راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain / قسمت اول

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله پنجم بازی Inside the Mountain

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain

بعد از آنکه Black Breath را از بین بردید، مسیرتان کاملاً مشخص خواهد شد. ولی هنوز مانده تا به هدف و مقصودتان برسید. از روی شکاف به سمت دیواره کوه بپرید، بعضی دیوارها دارای نشان زرد رنگ هستند آنها علائمی برای راهنمایی شما هستند که به معنای سکو یا لبه‌ی قابل گرفتن هستند، آنها را دنبال کنید. با بالا رفتن از کوه خود را در دهانه‌ی غار می‌یابید. از Bifrost برای از بین بردن Black Breath استفاده کنید. از سمت راست از اینجا می‌توانید یک میانبر به پایین کوه بزنید. در پایین حواستان به جسد ‌مردی باشد که هکسیلور دارد. در اینجا یک دفینه که با ریشه‌هایی پوشانده شده است که فعلاً توانایی باز کردن آن را ندارید، در نهایت یک زیپ‌لاین خواهید یافت که شما را از غار خارج می‌کند و به پایین می‌برد. حال باز به بالای کوه بروید و از دروازه‌ی بزرگ عبور کرده و وارد کوه شوید.

وارد تالاری بزرگ می‌شوید که در انتهای آن و بعد از شکاف یک مجسمه قرار دارد. در کنارتان یک کاسه‌ی شنی با معما قرار دارد، دو کریستال آبی هم اینجا هست و اهرمی که به نظر نمی‌رسد تاثیری روی چیزی داشته باشد. شلیک به تنها کریستال، در صورتی که اهرم را کشیده باشید، نیمی از پازل را برایتان آشکار می‌کند. بنابراین باید کریستالِ دیگر را پیدا کنیم. به سمت چپ بروید تا گذرگاهی با کریستال آبی و یک سطل حاوی هکسیلور که بالای سرش قرار دارد، بیابید. مراقب دو دراگر باشید که خودنمایی می‌کنند، آماده‌اند تا بر سرتان خراب شوند. بگذارید اولین حرکت را آنها انجام دهند و سپس آنها را Stun یا فریز کنید و بعد به حسابشان برسید.

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain

از آنجایی که انتهای سالن به دیواری با شیره‌های قرمز ختم می‌شود، کریستال آبی را بردارید و دوباره در ظرف قرار دهید. هنگامی که هر دو کریستال فعال شدند، اهرم را عقب بکشید و آترئوس معما را بخواند، تا درب جدیدی در سمت راست باز می‌شود. به وسیله‌ی Bifrost وارد غار شوید و به دنبال کریستال‌های کاغذی کوچکتر بگردید که به عنوان مشعل عمل می‌کنند. هنگامی که به داخل گودال پریدید، به سمت راست بروید، از گذرگاه عبور کنید تا بتوانید غاری بزرگتر را پیدا کنید.

روی پل را که نگاه کنید چند دراگر در حال پرسه‌زنی است. پلکانی در سمت چپ قرار دارد، از آن بالا بروید تا خود را به انتهای دیگر غار برسانید. به دنبال دفینه باشید، کنار کریستال نورانی که حاوی Scaled Bracers of Focus است.

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain

(اینجا سطل‌ها بودند اما یادم رفت وقتی بالا بودن ازشون عکس بگیرم!)

به مسیر اصلی برگردید یک تخته سنگ را از سرِ راه بردارید تا به قسمت زیرین پل برسید. یک Revenant ظاهر شده و به دنبالش کابوس‌های آتش‌زا نیز ظاهر می‌شوند. با تیرهای آترئوس آنها را گیج کنید و بعد به سمتشان بروید و کارشان را بسازید، سپس به جایی نگاه کنید که از آنجا وارد شدید، یک کریستال رها شده را خواهید یافت، به آن شلیک کنید تا بتواتید سطل‌های حاوی هکسیلور را پیدا کنید. (عکس بالا)

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain

احتمالاً تا به الان صدای کلاغی را شنیده‌اید، پلی در زیر پل بالای سرتان وجود دارد از آن عبور کنید، به عقب برگردید و به سوراخ کنار پل نگاه کنید. بر روی یک تخته‌ی چوبی یکی از زاغ‌های اودین را خواهید یافت. این کلاغ مزاحم را بکشید. (عکس بالا)

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain

فعلاً بی‌خیال صندوق Rune شوید، تعدادی جعبه را که سمت راست لبه قرار دارد بشکنید تا مسیری فرعی که به یک شکاف ختم می‌شود را بیابید. این شکاف در مسیر دفینه قرار دارد، برگردید و از لبه بالا بروید و دراگرها را ناکار کنید، حال در این بالا به دنبال کریستال آبی باشید، این کریستال زیر شکاف قرار دارد. (عکس بالا) در دفینه نیز Soft Svartalheim Steel را خواهید یافت. ناحیه بالاتر که دراگرها بر روی آن قرار دارند قابل دسترسی است. علاوه بر دراگرهایی که هنوز بر روی زمین افتاده‌اند، کریستال‌های نورانی نیز پخش‌وپَلا هستند.

