راهنمای بازی God of War مرحله اول بازی The Marked Trees/ بخش دوم

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees (بخش دوم: گنج‌های مهم منطقه (یافتن آیتم Idunn Apple و دفینه بزرگ و یک تکه از Lost And Found))

مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees

قبل از اینکه مسیر اصلی را ادامه دهید برگردید و به سمت جایی بروید که آترئوس پیش از آن قصد شکار گوزن را داشت و سمتش تیر پرتاب می‌کرد، در اینجا تخته چوبی قرار دارد که می‌توانید از رویش بپرید. جسدی اینجا هست که می‌توانید از آن هکسیلور بدست آورید. حال به دنبال  آترئوس وارد مکان مخروبه‌ (Ruin) شوید و به بالا نگه کنید تا سطلی را ببینید که بالایش مهره‌ای درخشان و آبی رنگ قرار دارد. با پرت کردن تبرتان آن مهره را بشکنید تا سطل بیافتد و از داخلش هکسیلور بردارید. (عکس بالا) در اینحا سنگ سبز نیز روی زمین است که جان شما را پُر می‌کند.

مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees

آترئوس می‌خواهد به سمت چپ برود ولی شما می‌توانید به سمت راست بروید و پائین بروید تا مسیر کناری را نیز چک کرده باشید. در سمت چپ یک صندوق حاووی هکسیلور قرار دارد. اگر بیشتر کنجکاو شوید سمت راست آبشار یک جسد است که هکسیلور بیشتری به شما می‌دهد. اگر منظره پایین آن را نگاه کنید گنج‌های بیشتری می‌بینید. اگر به سمت چپ آبشار بنگرید، می‌توانید زنجیری که قبلاً از روی پُل دیده بودید را بیابید. به مسیر بالادست برگردید و به سمت اولین آبشار بروید و به دنبال لبه‌‌ای بگردید که شما را به سمت یک کمپ هدایت می‌کند در آنجا می‌توانید هکسیلورهای بیشتر بیابید. به سمت راست بروید تا ابتدای زنجیری را بیابید که شما را به سمت پایین ببرد. این پائین دوتا گرگ منتظر شما هستند. این گرگ‌ها سریع هستند منتظر دفاع کردن یا جاخالی دادن باشید سپس چند ضربه نثارشان کنید. طمع نکنید و نگذارید گرگ‌ها پشت شما قرار گیرند. بعد از آنکه پاره‌پاره‌اشان کردید به سمت راست بنگرید تا یک دفینه بزرگ را بیابید که مقدار زیادی هکسیلور درونش وجود دارد! بعد از آنکه حساب گرگ‌ها را رسیدید، به سمت چپ نگاه کنید تا آیتم درخشان نقره‌ای رنگ دیگری را مشاهده کنید. یک اسب می‌یابید که قسمتی از Lost And Found می‌باشد.

مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees

از تناب بالا رفته و به سمت خرابه‌ها بازگردید و اینبار به سمت مسیر مستقیم حرکت کنید (به جای آنکه به چپ و به دنبال آترئوس بروید جایی که گوزن فرار کرد) تا به صندوق Nornir برسید. (تخته را تخریب کنید) صندوق قفل است و باید مهرهایی با نشان مخصوص را بیابید و با شکستن آنها قفل صندوق را باز کنید. حرف C را در سمت راست معبد قرار دارد. حرف N در داخل یک دفینه در سمت چپ قرار دارد. اگر به اطراف بنگرید روی دیوار سمت چپ هم حرف R قرار دارد با پرتاب تبر آن را بشکنید. (عکس بالا) با شکستن تمام آنها می‌توانید آیتم Idunn Apple را بدست آورید که نوار سلامتی شما را افزایش می‌دهد. (هر سه تای آنها)

بخش بعدی : راهنمای بازی God of War مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees/ بخش سوم : به دنبال گوزن قسمت دوم

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است