راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain/ بخش هشتم

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله دوم بازی Path To The Mountain

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

مرحله دوم بازی Path To The Mountain بخش هشتم: ملاقات با ویچ 

به دنبال گراز

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain/ بخش هفتم

به دنبال مشعلی در کنار غاری کوچک باشید و داخلش شوید. از جسد سرباز مرده هکسیلور بردارید. در طرف دیگر غار شما می‌توانید یک گراز را ببینید که آترئوس کمانش را آماده می‌کند. پشت سرش به سمت بالا حرکت کنید. مانند شکار گوزن در اینجا هم شما باید راهنمای آترئوس برای شکار باشید. L2 را نگهدارید (کنترل در PC) و زمانی که نشان هدف قرمز شد با فشردن مربع، زِه کمان را رها کنید. در ادامه باید به دنبال گراز بروید، همانطور که به دنبال گراز هستید وارد یک روستایِ متروکه و خراب می‌شوید. از جایی که دیدی خوب نسبت به روستا دارید در بالادست روستا به کلبه‌های سمت راست نگاه کنید تا کلاغ اودین را بیابید. کلاغ مشغول خوردن جسد است پس با تبرتان آن را بزنید. (عکس بالا)

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain/ بخش هشتم

در روستا مشغول جمع‌آوری loot شوید. کنار پلتفرمی که از آن پایین آمدید را نگاه کنید تا دیواری چوبی بیابید آن را بشکنید پشت این دیوار یک صندوق هکسیلور است. در کلبه‌ی سمت راست هم مقداری هکسیلور است. در را بشکنید و داخل کلبه شوید. چند خانه پایین‌تر یک کلبه با دری باز قرار دارد در اینجا نیز مقداری هکسیلور خواهید یافت. در کنار کلبه‌ی دوم که هکسیلور جمع‌آوری کردید، یک اتاقک چوبی قرار دارد که می‌توانید بشکنید. سپس کمی جلوتر سمت راست جسد یک سرباز را می‌یابید که یکی دیگر از Faces of Magic را به همراه دارد. (عکس بالا)

همانطور که به مسیر پایین روستا می‌روید کلبه‌ای جدا افتاده را می‌یابید به سمت چپ نگاه کنید تا لبه‌ای را بیابید که می‌توانید آن را بگیرید. در اینجا یک صندوق هکسیلور قرار دارد و در بالای سرتان سطلی پر از هکسیلور وجود دارد که می‌توانید آن را بشکنید. 

مراقب باشید وقتی به آخرین کلبه می‌رسید یکی از Blue-Reaverها در کمین شماست. او را از بین ببرید (با مشت و لگد باید به موجود ضربه بزنید) بعد داخل کلبه هکسیلور بدست می‌آورید. آترئوس رد گراز را در کنار یک ستون سنگی بزرگ می‌یابد، سنگ را کنار بزنید، این بار خودش به گراز تیراندازی می‌کند. او گراز را تا مسیری مه‌آلود تعقیب می‌کند و شما هم باید به دنبالش بروید.

پیدا کردن آترئوس 

وقتی مه شما را دربرگرفت، وارد یک مسیر هزارتویِ باریک می‌شوید و کریتوس نام آترئوس را فریاد می‌زند. با F از او بخواهید بگوید کجاست و به دنبال صدا بروید. در دوراهی اول به سمت راست بروید و در ادامه گذرگاه سمت چپ را برگزینید. به سمت مشعل بعدی بدوید و اینبار آترئوس جواب فریادهای شما را از سمت راست می‌دهد. مسیر را دنبال کنید تا به جایی برسید که باد به درون غاری می‌وزد و از سمت دیگرش خارج می‌شود. در انتها یک دوراهی دیگر قرار دارد. به سمت چپ بروید و ادامه دهید تا زمانی که از روی یک مانع کوچک گذر کنید و از شکافی به سمت مانع بعدی بروید. در ادامه وقتی وارد ناحیه بعدی می‌شوید بازی از شما می‌خواهد L2 و R2 را فشار دهید تا عمل خواسته شده را انجام دهید. (کلیک چپ و راست موس بر روی PC)

