راهنمای بازی God of War ماموریت فرعی Fafnir’s Hoard

راهنمای بازی God of War ماموریت فرعی Fafnir’s Hoard

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

راهنمای بازی God of War ماموریت فرعی Fafnir's Hoard

به این قسمت از نقشه که در بالا نقشه بالا مشخص شده است بروید و از وسط اسکلت‌ها بگذرید و به سمت جلو مسیر را ادامه دهید. همینطور مسیر را ادامه دهید تا به ساحل برسید. در ساحل سوار آسانسور شوید. بعد از اینکه از آسانسور پیاده شدید کمی اطراف را نگاه کنید.

راهنمای بازی God of War ماموریت فرعی Fafnir's Hoard

در بالای محلی که آسانسور به آن وصل است کلاغ اودین را خواهید یافت. (عکس بالا) همینطور سطل حاووی هکسیلور نیز در این قسمت وجود دارد. به سمت جلو بروید و وارد غار شوید. در سمت چپ دیوار چوبی را تخریب کنید و از صندوق هکسیلور را بردارید. کمی جلوتر از مسیر باریک به سمت دیگر بروید. با تیر آبی آترئوس به کریستال بزنید تا پل ایجاد کنید و به سمت دیگر بروید.

راهنمای بازی God of War ماموریت فرعی Fafnir's Hoard

جلوتر Mystic Gateway را فعال کنید. در صورت لزوم به پیش Sindri بروید. بعد مسیر را به سمت جلو ادامه دهید. کمی جلوتر بالا هم یک سطل حاووی هکسیلور پیدا خواهید کرد هم یک کلاغ اودین دیگر را می‌بینید که در حال چرخ زنی است آن را نیز نابود کنید.

راهنمای بازی God of War ماموریت فرعی Fafnir's Hoard

جلوتر بروید و وارد مسیر باریک بعدی شوید و به طرف دیگر بروید. جلوتر روی شاخه‌ها (عکس بالا) یک کلاغ اودین دیگر وجود دارد.

مسیر را به سمت جلو ادامه دهید و از مانع بالا بروید، در این محل تعداد زیادی از دشمنان منتظر شما هستند. مراقب دشمنانی که از دور به سمتتان آتش می‌اندازند باشند و با سپر جلوی آنها را بگیرید. همینطور تعدادی Nightmare نیز به یکباره سر می‌رسد و مبارزه را سخت‌تر می‌کند. از قدرتی‌های گروهی استفاده کنید و دشمنان را از پا در بیاورید. بعد از اینکه همه را کشتید به دنبال آيتم‌های این منطقه می‌رویم.

راهنمای بازی God of War ماموریت فرعی Fafnir's Hoard

در بالای غار یک کلاغ وجود دارد (عکس بالا) آن را از بین ببرید. در این ناحیه یک محل برای بالا رفتن وجود دارد که در آنجا یک مقبره پیدا خواهید کرد، درون مقبره Soft Svartalheim Steel وجود دارد.

راهنمای بازی God of War ماموریت فرعی Fafnir's Hoard

در سمت راست منطقه یک صندوق nornir وجود دارد. دو علامت زنگوله بالای صندوق وجود دارد ولی سومی در سمت چپ بالای آبشار آن را خواهید دید. (عکس بالا) باید خیلی سریع هر سه را به صدا در بیاورید تا صندوق باز شود. از زنگ بالای آبشار شروع کنید و بعد به سرعت به سمت صندوق بروید و آن دوتای دیگر را نیز به صدا در بیاورید. درون صندوق یک Horn of Blood mead وجود دارد.

راهنمای بازی God of War ماموریت فرعی Fafnir's Hoard

در اینجا دو غار وجود دارد یکی پشت آبشار و دیگری سمت چپ آن، درِ سمت چپی بسته است ولی رو به رویش (عکس بالا) یک محل وجود دارد که اگر E را آنجا بزنید یکی از گنج‌های بازی را در آنجا خواهید یافت.

حال به غار پشت آبشار بروید و مسیر را ادامه دهید. به بالا بروید و از سمت دیگر غار خارج شوید. به سمت جنازه‌ای که در وسط محل است بروید و جلویش نقشه گنج را بردارید. همینطور روی دایره E بزنید تا پل بالا بیاید. از پل به آن سمت بروید و وارد غار شوید. درون غار دو دراگر پتک به دستِ آتشین به شما حمله می‌کنند. می‌توانید از کوزه‌های قرمز برای کشتن سریع آنها استفاده کنید. مراقب پرش‌های ناگهانی آنها باشید و حواستان را جمع کنید تا به موقع جاخالی دهید.  همینطور بعضی وقت‌ها خودشان را منفجر می‌کنند و دمیج زیادی به شما می‌زنند در این مواقع باید از آنها دور شوید. بقیه حرکاتشان مثل قبل است و باید فقط جاخالی دهید و نباید از Q و شیلد جلوی آنها استفاده کنید. بعد از کشتن آنها و برداشتن لوت‌های اضافی محیط به سمت آتش جلوی مجسمه بروید و E بزنید.

