راهنمای بازی God of War مرحله ششم بازی A New Destination

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله ششم بازی A New Destination

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

راهنمای بازی God of War مرحله A New Destination

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی A New Destination

بعد از آنکه فهمیدید که Summit of Midgard مقصد نهایی شما نیست، باید راهی بیابید که شما را به هدف واقعیتان رهنمون شود، شاید Witch of The Woods بتواند شما را یاری کند. وقتی از کنار Summit گذر کردید به سمت راست نگاه کنید، به پایین برگردید و به دنبال Cipher Chest باشید، که تکه‌ای دیگر از Muspelheim Cipher را به شما می‌دهد.

به سمت پایین بروید و از غار بگذرید. همینطور که از مسیر به سمت پایین می‌روید به پایین کوهستان نگاه کنید، از اینجا قادر هستید جنگل جادوگر را ببینید حتی درختان دور خانه‌اتان نیز معلوم است. سمت چپ بالا را بررسی کنید تا صندوق هکسیلور را پیدا کنید، سپس سمت راست به سمت پایین و Mystic Gateway بروید. این سریع‌ترین راه برای بازگشت به پایین کوهستان است. Brok Shop را انتخاب کنید تا به آنجا تلپورت کنید. در اینجا دمو آغاز می‌شود. بعد از دمو می‌توانید به سمت خانه ویچ بروید.

 حالا که قدرت‌های کمان آترئوس را آزاد کرده‌اید می‌توانید به مسیرهایی بروید که قبلاً امکان دسترسی به آن وجود نداشت. اگر می‌خواهید هیچ‌چیزی را از دست ندهید می‌توانید دوباره به Foothills برگردید. به دریاچه‌ی بزرگ که برمی‌گردید World Serpent خود را جابه‌جا می‌کند و سرش به سمت Fafnir’s Storeroom قرار می‌گیرید، که به عنوان یک Side quest می‌توانید به آنجا سر بزنید. درون آب دریاچه هم اجساد و بشکه‌های بسیاری وجود دارد که می توانید از آنها هکسیلور و Aegir’s Gold بدست آورید. (به آنها ضربه بزنید تا بشکنند و لوت درونشان را بدست بیاورید.) (بخش‌های فرعی این بخش بعدا اضافه خواهد شد)

برای انجام ماموریت اصلی قایق خود را به سمت مجسمه‌ی Thor ببرید و وارد تونلی شوید که به غار جادوگر (Witch’s Cave) ختم می‌شود. با توجه به جابه‌جایی سطح آب اندکی مسیر بازگشت تغییر کرده است وقتی اسکله‌‌ی غار جادوگر را پیدا کردید، دیواری از شیره‌ی درخت دنیا را خواهید دید، با تیر برقی آترئوس  آن را از بین ببرید. در همان کنار نیز Mystic Gateway را فعال کنید. از آسانسور استفاده کنید و در نهایت خود را در جایی زیر خانه‌ی جادورگر خواهید یافت. حال زمان مناسبی است که آیتم‌هایی که قبلاً نمی‌توانستیم به آنها دسترسی داشته باشیم را جمع‌آوری کنیم.

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی A New Destination

دیواری که شیر‌ه‌ی قرمز دارد را از بین ببرید. چندتا Reaver و Revenant را بیدار خواهید کرد. آنها را بکشید. برای مقابله با دشمنانی که سپر دارند بهتر است توانایی Block Break را فعال کنید تا به راحتی سپردارها را از کار بیندازید. مراقب سم‌های Revenant باشید و با سپر جلویشان را بگیرید. ابتدا Reaverها را شکست دهید و در انتها به سراغ Revenant بروید. با تیرهای آترئوس او را گیج کنید و کارش را بسازید. فقط مراقب باشید وقتی Reaverها می‌میرند منفجر می‌شوند پس از آنها فاصله بگیرید. حال به سمت راست و انتهای گذرگاه نگاه کنید تا Cipher Chest را بیابید. آخرین آیتمی برای سفر به Realm of Fire لازم دارید را بردارید. در اتاق کنار که به بالا ختم می‌شود گوی C را خواهید دید آن را تخریب کنید.

