راهنمای بازی God of War ماموریت فرعی The Flight of Fafnir

راهنمای بازی God of War ماموریت فرعی The Flight of Fafnir

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

راهنمای بازی God of War ماموریت فرعی The Flight of Fafnir

این مرحله را زمانی که آب پایین آمده می‌توانید انجام دهید. سوار قایقتان شده و به سمت دو مجسمه‌ی Oarsman بروید. در اینجا در دو طرف مجسمه دو منطقه با نام‌های The Mason’s Channel وجود دارد. (نقشه بالا) در منطقه سمت راست با تیرهای طلایی آترئوس به هسته قرمز بزنید تا مسیر باز شود و بعد از دیوار بالا بروید. (خار و خاشاک سمت راست اینجا را بعد از بدست آوردن ‌Bladeهای کریتوس از بین ببرید و از کنار جنازه هکسیلور اضافه بردارید.) به مسیر بالا بروید و دروازه را باز کنید ماموریت فرعی The fight of Fafnir را بدست می‌آورید. (در همین محل اگر دایره آبی را با E بزنید سه دشمن ظاهر می‌شوند حتما اگر Blade دارید به سراغشان بروید و سریع آنها را بکشید. هم XP خوبی بدست می‌آورید و هم از دایره لوت Dust of Realms بدست می‌آید.)

خوب با ورود به منطقه در جلوی ورودی از صندوق هکسیلور را بردارید. دروازه سمت چپ و راست بسته است پس از سمت چپ به سمت پایین بروید. در پایین این منطقه اژدهای اسیری را می‌بینید که در حال نابود کردن تمام محیط است.

راهنمای بازی God of War ماموریت فرعی The Flight of Fafnir

به سمت چپ بروید و وارد اولین گذرگاه شوید و در اینجا Reaver را بکشید و اولین علامت را که در عکس بالا مشخص است در اینجا نابود کنید. با اینکار چند Reaver سپر بدست وارد می‌شوند همه آنها را نابود کنید. با قدرتی‌هایتان حسابشان را برسید. بعد از کشتن آنها در همین محل از دیوار که علامت زرد رویش است بالا بروید. در اینجا نوشته روی دیوار را بخوانید و از مقبره آیتم‌های Soild Svartalfheim Steel و World’s Serpent Scale Fragment را بردارید. همینطور دروازه را نیز باز کنید و به پایین بازگردید.

راهنمای بازی God of War ماموریت فرعی The Flight of Fafnir

در سمت چپ اژدهای بسته دومین علامت برای آزادسازی اژدها را پیدا خواهید کرد. (عکس بالا) آن را تخریب کنید. مراقب برق‌های روی زمین باشید و روی آنها نایستید. جلوی اژدها از صندوق هکسیلور را بردارید.

راهنمای بازی God of War ماموریت فرعی The Flight of Fafnir

حال به سمت دیگر بروید در آنجا با Space به روی دیوار بپرید. (عکس بالا) و خود را به منطقه بالا برسانید.

راهنمای بازی God of War ماموریت فرعی The Flight of Fafnir

در بالا، با یک دشمن بسیار بزرگ و عجیب که زره عجیبی در تن دارد به نام Traveler رو به رو می‌شود. ابتدا دخل Reaver سمی را بیاورید تا به سراغ دشمن اصلی برویم. محیط کوچک است و ضربات این دشمن به شدت مرگبار است. اما او شمشیری بزرگ و زرهی سنگین دارد که به شدت حرکاتش را کند کرده است. به راحتی ضرباتش را جاخالی می‌دهید. بلافاصله بعد از جاخالی چندین ضربه به او وارد کنید، او بعد از ضربه چند ثانیه‌ای منگ است! مراقب باشید با یک ضرب شمشیر بزرگش کشته می‌شوید! پس اولین اشتباه، آخرین اشتباهتان خواهد بود! در طی مبارزه دوبار دیگر Reaverها ظاهر می‌شوند باید به سرعت آنها را بکشید و به مبارزه با این دشمن بزرگ بازگردید. در آخرین دقایق مبارزه از ریج نیز می‌توانید استفاده کنید و کارش را بسازید.

راهنمای بازی God of War ماموریت فرعی The Flight of Fafnir

بعد از کشتن Traveler به پایین به پیش اژدها بازگردید. مشکل اینجاست که تلپورت‌های سیاهی ظاهر می‌شود و چندین دشمن قدرتمند روی سرتان می‌ریزند! مراقب باشید جلوی آتش اژدها نمانید ولی سعی کنید آنها را زیر آتش نگهدارید تا آسیب ببینند و آتش اژدها به نبردتان به نوعی کمک کند. مراقب باشید این دشمنان پتکی خونشان را پر می‌کنند و بسیار وحشتناک هستند. این دشمنان بسیار برایتان دردسر درست می‌کنند پس باید به یکی از آنها بچسبید و تا کشته شدنش ولش نکنید. وقتی قصد پر کردن جانشان را داشتند با تیرهای آترئوس مهمانشان کنید! در کل مبارزه سختی در پیش دارید. اول می‌توانید Revenant که از دور به شما سم می‌فرستد را بکشید و بعد با خیال راحت به سراغ دو دشمن دیگر بروید. هرچند کشتن Revenant در کنار این دو دشمن ترسناک و همینطور آتش و برق اژدها که به شما نیز آسیب می‌زند کار راحتی نیست ولی بهترین روش ممکنه است. در تونل سمت راست نیز یک سنگ سبز جهت پر کردن جانتان وجود دارد. در صورت لزوم از آن استفاده کنید. بعد از کشتن آنها جلوی اژدها بروید و اسکلت مشخص شده را با زدن F و کمک آترئوس از بین ببرید تا اژدها آزاد شود و مرحله به پایان برسد.

منطقه The Mason’s Channel سمت چپ

منطقه The Mason's Channel

در ابتدای منطقه سمت چپ یک نقشه گنج پیدا خواهید کرد. در اینجا یک Troll وجود دارد. اگر تا اینجا کریتوس و آترئوس را ارتقا دادید با Trollهای مختلفی رو به رو شدید پس این یکی نیز برایتان مشکلی پیش نمی‌آورد. از سنگ‌هایی که ایجاد می‌کند فاصله بگیرید و ضرباتش را جاخالی دهید.  مراقب باشید او توانایی کم بینا کردن شما را دارد پس اگر به سمتتان خاک ریخت جاخالی دهید یا با سپر جلویش بایستید. مراقب قدرتی‌اش که سنگ‌های زیادی را روی زمین ایجاد می‌کند باشید و از او فاصله بگیرید. هم از قدرتی‌های تبر و هم شمشیرها بهره ببرید. بعد از شکست دادن او Runic مخصوص Blade به نام Nemean Crush به همراه آیتم‌های دیگر را بدست می‌آورید.

بعد از کشتن او از آسانسور بالا بروید، در بالا از کنار جنازه یک Abandon Ship بدست می‌آورید. نوشته را نیز با کمک آترئوس بخوانید. (مرحله ده را باید بگذرانید.)

بازگشت به : راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

دیدگاه ها بسته شده است