازی Path To The Mountain

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

مرحله دوم بازی Path To The Mountain بخش دوم: ورود به منطقه River pass

در ابتدای منطقه River pass از جسدی مقداری هکسیلور بدست می‌آورید که کنار آن با Draugrها روبرو می‌شوید. وقتش رسیده است که با ترکیب ضربات خود و تیروکمان آترئوس حساب Draugrها را برسید. سپس Draugrهایی با قدرت پرتاب آتش سر می‌رسند، حواستان باشد وقتی پیکان بنفش رنگ، پررنگ شد یعنی از دور مورد حمله قرار گرفته‌اید. خوشبختانه می‌توانید با سپرتان آتش را مهار کنید و با پرتاب تبرتان دَخل این Draugrها را بیاورید. وقتی این منطقه را پاکسازی کردید به اطراف و بالا نگاه کنید چند سطل حاوی هکسیلور خواهید یافت. (روی درختان آویزان هستند)

همینطور سنگ سبز کنار درخت وجود دارد. در کنار مخروبه‌ها روی سنگی نوشته‌ای آبی رنگ به زبان وایکینگ‌ها حکاوی شده است که آترئوس آن را ترجمه می‌کند. (با فشار F) به این حکاکی‌ها Rune Reads می‌گویند و در منطقه ۶ عدد از این حکاکی‌ها وجود دارد که می‌توانید دنبال بقیه نیز بگردید. کنار این حکاکی مسیری است باید از آن بالا بروید. از دیوار که بالا رفتید از جسد هکسیلور بردارید.

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain

یک جنگجوی یخی در اینجا در کمین شماست مراقب باشید. مراقب ضرباتشان باشید یادتان باشد که تبرتان نمی‌تواتد به آنها صدمه بزند و باید با آنها با مشت کتک‌کاری کنید. در اینجا یک صندوق افسانه‌ای (Legendary Chest) وجود دارد که آرتئوس به آن اشاره می‌کند درست از جایی Reaver سروکله‌اش پیدا شد و سمت راستش. این صندوق حاوی Runic Attackئی به نام Hel’s Touch است. این Rune به تبر شما متصل می‌شود و به شما امکان انجام یک ضربه‌ی سبک ویژه را می‌دهد. این حرکت گروهی از دشمنان را Stun می‌کند. تعداد بیشتری از این Runeها خواهید یافت و هر کدام ویژگی خاصی دارند. متناسب با سبک مبارزه خود آن‌ها را به تبرتان متصل کنید و یادتان باشد این Runeها دارای نوار Cooldown هستند و نمی‌تواتید آنها را پشتِ سرِ هم اجرا کنید و باید مدت زمانی تا انجام مجدد آنها صبر کنید. با ورود به محیط بعدی می‌توانید این قابلیت را امتحان کنید.

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain/ بخش دوم

سنگ را کنار بزنید و به سمت دیگر بروید. در اینجا وقتی پایتان را روی پل می‌گذارید فرو می‌ریزد.

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain/ بخش دوم

در اینجا بعضی از Draugrها برخواسته و به شما حمله می‌کنند. همه‌ی آنها همزمان بلند می‌شوند پس نزدیک‌ترین را مورد عنایت خویش قرار دهید و از آترئوس هم استفاده کنید. اگر محاصره شدید از Runic Attack بهره ببرید. (با فشار Q و کلیک چپ این حرکت را امتحان کنید) بعضی از Draugrها هم به سمتتان از بالا آتش پرت می‌کنند حواستان به پیکان بنفش باشد. با تبرتان آنها را بزنید. در این مبارزه باید بسیار مراقب باشید و همینطور از قدرتی‌های مختلف استفاده کنید و از بشکه‌های روی زمین از سنگ‌های سبز در جهت پر کردن خونتان استفاده کنید. به موقع جاخالی دهید و از Q به عنوان شیلد استفاده کنید. این مبارزه در بالاترین درجه سختی بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد بود. باید نگذارید دشمنان لول آپ بکنند و به آنها به سرعت ضربه بزنید و کارشان را بسازید.

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain/ بخش دوم

در اینجا وقتی حساب Draugrها آتش‌انداز و معمولی را رسیدید به بالا و به شکاف سقف بنگرید و دنبال کلاغِ اودین باشید. صدای کلاغ هم اگر دنبال کنید می‌توانید مکانش را بیابید. این کلاغ‌ها گوش‌ها و چشمان خدا هستند. تبرتان را پرتاب کنید و آنها را بزنید مقداری XP بدست می‌آورید. (محل در عکس بالا) در طول بازی تعداد زیادی از آنها را خواهید یافت پس حواستان باشد.

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain/ بخش دوم

در قسمت بعد یک ستون قرار دارد که نوشته‌ای بر روی آن‌ حکاکی شده است و آترئوس هم کنار می‌ایستد این نوسته یک Rune Reads است و آترئوس می‌تواند آن را ترجمه کند. (عکس بالا)

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain/ بخش دوم

سپس سروکله‌ی دشمنانی قوی‌تر از Draugrهای معمولی پیدا می‌شود. این دشمنان دو نوار سلامت مجزا دارند و با تبرشان می‌توانند حتی هنگامی که بلاک کرده‌اید به شما صدمه وارد کنند. اگر پیکان زرد رنگ دیدید یا دایره‌ی زرد رنگ بدانید که باید غلت بخورید و فرار کنید. با مقداری حواس جمعی می‌توانید مادر این موجودات را به عذایشان بنشانید. یادتان باشد با Stun کردنشان این فرصت را دارید که یکی از نوار سلامتی آنها را به طور کل تخلیه کنید. (نه در درجات سختی بالا) سعی کنید محاصره نشوید و یادتان باشد که نوار Spartan Rage هم اگر پر شد می‌توانید خشمتان را بر سر این بی‌مقدارها خالی کنید. از آترئوس هم برای حواس‌پرتی یا Stun کردن آنها بهره ببرید. مراقب او نیز باشید برخی موارد او را می‌گیرند و با علامت تعجب این مورد نشان داده می‌شود. بعد از کشتن هر یک از Draugrها سنگ سبز بدست می‌آورید می‌توانید در مواقع ضروری از آنها که روی زمین هستند برای پر کردن خونتان استفاده کنید. در طول مبارزه Draugrهای معمولی نیز وارد می‌شوند. ضربات آنها را می‌توانید دفاع کنید، سریع آنها را بکشید و نگذارید لول آپ کنند. بعد از کشتن همه این بخش به پایان می‌رسد.

بخش بعدی :  مرحله دوم بازی Path To The Mountain/ بخش سوم: فرار از ویرانه‌ها یک

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

دیدگاه ها بسته شده است