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی A New Destination

از مسیری که روبرویتان  به سمت چپ و از کنار پا پایین بروید. محلی که قبلا آب بود و اکنون قابل دسترس است. با تیر به کریستالی آبی بزنید تا پل ایجاد شود. این برای رسیدن به صندوق Nornir لازم است. (عکس بالا)

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain

Runeهای دیگر کاملاً پخش‌پلا هستند، N درست برخلاف جهت صندوق Nornir قرار دارد کنار دفینه‌ای که با شیره‌های قرمز پوشیده شده است. به سمت راست صندوق نگاه کنید تا کریستالی آبی را ببینید به آن تیر بزنید تا مسیری به سمت کریستال‌های انفجاری بیابید. کریستال را به سمت دیوار سمت چپ صندوق پرتاب کنید تا منفجر شود. درون آن محل می‌توانید R را بیابید. (عکس بالا)

در همان محل یک نقشه گنج نیز پیدا خواهید کرد. (همینطور اشاراتی به یک لاک‌پشت خواهید یافت که احتمالا به مکانی نزدیک اشاره دارد. (سمت راست خانه جادوگر)) همینطور از دفینه می‌توانید Soft Svartalfheim Steel را بیابید. همینطور یک صندوق حاووی هکسیلور نیز وجود دارد. در بالای محل نیز یک سطل حاووی هکسیلور خواید یافت. حال به پیش صندوق Nornir برگردید و از صندوق Horn of Blood Mead را بردارید.

در سمت راست این محل دوباره از کریستال قرمز استفاده کنید تا دیوار شیره‌ای قرمز دور دفینه را از بین ببرید و پُلی با استفاده از کریستال آبی زیر آن به سمت دفینه ایجاد کنید، درون دفینه Soild Svartlfheim Steel را بدست بیاورید.

حال به اتاق بالا برگردید و در را باز کنید و وارد اتاق بعدی شوید. کمی جلوتر به سمت چپ نگاه کنید تا چوب‌هایی شکستی بیابید و آن را بشکنید و E بزنید، تا آترئوس را به بالا بفرستید. کمی جلوتر سمت راست یک سنگ بزرگ می‌بینید. باید سنگ‌ بزرگ را به سمت او ببرید تا او بتواند به روی آن بپرد و بعد آن را به سمت دیگر ببرید. بعد چوب‌ را بشکنید تا او به سمت دیگر و به سمت کاسه‌ی شنی برسد.

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain

به بالا و جایی که تخته‌های چوبی قرار دارد بنگرید و آنها را بشکنید. (عکس بالا) بعد از آنکه آترئوس موفق شد که معما را حل کند سطحی که روی آن قرار دارد پایین می‌آید و شما می‌توانید به روی سطح بروید و در آنجا صندوقی Legendary بیابید. آیتم Murder of Crows را بردارید، که یک Runic برای کمان آترئوس است و می‌توانید با آن کلاغ احضار کنید. به ورودی خانه‌ی جادوگر برگردید تا بفهمید که درب هنوز آزاد نشده است. این بدان معناست که باید به دنبال مسیری جایگزین باشید. خوشبختانه چاه بزرگ که در کنار ریشه‌های قرمز است شما را به بالا رهنمون می‌شود. همینطور که بالا می‌روید آترئوس هشداری را برایتان ترجمه می‌کند: Keep Out

به محض اینکه بیرون می‌آیید یک لاک‌پشت عظیم‌الجثه را می‌بینید و خانه‌ی جادوگر که در زیر لاک این موجود مشخص است. در کنار همین منظره یک Lore Marker می‌یابید که نوشته‌هایش مشخص نیست به دنبال کریستال آبی در پشت چاه باشید و آنها را به سمت این ستون بیاورید تا نوشته‌‌ها مشخص شود. همینطور که از مسیر پایین می‌آئید به سمت راست نگاه کنید، تا جسد یک سرباز را بیابید که یکی از ماسک‌های Faces of Magic را در اختیار دارد.