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain

مسیر سمت راست را پیگیری کنید تا به کریستا‌ل‌های مشعل مانند برسید، آن را روشن کنید تا درب سمت راست را ببینید. درب را بشکنید تا وارد اتاق کوچکی شوید، پشت سنگ‌نگاره جسد سربازی را خواهید یافت، Artifactئی را حمل می‌کند. (عکس بالا)

برگردید و مسیر سمت چپ را بروید، کریستال آبی را در اطراف چند صخره و Rune‌ئی خواهید یافت. در سمت چپ یک دیوار چوبی وجود دارد، که کریستال آبی دیگری پشتش پنهان است، به شلیک به آن مسیری به سمت صندوق Nornir خواهید یافت. اینبار Runeهای مورد نظر برای باز کردن صندوق بر روی صندوق مشاهده نمی‌شوند، اما رو دیوار بالاسر با رنگ قرمز نقاشی شده‌اند، از سطح شیب‌دار به پائین برگردید تا Rune اول را بیابید، با پرت کردن تبر نماد R را انتخاب کنید. دیگری زیر پلی مرتفع، کنار صندوق قرار دارد و آن را به N تغییر دهید. آخری در دور دست بالاتر از پل مرتفعی که بر روی آن قرار دارید، خواهید یافت. کمی بالاتر از هدف نشانه‌گیری کنید تا آن را به شکل B تغییر دهید. در نهایت Horn of Blood Mead را خواهید یافت.

حال از پل بزرگ مرتفع عبور کنید، اتاقک کوچکی قرار دارد که Lore Markerئی را در آن خواهید یافت. دو دراگر در دور دست در کمین شما خواهند بود، مراقب باشید. به مسیر پایین دست بروید و به سمت پل نورانی حرکت کنید. کریستال را کنار آن پیدا خواهید کرد، آن را بردارید (عکس بالا) و به اتاق بازگردید و کریستال را در محل قرار دهید تا Lore Marker را به شما نشان دهد.

از زیپ‌لاین استفاده کنید و به پایین بروید، سپس به سمت راست بروید. روبروی دیوار در سمت راست دیواری رو به بالا خواهید یافت. آن را بشکنید تا یک سرباز مرده را بیابید که Artifact Bottoms up دارد. مسیر را ادامه دهید و قبل از ورود به تونلی که پر از اجساد سربازان است وارد شوید، یک دراگر را از پا درآورید. پشت مجمسمه‌ای که قبلاً دیدید اکنون خالی است، حال مطمئن شوید که هکسیلور داخل آنجا را برداشته‌اید. از آترئوس بخواهید Runeهای پشت مجسمه را بخواند، تا معنا و مفهوم آنها را برایتان شرح دهد. همچنین می‌توانید دیوار چوبی وسط را بشکنید و Lore Scroll را بدست آورید و از کریستال سبز برای پر کردن خونتان استفاده کنید.

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain

 وارد درب کنار مشعل کریستالی شوید، تا با یک دراگر مسلح به شمشیر آتشین روبرو شوید. از این شمشیر برای ایجاد شکاف‌های گدازه‌ای بهره می‌برد که نمی‌توانید آن را Block کنید. منتظر این ضربه بمانید و سپس جاخالی دهید و به طرفش یورش ببرید و او را به دیوار بکوبید و حسابش را برسید.

اکنون شما در طرف دیگر شیره‌ی قرمز رنگی هستید که قبلاً دیده بودید، تنها یک راه دارید و آن به سمت بالا است. کمی بالاتر دراگرهای سرعتی و قدرتی در انتظار شما هستند. بعد از آنکه آنها را کشتید دو راه دارید، یک سوراخ سمت راست و یک دیوار سنگی در سمت چپ. در پشت دیوار داربست یک دفینه قابل تشخیص است. به دنبال سوراخ کوچکی به سمت راست بچرخید، تا از آن عبور کنید، به پشت تابوت بروید و Soild Svartalfheim Steel را بردارید.

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain

از دیوار صخره‌ای در سمت چپ داربست بالا بروید تا به یک Rune Reading برسید، آترئوس آن را ترجمه می‌کند. اکنون به پایین بپرید در بالای سرتان صندوق را به پایین بیندازید. در سمت راست به دنبال زنجیره‌ای باشید تا داربست را خراب کنید و راه برگشت را باز کنید. جلوتر در مسیر سمت چپ پشت آشغال‌ها، به دنبال زنجیری بگیرید از آن پایین بروید تا به صندوق هکسیلوری برسید. (عکس بالا)

قسمت بعدی : راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain / قسمت دوم

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است