راهنمای بازی God of War ماموریت فرعی Fafnir's Hoard

بعد از برداشتن گوی به بیرون غار بروید. دو دشمن به شما حمله می‌کنند، آنها را از بلندی به پایین پرت کنید و بعد روی وسط دوباره E بزنید و گوی جدید را بگذارید، حال پل سمت دیگر فعال می‌شود. به سمت غار بروید و درش را باز کنید. بلافاصله چندین دشمن به شما حمله می‌کنند. برای اینکه محیط بهتری برای مبارزه داشته باشید با تبر به بالای محیط ضربه بزنید تا سم از بین برود حال با Blade به جانشان بیفتید. ابتدا دو دشمن لول پایین را بکشید و بعد به سراغ دشمن قوی‌تر بروید. از قدرتی‌هایتان بر علیهش استفاده کنید و سریع کارش را بسازید. گوی بعدی را جلوی مجسمه بردارید و از غار خارج شوید. در اینجا باز گوی را داخل محل قرار دهید. 

دوباره پل سمت راست باز می‌شود به آنجا بروید. در آنجا دو revenant سمی منتظر شما هستند. جلوی سم‌هایشان را با سپر یا Q بگیرید. با تیرهای آترئوس آنها را گیج کنید و نزدیک شده و ضربه بزنید تا کشته شوند. فقط مراقب غیب و ظاهر شدن‌های ناگهانی آنها باشید. بعد از کشتن آنها گوی را بردارید و از غار خارج شوید. در بیرون غار دو دشمن به شما حمله می‌کنند آنها را بکشید. بعد گوی را وسط محل قرار دهید. دوباره پل سمت چپ بالا می‌آيد به آنجا بروید و وارد غار شوید. در اینجا پر از گرگ است. تیرهای آبی روی آنها بسیار موثر هستند از آنها استفاده کنید و ضربات گروهی بزنید و تمرکزتان را روی گرگ لول بالا بگذارید و همه را بکشید. بعد از کشتن آنها از مقبره Soft Svartalheim Steel را بردارید، بعد گوی را بردارید و از در خارج شوید.

راهنمای بازی God of War ماموریت فرعی Fafnir's Hoard

بعد از گذاشتن گوی در وسط بلاخره پل رو به رویی بالا می‌آید. به سمت جلو بروید و درِ آخرین غار را باز کنید. در آنجا از Legendary Chest یک قدرتی جدید بدست می‌آورید. حال به پیش روح بروید و R را بزنید تا دمو شروع شود. بعد از دمو دو Ogre به شما حمله می‌کنند. ابتدا تمرکز را روی آنکه لول پایین‌تری دارد بگذارید تا سریع کارش را بسازید. در این میان سر و کله nightmareها نیز پیدا می‌شود مراقب باشید و از ضربات گروهی برای کشتن آنها استفاده کنید. اولین Ogre را که کشتید روی سرش سوار شید و به دشمنان دیگر مخصوصا nightmareها ضربه بزنید و آنها را بکشید و بعد روی دیگر Ogre تمرکز کنید و کارش را بسازید. بعد از برداشتن تمام لوت‌های دشمنان از غار خارج شوید.

راهنمای بازی God of War ماموریت فرعی Fafnir's Hoard

در بیرون غار به بالا دقت کنید آخرین کلاغ اودین منطقه در بالا درحال چرخ زدن است آن را از بین ببرید. (عکس بالا)

از غار دیگر نیز خارج شوید تا به محیط باز برسید. در اینجا یک Frost Ancient منتظر شماست. اگر به او حمله نکنید کاری با شما ندارد ولی برای لوت اگر او را بکشید خیلی خوب می‌شود! به نقطه‌ای از سینه‌اش که امواج یخی می‌فرستد پشت درختی پنهان شوید و با تبر به موقع به موجود ضربه بزنید تا خونش کم شود. بعد از اینکه به نصف خونش می‌رسد دو دراگر سرعتی به سرتان می‌ریزد به سرعت با قدرتی‌هایتان کارشان را بسازید و بعد به سراغ Frost Ancient بروید و خونش را تمام کنید. حال به پیش Sindri برگردید تا ماموریت را به پایان برسانید. بعد از صحبت‌ها می‌توانید باز R را بزنید تا ماموریت فرعی Family Business را بدست بیاورید.

بازگشت به : راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

دیدگاه ها بسته شده است