به سمت لاک‌پشت بروید تا دسته‌ای از دراگرها به شما حمله کنند. دراگرهای سپردار کمی سرسخت هستند و باید مراقب آنها باشید، ضرباتشان را بخاطر بسپارید و به موقع واکنش نشان دهید تا آنها را Stun کنید. بعد از کشتن دراگرها به اطراف بنگرید تا دو مجموعه از Rune Readsها را بیابید، یکی زیر صخره قرار دارد و دیگری نزدیک دیواری که زنجیری از آن آویزان است، خواهید یافت. حال نوبت پیدا کردن گنج لاک‌پشت است، معما به خزه‌ها سبز و برگ‌های قرمز اشاره دارد و پای چپ جلویی لاک‌پشت را نشان می‌دهد. به جلوی پای او بروید و به دنبال مسیری باریک باشید که از کنار چند سنگ بزرگ می‌گذرد، به دنبال سنگ‌های کوچکی باشید که خزه‌ها به آنها چسبیده‌اند، گنج آنجاست.

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain

هنوز برای ورود به خانه جادوگر زود است، در سمت چپِ لاک‌پشت سنگ‌هایی را می‌بینید که فروریخته و روی یک صندوق Legendary قرار گرفته‌اند که نمی‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. اما یک کاسه‌ی شنی وجود دارد که به نظر با حل آن می‌توانید حرکتی بزنید. البته نمادهایی بر روی سنگ‌ها قرار دارد که نمی‌توانید از اینحا همه آنها را ببینید. اگر از زنجیر کنار Rune Reads بالا بروید می‌توانید یک مسیر کوتاه را بیابید که به یک صندوق Nurnir ختم می‌شود. (بعدا به سراغ آن می‌آییم) اگر اطراف را نگاه کنید یک جسد می‌بینید که آخرین مجموعه از مصنوعات Faces of Magic را خواهید یافت. از همین جا که جسد را یافتید به سمت بالا و راست نگاه کنید تا یکی دیگر از کلاغ‌های Odin را بیابید. (عکس بالا)

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain

از همینجا کنار کلاغ به سمت راست بروید تا به چشم‌اندازی از خانه جادوگر و صندوق Legendary برسید، از این بالا می‌توانید Runeهایی را ببینید که علامت‌گذاری شده‌اند. با دیدن آنها معما را حل کنید و سنگ‌ها مرتب شده و صندوق قابل دسترسی می‌شود. (عکس بالا)

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain

اکنون که همه کارهای اطراف خانه جادوگر را انجام دادید، ریشه‌ها هنوز مسیر گذرگاه رودخانه را مسدود کرده‌اند. وارد خانه جادوگر شوید تا بعد از میانپرده دوباره سر از غار جادوگر در بیاورید. اکنون سَر Mimir نیز با شما صحبت می‌کند! از آسانسور پایین بروید سوار قایقتان شوید و به معبد Tyr در دریاچه بازگردید. (یا می‌توانید از Mystic Gateway استفاده کنید.) هدف شما به صدا درآوردن شیپور بزرگ و عجیبی است که در اینجا قرار دارد. در امتداد پل به سمت مکانیزم بروید و شیپور را بالا بیاورید. سپس Mimir در شیپور می‌دمد و شاهد یکی صحنه‌ای خواهید بود که مو برتنتان سیخ خواهد کرد، The World’s Serpent در برابرتان قرار می‌گیرد و Mimir با او صحبت می‌کند. مار غول‌پیکر به شما کمک می‌کند و پل را به سمت Helheim می‌چرخاند. از آن مهمتر مسیری را به سمت دو چیزی که برای سفر به Jotunheim احتیاج دارید باز می‌کند. (پایان ماموریت)

مرحله بعدی : راهنمای بازی God of War مرحله هفتم بازی The Magic Chisel 

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است