راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain / قسمت سوم

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله پنجم بازی Inside the Mountain

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain

نبرد با Jarn Fotr

این ترول یخی است و مانند Troll قبلی از یخ برای ضربات مرگبارش بهره می‌برد. هم دستان و هم پاهایش می‌توانند با یخ ضرباتی مرگبار وارد کنند پس حسابی حواستان را جمع کنید. هر زمان که درخشش آنها را دیدید خود را آماده کنید زیرا توده‌ای یخ را به سمت شما می‌فرستد، احتمالاً دو بار این کار را انجام دهد. اما وقتی زائده‌های بدنش درخشان می‌شوند او آسیب‌پذیر می‌شود و فرصت مناسبی است که با پرتاب تبر به آن قسمت‌ها و یا تیر آترئوس او را Stun کنید. مراقب شوک‌های یخی او باشید و از ضربات Dunic خود برعلیه او بهره ببرید، تا او را در حالت دفاعی قرار دهید و با تیره‌های آترئوس او را آزار دهید. از سنگ‌هایی که در میدان هستند استفاده کنید و دور سنگ‌ها بچرخید و نگذارید باس به راحتی به شما برسد.

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain / قسمت سوم

در فاز دوم نبرد دراگرها نیز بر سرتان خراب خواهند شد، که می‌توانند حسابی آزارتان بدهند. اول دراگرها را از سر راه بردارید و نیم‌نگاهی هم به Troll داشته باشید که غافل‌گیرتان نکند. از Spartan Rage نیز می‌توانید هم اکنون استفاده کنید و زمان مناسبی برای خالی کردن خشمتان بر سر زمین و زمان است. از راه دور به او تبر پرت کنید. همینطور می‌توانید از یخ‌های ترول برای کشتن دراگرها استفاده کنید که روش خوبی است و می‌توانید از شر آنها خلاص شوید. همینطور نبرد را ادامه دهید تا ضربه نهایی را وارد کنید و او را بکشید. وقتی جانور را کشتید هم جوایزی که از جسدش می‌افتد را بردارید، مخصوصاً Frozen Flame را که برای ارتقاء تبر بدرد می‌خورد.

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain / قسمت سوم

حال که اتاق خالی است گاری را به موقعیت مورد نظر ببرید (تا انتها آن را هل دهید) و به سمت مکانیزم چرخشی بروید، آن را بچرخانید تا جرثقیل در موقعیت قرار بگیرد. وقتی در جای خود قرار گرفت چیزی را رها نکنید و تبرتان را به سمت چرخ‌دنده‌های سفید در کنار مکانیزم چرخشی پرتاب کنید، (عکس بالا) بدین ترتیب چیزی تکان نمی‌خورد و شما می‌توانید بر روی گاری بروید و با فراخواندن تبرتان جرثقیل شما را بالا بکشد.

وقتی به بالای کوهستان رسیدید، اطراف را نگاه کنید و خرت‌وپرت‌ها را بشکنید در سمت راست صندوقی حاووی هکسیلور پیدا کنید. اندکی جلوتر آترئوس شروع به دویدن می‌کند که ناخواسته تله‌ای آتشین را فعال می‌کند، کریتوس به او می‌گوید که به زیر صخره‌ها برود و صبر کند تا آتش از کنارش بگذرد، سپس آترئوس از کنار آن می‌گذرد. جلوتر نیز سه تله‌ی دیگر منتظر شما هستند. وقتی از روی تله‌ها به سمت دیگر پریدید، ستونی فعال خواهد شد که شعله‌ها را در حال حرکت به بیرون پخش می‌کند. چون ستون آهسته می‌چرخد، خطر زیادی ندارد و می‌توانید در محیطی وسیع جابه‌جا شوید. به سمت راست بروید و از طاقچه‌ای بالا بروید این کار را سریع انجام دهید. در اینجا مقداری هکسیلور بدست آورید. نزدیک ستون شوید و مقداری بیشتر هکسیلور جمع کنید. با حرکت رو به جلو یک دراگر در سکوی دورتر ظاهر می‌شود تا پرتوها را به سمت شما پرتاب کند. یا تبرتان را به سمتش پرت کنید یا پشت ستونی کاور بگیرید و از Countering Blast برای زدنش استفاده کنید. دومین دراگر روی پلتفرم دیگری ظاهر می‌شود او را بکشید. سپس به سمت مکانیزم چرخشی حرکت کنید و به سرعت آن را به پایین بچرخانید تا ستون پایین بیاید و بتوانید تابوت روی آن را غارت کنید. 

راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain / قسمت سوم

 در پایان مسیر دوباره با آترئوس همراه می‌شوید، به سمت بالابر بروید اما قبل از حرکت باید پاره‌سنگ‌ها را از روی بالابر کنار بزنید. دو سنگ بزرگ را باید تکان دهید، اما اول یکی از سنگ‌ها را از پلتفرم خارج کنید و دیگری را روی پلتفرم نگه‌دارید! حال بالابر به سمت بالا می‌رود و در میانه مسیر می‌ایستد، حتما در اینجا توقف کنید و مقداری هکسیلور جمع‌آوری کنید. به بالابر برگردید و سنگ دیگر را بیرون بیاندازید تا بالابر به سمت بالا برود. بعد از اندکی زمان بالابر به دیوار کناری برخورد می‌کند و دراگرها را عصبانی می‌کند. دراگرها را از بین ببرید. بعد از آن بالابر دوباره بالا می‌رود و اینبار دراگرهای بیشتری ظاهر می‌شوند آنها را خلاص کنید. بعد از نبرد به دنبال جایی باشید که بالابر به صخره گیر کرده، آسانسور را که آزاد کردید دوباره بعد از مدتی سروکله‌ی دراگرها به همراه یک Ogre پیدا می‌شود. حال زمان مناسبی است تا از Spartan Rage خود بهره ببرید. قبل از اینکه دوباره بالابر را آزاد کنید، غنائم باقی مانده از Ogre را جمع‌آوری کنید و جان خود را پر کنید. حال تنها وحشت کوهستان بین شما و قله‌ی کوه قرار دارد…

قسمت بعدی : راهنمای بازی God of War مرحله پنجم بازی Inside the Mountain / قسمت چهارم

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

دیدگاه ها بسته شده است