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain/ بخش هشتم

آرام به سمت Santuary Grove بروید. اینجا هیچ خطری شما را تهدید نمی‌کند. در انتهای مسیرتان شما به داخل خانه‌ای دعوت می‌شوید. داخل که می‌شوید باید White-petaled flower را بیابید. از در پشت خارج شده و وارد باغ شوید. در این باغ یک رودخانه بزرگ قرار دارد و مسیری که به سمت چپ و راست امتداد دارد. می‌توانید سمت راست بروید و با آترئوس صحبت کنید یا در جستجوی گُل مدنظر به سمت چپ رفته و اطراف ستون‌های سنگی را بگردید و گل‌های سفید را بردارید. به سمت دیگر باغ بروید و به آترئوس در جمع کردن گیاهانش کمک کنید و چاقویش را برگردانید. حال به خانه برگردید.

بعد از یک میان‌پرده دوباره کنترل کریتوس را به دست می‌گیرید. از غار Witch برای خروج استفاده کنید، یک آیتم جدید به نام Witch’s Compass نیز در اختیار دارید. این وسیله جهت مقصد شما را در HUD بالای صفحه مشخص می‌کند تا گم نشوید. (می‌توانید ماموریت‌های فرعی مختلف را روی آن بخش فعال کنید) به سمت پایین غار بروید. در اینجا Nightmareها در کمین هستند آنها را بکشید. می‌توانید این جانوران را با کمان آترئوس هم از بین ببرید. نگذارید زیاد نزدیک شوند و سریع آنها را بکشید.

بر روی پلتفرم اصلی که قرار بگیرید متوجه صندوق‌ها و درب‌هایی می‌شوید که نمی‌توانید آن را باز کنید، زیرا راز آنها را کشف نکرده‌اید. (جلوتر به اینجا باز خواهیم گشت) به سمت مسیر کوچک سمت چپ بروید و در آنجا از یک سرباز مرده هکسیلور دارد و بردارید. در پایین مسیر آب‌نما یک دراگر قرار دارد او را بکشید.

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain/ بخش هشتم

کریتوس که نمی‌تواند شنا کند. پس سنگ بزرگی که در سمت راست است را به سمت آب بکشید. ادامه دهید تا جایی که نتوانید آن را دورتر ببرید در پشت این یک مقبره وجود که داخلش یک Soft Svartalheim Steel خواهید یافت. حال سنگ را به داخل آب فشار دهید تا یک سکوی شناور ایجاد کنید. در اینجا یک سنگ سبز وجود دارد که می‌درخشد و بی‌خیالش شوید زیرا هنوز نمی‌دانید چطور باید با آن کار کرد. اما از روی سکو به سربازی مرده برسید که Faces of Magic را در اختیار دارد.

بقیه رمز و رازهای غار می‌ماند برای زمانی دیگر، به سمت بالا برگردید و از روی سکو‌های سنگی خود را به قایق برسانید. همانطور که بر روی سکو‌های سنگی می‌روید، از Loot کردن صندوق Legendary اطمینان حاصل کنید. درون صندوق یک طلسم قرار دارد که از برای نبردهای خود می‌توانید بهره ببرید این طلسم به شما برای به دست‌ آوردن سلامتی بیشتر و افزایش Stat هایتان کمک کند. به سمت اسکله بروید و سوار قایق شوید و از غار خارج شوید. یادتان باشد فقط در اسکله و کناره‌های شنی می‌توانید توقف کنید و از قایق پیاده شوید. به سمتی که باد به داخل غار می‌وزد برانید تا کم کم در افق کوهستان را ببینید. (به قسمت علامت مشخص شده بروید) از تونل بعدی هم رد شوید تا نهایتاً به یک دریاچه‌ی بزرگ برسید.

بخش بعدی :  مرحله دوم بازی Path To The Mountain/ بخش نهم: ورود به Shores of Nine

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

دیدگاه ها بسته شده است