راهنمای بازی God of War مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim / قسمت پنجم

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

راهنمای بازی God of War مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim

راهنمای بازی God of War مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim

درست در کنار سیندری سمت راست می‌توانید Juntar Shrine را بیابید. به سمت چپ کارگاه سیندری بروید و دنبال مسیری بگردید که باید با خزیدن از آن بگذرید. بدین ترتیب وارد معبد می‌شوید. به محض اینکه وارد معبد می‌شوید یک Elf سیاه نیروی کمکی را فرامی‌خواند و باید آنها را از بین ببرید. اول اِلف سیاهی که نیروی کمکی احضار می‌کند را نابود کنید (آنها که عقب‌تر از دوتای دیگر ایستاده است) زیرا او این کار را بارها و بارها تکرار می‌کند و سپس سراغ دو سرباز دیگر بروید. برای الف‌ها همان روش‌های قبلی مثل زدن تبر به پاها و بعد ضربه زدن و فرار کردن از آتش‌هایشان را در یاد داشته باشید. بعد از آنکه آنها را کشتید به سمت دیواری که از آن‌ پایین پریدید بروید تا سطلی که حاوی هکسیلور هست را بیابید.

در اینجا یک دفینه که با ریشه‌های صورتی پوشانده شده نیز موجود است. هسته‌ها در بالای سرتان و در طول تالار قرار دارند در زاویه درست بایستید و آنها را همزمان از بین ببرید. داخل دفینه Soft Svartalheim Steel خواهید یافت. در امتداد گذرگاه حلقه با Nightmareهای انفجاری روبرو می‌شوید. اول از همه آنها را با تبرتان نابود کنید و مراقب باشید آنها تیرهای سمی به سمت شما پرتاب می‌کنند. سپس به سراغ اِلف‌ها بروید و آنها را نابود کنید. حتما از قدرتی‌های گروهی وقتی تعداد زیادی دشمن دورتان هستند استفاده کنید و به همه به یکباره آسیب برسانید.

راهنمای بازی God of War مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim

به امتداد دیوار نگاه کنید که به سمت بالا می‌رود تا حلقه‌ی Rune Reads را در یکی از تو رفتگی‌ها بیابید. آترئوس پیام این Rune را برای شما ترجمه می‌کند. (عکس بالا)

راهنمای بازی God of War مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim

از اینجا که ایستادید نمی‌توانید هسته‌های تپنده برای باز کردن دفینه را ببینید. بنابراین از روی یک شکاف به اتاق بعدی بپرید تا زمانی که بتواتید هر سه هسته را در یک راستا ببینید و به طور همزمان آنها را نابود کنید، (عکس بالا) سپس دفینه باز می‌شود. داخل دفینه یک Runic War Belt قرار دارد.

راهنمای بازی God of War مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim

به اتاق مه‌آلود برگردید به سمت چپ بروید و از طاقچه‌ای بالا بروید. مسیر را ادامه دهید تا زمانی که به دیواری برسید که می‌توانید از آن بالا بروید. این مسیر (به سمت راست) شما را به داخل معبد حلقه راهنمایی می‌کند، جایی که اِلف‌های تاریک نور را در نوعی کندو پوشانده‌اند. از پایه‌ی کندو عبور کنید و با اِلف‌های تاریک روبرو شوید. در بین این اِلف‌ها یک احضارکننده نیز وجود دارد یا اول او را از بین ببرید یا با آترئوس هنگامی که عصای‌اش را چرخاند، تیر بزنید تا نتواند کسی را احضار کند. البته آنها را می‌توانید از روی پلتفرم به بیرون پرت کنید. (که بهترین راه برای کشتن او محسوب می‌شود) این بخش بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد بود پس از تمام قدرتی‌های خود استفاده کنید تا از این بخش عبور کنید. حتما تلاش کنید دشمنان را از بلندی به پایین پرت کنید که راه بسیار خوبی برای کشتن دشمنان در این بخش محسوب می‌شود.

بعد از کشتن آنها توجه خود را به هسته‌‌ی ریشه معطوف کنید و قبل منفجر کردنش آن را باز کنید. درخشش حاصل پلی را فعال می‌کند که کافی است. از پل عبور کرده و به سمت چپ بروید، به آرامی حرکت کنید تا زمانی گروهی از کابوس‌های انفجاری ظاهر شوند. با تبرتان و پرتاب کردنش دخل همه را بیاورید. بالا بروید به سمت هسته بعدی حرکت کنید. دوباره کابوس‌ها سر می‌رسند و اینبار یک احضارکننده نیز همراه آنهاست. اول حساب احضارکننده را برسید و امانش ندهید. بعد سراغ کابوس‌ها و اِلف‌های احضارشده بروید و دخل همه را بیاورید. (در صورت لزوم از ریج استفاده کنید.)

راهنمای بازی God of War مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim راهنمای بازی God of War مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim راهنمای بازی God of War مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim

سپس به دنبال هسته بگردید و آن را از بین ببرید. از سطح شیب‌دار بالا بروید و پلی بالا خواهد آمد و در ورودی کندو قرار خواهید گرفت که با هسته‌های تپنده بیشتری احاطه شده است. حال باید آنها را از بین ببریم. به سمت درب بروید و به چپ بپیچید گروهی سه‌تایی از هسته‌ها را در یک راستا خواهید یافت آن را همزمان از بین ببرید. به بالا سر خود نگاه کنید تا گروهی سه‌تایی از هسته‌ها را بیابید، آنها را از بین ببرید. در آخر سه هسته‌ی بعدی را از بین ببرید تا بتوانید وارد کندو شوید. (تصاویر بالا به ترتیب شکل سه تایی کردن این هسته‌ها را نشان می‌دهد)

بخش بعدی :  مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim / بخش ششم

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است