راهنمای بازی God of War مرحله هفت بازی The Magic Chisel / قسمت دوم

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله هفت بازی The Magic Chisel 

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

راهنمای بازی God of War مرحله The Magic Chisel 

بعد از انجام کارهای فرعی دریاچه، سوار قایقتان شوید و از بین دو مجسمه‌ی Oarsman به سمت جلو پیش بروید. در اینجا در دو طرف مجسمه دو منطقه با نام‌های The Mason’s Channel وجود دارد. در منطقه سمت راست با تیرهای طلایی آترئوس به هسته قرمز بزنید تا مسیر باز شود و بعد از دیوار بالا بروید. به مسیر بالا بروید و دروازه را باز کنید ماموریت فرعی The fight of Fafnir را بدست می‌آورید. (اطلاعات بیشتر بعدا اضافه می‌شود)

به سمت ماموریت اصلی برویم. سوار قایقتان از بین دو مجسمه‌ی Oarsman (که پارو در دست دارند) رد شوید و به سمت جلو پارو بزنید.  به سمت منطقه‌ی جدید The Mason’s Channel بروید. رودخانه شما را به سمت یک دروازه بزرگ می‌برد که باید آن را در ساحل کناری باز کنید. هنگامی که در ساحل پا می‌گذارید کمی جلوتر یک جسد بلند می‌شود، نترسید او دشمن نیست با زدن R با او صحبت کنید. او از شما تقاضا می‌کند که بقایای جسد معشوقه‌اش را برایش بیابید که در اطراف دریاچه‌ی Nine پخش شده است. او به شما قول پاداشی نفیس می‌دهد. ماموریت فرعی The Anatomy of Hope را بدست می‌آورید. (هرچند کریتوس به او اطمینان ندارد!)

ماموریت فرعی The Anatomy: سه منطقه در نقشه مشخص می‌شود باید به هریک سر بزنید و بقایای جسد را پیدا کنید. اولی در جزیره‌ای به نام Mason’s Channel است که به راحتی و بدون دردسر در بالای صخره می‌توانید آن را پیدا کنید. دومی در ابتدای جزیره Ruins of Ancient است. (توضیحات بیشتر در مورد جزیره Ruins of Ancient بعدا اضافه می‌شود)

راهنمای بازی God of War مرحله هفتم بازی The Magic Chisel

حال به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید طبق نقشه بالا بروید و وارد غار شوید در غار شبنم Yggdrasil را بردارید.

راهنمای بازی God of War مرحله هفتم بازی The Magic Chisel

بعد در خشکی همان نزدیکی توقف کنید و از دیوار بالا بروید. در بالای دیوار به سمت پایین نگاه کنید تا کلاغ اودین را ببینید. (عکس بالا) حال از دیوار پایین بروید و به قایق برگردید.

حال به محل مشخص شده در نقشه بروید و از قایق خارج شوید. روح دیگری را جلوی غاری می‌بینید با او با زدن R صحبت کنید. ماموریت فرعی دیگری بدست می‌آورید. (ماموریت فرعی Dead Freight)

راهنمای بازی God of War مرحله هفتم بازی The Magic Chisel

حال وارد غار شوید و گرگ‌ها را بکشید. مراقب باشید آنها سریع هستند. از قدرتی‌هایتان برعلیه‌شان استفاده کنید. در انتهای غار روی زمین نقشه گنج را بردارید و از صندوق هکسیلور بدست بیاورید. همینطور Mystic Gateway درون غار را فعال کنید. حال از دیوار که با علامت‌های زرد مشخص شده بالا بروید در طول مسیر به سطل‌های حاووی هکسیلور ضربه بزنید تا روی زمین بیفتند. به سمت دیگر بروید در بالای بخش دیگر سر جسد را پیدا خواهید کرد. حال باید به پیش روح بازگردید و با او صحبت کنید، همانطور که کریتوس حدس زده بود نمی‌توان به روح‌ها اعتماد کرد! موجودی به نام Gullveig و چند Nightmare به شما حمله می‌کند. اول به سرعت Nightmare‌ها را بکشید. این موجود خصوصیات Revenant را دارد اما از آن خون بیشتری دارد. از دور با تیرهای آترئوس موجود را گیج کنید و بعد به او ضربه بزنید. مراقب سم‌ها باشید و با شیلد جلویشان را بگیرید. بعد از کشتن موجود لوت‌ را بردارید.

بخش بعدی : راهنمای بازی God of War مرحله هفتم بازی The Magic Chisel / قسمت سوم

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است