راهنمای بازی God of War مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim / قسمت چهارم

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

راهنمای بازی God of War مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim

بعد از آنکه دو سرباز را از پا درآورید متوجه صندوقی می‌شوید که در لابه‌لای ریشه‌ها پنهان شده است. به دنبال راهی باریک و کوچک باشید که به سمت پایین درست جهت مخالف مقصدتان می‌رود در اینجا یک سرباز مرده با هکسیلور وجود دارد. به زیر پل نگاه کنید، سمت راست یکی از هسته‌های تپنده را خواهید یافت. دیگری زیر صندوق قرار دارد، هر دو را همزمان از بین ببرید. (دقیقا ماننددر عکس بالا تبر را پرتاب کنید تا هر دو همزمان از بین بروند.) به سطح اصلی برگردید و از داخل دفینه بزرگ Soft Svartalheim Steel را بردارید.

 از آنجایی که دو مسیر اصلی احتیاج به نور آلفهایم دارند، به دنبال دربی باز بگردید که در سمت دیگر و نزدیک صندوق قرار دارد و واردش بشوید. درون اینجا یک زندان دیگر وجود دارد و دارگرهایی پشت میله‌ها و بالابری غیر فعال در مرکز قرار دارد. از در سمت راست خارج شوید و وارد محیطی بزرگ‌تر با مسیری رو به پایین شوید. در اینجا باید ریشه‌ها را قطع کنید تا نور آلفهایم بتواند پلی نورانی ایجاد کند. در سمت دیگر می‌توانید راهتان را به سمت بالا ادامه دهید.

هوشیار باشید که در اینجا اِلف‌ها در کمین شما هستند مراقب الف‌هایی روی زمین باشید، یکی از آنها می‌خواهد شما را اسنایپ کند، با تبر او را stun کنید و وقتی خواست یکبار دیگر اقدام به ایجاد projectile کند، تبر را از سرش فراخوانی کنید. (سعی کنید به سرش ضربه بزنید تا سریع کشته شود) بعد از کشتن الفی که روی هواست به حساب آنهایی که روی زمین هستند برسید. در آخر باز یک الف که از دور به سمت شما آتش پرتاب می‌کند سر می‌رسد با یکی دو ضرب او را بکشید.

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim

وقتی آنها را کشتید یک گالم باستانی را با سر و صدایی که ایجاد کردید بیدار خواهید کرد. نقطه ضعف دقیقاً همانجایی است که با آن به سمت شما یخ پرتاب می‌کند. ابتدا از پرتوهای یخی که می‌فرستد جاخالی بدهید و سپس به او نزدیک شوید او بر روی زمین گوی‌هایی رها می‌کند که با پرت کردن آنها به سمت نقطه ضعف‌اش می‌توانید او را از پا درآورید. نبردی طولانی پیش‌رو دارید در صورتی که در وضعیت بحرانی بودید پشت سنگی که در وسط این محل است مخفی شوید تا یخی که به سمت شما میفرستد بهتان برخورد نکنید. سعی کنید گوی‌ها را هدر ندهید تا زودتر او را از پا درآورید. وقتی او Stun شد از گالم بالا بروید تا بتواند ضرباتی مرگبار نثارش کنید. در حین این مبارزه Elfها هم مزاحمتان می‌شوند، مراقب باشید. (بهتر است ریجتان را برای این موقع از مبارزه خرج کنید که بسیار سخت خواهد بود) همینطور از پشت سنگی که در بالا است می‌توانید مخفی شوید و از لای سنگ‌ها به سمت وسطش ضربه وارد کنید تا کشته شود. کشتن این موجود باستانی به شما اشیاء با ارزشی اعطا می‌کند، این مورد را به یاد بسپارید. (حتما بعد از مرگ لوت‌هایش را بردارید) بعد از نبرد سمت چپ این پلتفرم را بررسی کنید، در اینجا صندوقچه‌ای Legendary قرار دارد که حاویِ Njord’s Tempest است که Runic Attack جدیدی را آزاد می‌کند.

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim

حال باید مسیر مسدود شده به طرف پل اصلی را باز کنیم. تبرتان را پرتاب کنید تا لایه‌ی حفاظتی از بین برود. نزدیک‌تر بروید و تبرتان را با فشار دادن پی در پی دکمه E به محل بزنید تا هسته‌ی اصلی از بین برود. این کار باعث می‌شود که تمام پل‌های این مکان به هم متصل شوند و این امکان را به شما می‌دهد که راحت‌تر به سطح برگردید. وقتی پل‌های نورانی ایجاد شدند به سمت پلی که به سمت چپ می‌رود، بروید تا به توده‌ای از اجساد اِلف‌های نورانی برسید. یکی از آنها Artifactئی دارد که مربوط به Spoils of War است. (عکس بالا)

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim

از پل سمت راست برای بازگشت به اتاق زندان استفاده کنید و به سمت آسانسور بروید که اکنون کاملاً فعال است و خود را به طبقه بالا برسانید. و به سمت در آبی بزرگ بروید. حال می‌توانید از درب آبی عبور کنید و وارد معبد حلقه شوید. اما به نظر درب دستگیره ندارد که بازش کنیم! از همین درب به سمت چپ بروید، از مسیری باریک عبور کنید که چندتا از زنگوله‌ از صندوق Nornir را خواهید یافت. خود صندوق پشت درب مسدود شده است ولی اگر به سمت چپ درب نگاه بیاندازید، می‌توانید دومین هسته‌ی تپنده را نیز پیدا کنید. هر دو را همزمان بزنید تا درب باز شود. N درست بالای درب است، C و R در فاصله‌ای دورتر سمت راست واقع شده‌اند. سریع آنها را بزنید و به صدا دربیاورید تا درب صندوق باز شود (باید خیلی سریع و پشت سر هم اینکار را بکنید بهتر است از R که بیرونی‌ترین است شروع کنید و به ترتیب و به سرعت تا درون معبد پیش بروید) تا Horn of Blood Mead را بدست آورید که نوار Spartan Rage را افزایش می‌دهد. (هر سه تا نوار ریج را افزایش می‌دهد)

از مسیر دیگر (سمت راست) به پایین دست بروید تا به کارگاه سیندری برسید. با داشتن Ancient Heart می‌توانید Armorهای بهتری تهیه کنید ولی منابع بیشتری برای ساخت آنها احتیاج دارید. در اینجا تا جایی که می‌توانید به ارتقای زره و امکانات کریتوس دست بزنید.  

بخش بعدی :  مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim / بخش پنجم

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

دیدگاه ها بسته شده است