راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain/ بخش چهارم

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله دوم بازی Path To The Mountain

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

مرحله دوم بازی Path To The Mountain بخش چهارم: فرار از ویرانه‌ها دو

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain

بعد از آنکه مسیر سمت چپ را از دراگرها پاک کردید به مسیر سمت راست برگردید تا به یک صندوقچه‌ی Nornir برسید. حرف N درست پشت سر صندوق است آن را بشکنید. بقیه دور پل پنهان شده‌اند، به سمت درّه برگردید و پل را بررسی کنید و نقاطی که می‌توانید بشکنید را پیدا کنید تا پل پایین بیاید. حال می‌توانید طرف چپ ورودی پل را بررسی کنید و R را از بین ببرید که بر روی یک لبه بالای سرتان قرار دارد. حرف C نیز پشت یک دروازه‌ای است که از پل می‌گذرد. می‌توانید هنگام عبور از سوراخی که در سمت چپ وجود، این علامت را داخل سوراخ ببینید (عکس بالا) و با پرتاب تبرتان آن را بشکنید. مراقب دشمن یخی که کمین کرده باشید. بعد از کشتن دشمن یخی با مشت و لگد اکنون می‌توانید برای باز کردن صندوق برگردید و از Idunn Apple داخلش بهره ببرید. (سه تا از این سیب‌ها خون شما را بیشتر می‌کند.)

دوباره از پل عبور کنید و به سمت راست نگاه کنید که لبه‌ای قرار دارد که شما را به سمت یک صندوق هکسیلور رهنمون می‌کند. همینطور که به سمت مکانی که دارگر آبی رنگ حمله کرد پیش می‌روید، منتظر یک رویاروی با دراگرهای مختلف و یک Revenant که همزمان به شما حمله می‌کنند باشید. می‌توانید اول Revenant را با تیرهای آترئوس گیج کرده و او را بکشید یا بر روی دراگر آتش‌انداز تمرکز کرده اول آنها را بکشید. در کل بهتر است سخت‌ترین‌ها را بگذارید آخر و اول آنهایی که از راه دور ضربه می‌زنند را زودتر بکشید تا تمرکزتان را بهم نزنند. همینطور مراقب دشمنان بزرگ باشید و از ضربات آنها جاخالی دهید. در بالاترین درجه سختی به خاطر تنوع دشمنان کار سختی در پیش دارید ولی بهتر است ابتدا از دید دشمنانی که از دور به شما ضربه می‌زنند مخفی شوید (و یا آنها را از بین ببرید) و از شر دشمنان بزرگ نزدیک‌‌زن خلاص شوید و بعد به سراغ دورزن‌ها بروید و یا از دور به سمتشان تبر پرت کنید. حتما توانایی پرتاب تبرتان را ارتقا بدهید در بالاترین درجه سختی بسیار بدردتان می‌خورد.

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain

بعد از کشتن دشمنان با استفاده از چرخ‌دنده بزرگ پل را پایین بیاورید تا زنجیر را در سمت چپ ببینید. نشان را از بین ببرید و تا پایین آمدن پل چرخ را نگه‌دارید. از پل عبور کنید و سمت راست بروید تا یک دفینه حاوی Soft Svartalheim Steel را بیابید.

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain

در هنگام عبور و نزدیک شدن به دروازه بعدی انبوهی از اجساد را می‌بینید حواستان باشد آنها در کمین شما هستند. در میانشان Human Reavers نیز هست. خوشبختانه این دشمنان با یک انفجار Runic اکثرشان تقریبا می‌میمرند. مراقب جادوگران در بالکون باشید و آنها را با پرتاب تبر از بین ببرید. پس از آن دراگرهای آبی می‌آیند آنها را با چک و لگد پذیرا باشید. بعد از نبرد آترئوس را بالا بفرستید تا زنجیر را برای شما بیاندازد. از آن بالا بروید تا وارد قسمت بعدی شوید.

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain

بیرون ویرانه‌ها از روی لبه‌ به سمت دیگر بروید. اگر کلاغ را از دست دادید اکنون یکی از کلاغ‌ها بر روی لبه‌ی شکاف می‌نشیند پس با تبر بزنیدش. (عکس بالا) اطراف را خوب نگاه کنید تا تابوتی که Soft Svartalheim Steel در آن قرار دارد را بیابید. سپس از زنجیر استفاده کنید تا به سطح پائین‌تر بروید. از زنجیر که پائین رفتید در کنار خروجی ویرانه‌ها، مسیری قرار دارد که از آنجا دید خوبی به ستون حکاکی شده که قبلاً آترئوس آن را خواند دارید. جسدی در انتهای مسیر است که یکی از ماسک‌های جادویی را همراه خود دارد که آنها را Faces of The Magic خوانده‌اند.

بخش بعدی :  مرحله دوم بازی Path To The Mountain/ بخش پنجم: کارگاه آهنگری Brok 

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است