راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain/ بخش دهم

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله دوم بازی Path To The Mountain

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

مرحله دوم بازی Path To The Mountain / بخش دهم: به سمت بالای کوهستان

در سمت راست شما یک دفینه می‌یابید که به گازهای سمی محاصره شده است به نظر نمی‌توانید به آن دست یابید ولی اگر پشت صخره‌ها را بنگرید می‌بینید که منبع انتشار گاز کجاست.  با یخ کردنش می‌توانید دفینه را باز کنید و از جسد سربازی هکسیلور جمع‌آوری کنید.

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain

به سمت راست و بالا بروید و در اینجا یک کمپ است. لابه‌لای درختان در بالا یک سطل حاوی هکسیلور می‌توانید بیابید. در اینجا یک صندوق عجیب نیز یافت می‌شود. صندوق Nornir که دارای سه نشان بر روی خودش هست، اینبار با دفعات قبل تفاوت دارد. سه نشانی که باید بیابید بر روی یک مکانیزم قرار دارند که دارای پنلی است که می‌توانید با تبرتان به آن ضربه بزنید و ظاهر نشان را تغییر دهید. نشانی که بالای صندوق است را به حرف E تغییر دهید. سمت پایین برگردید و دیگر نشان را به D تغییر دهید. سپس به سمت راست همین مکان  بروید جایی که صندوق سمی را باز کردید. به جهت مخالف بنگرید تا منبع انتشار گاز دیگری را بیابید. آن را فریز کنید و بلافاصله به نشان ضربه بزنید تا به B برعکس تغییر کند. (عکس بالا) برگردید و یکی دیگر از Horn of Blood Meadها را از صندوق بردارید. (با سه تا ریج شما افزایش پیدا می‌کند.)

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain

در امتداد مسیر سمت چپ و در انتها یک صندوق دیگر را می‌بینید که در محاصره‌ی گازهای سمی است. این صندوق کنار کارگاه سندری قرار دارد پس برگردید به کارگاه تا در اطراف آن بتوانید منبع انتشار گاز را کمی پایین‌تر از صخره بیابید. (عکس بالا) در نهایت صاحب فلز Soft Svartalheim Steel خواهید شد.

مسیر سمت چپ را که ادامه دهید به دو دفینه‌ی دیگر می‌رسید که فعلا با ابزار شما قابل باز شدن نیستند. (بعدا به سراغشان خواهیم آمد) پس از راه میانی عبور کنید تا به صندوق هکسیلور برسید. به دنبال صخره‌ای بگردید که می‌توانید از آن بالا بروید.در بالای صخره وقتی اولین منبع انتشار گاز را فریز کنید سروکله‌ی Revenantها پیدا خواهد شد. عجله نکنید زیرا ممکن وارد محیطی شوید که با گازهای سمی احاطه شده و خود را به کشتن دهید. در عوض به مسیر سمت چپ بروید و از یک محوطه سمی دیگر هم رد شوید. در اینجا بر روی زمین هکسیلور قرار دارد به‌علاوه‌ی یک دفینه که با گاز محاصره شده است. منبع انتشار در همان نزدیکی‌هاست با باز کردن دفینه صاحب Arcane Bracers می‌شوید که مدت زمان Cooldown را کاهش می‌دهد.

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain/ بخش دهم

به مسیر برگردید و منبع انتشار گاز بعدی را پیدا کرده و فریز کنید، تبر را فراخوانی کنید و منبع انتشار گاز بعدی را فریز کنید. در اینجا Revenant به شما هجوم می‌آورد. با آترئوس او را گیج کنید و نزدیکش شوید. ابتدا به سمت راست جایی که سم منتشر نمی‌شود بروید. در آنجا تبرتان را فرا بخوانید و با او بجنگید. وقتی که سم به سمتتان می‌فرستاد با Q جلوی سم را بگیرید. زیاد عجله نکنید به او نزدیک شوید به او ضربه بزنید و با Q جلوی سم را بگیرید. اگر قصد داشت لولش را افزایش دهد و به رنگ آبی شد با تیر آترئوس یا تبر به او ضربه بزنید. از راه دور با تبر به او بزنید و نزدیکش شوید و چند ضربه وارد کنید و با سپر جلوی سم را بگیرید.

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain/ بخش دهم

بعد از کشتن Revenant وارد یک غار کوچک می‌شوید که به Hidden Chamber of Odin ختم می‌شود. درب اینجا به طرزی اسرارآمیز مهروموم شده است. در حال حاضر نمی‌توانید بازش کنید ولی محل اینجا در نقشه ثبت می‌شود. مسیر سمت چپ را انتخاب کنید و از یک منبع انتشار گاز عبور کنید که از دیواری بلند آویزان است. (عکس بالا)

به سمت جلو بروید. لوت‌های روی زمین را بردارید و از دیوار بالا بروید تا به یک پلتفرم بزرگ برسید. در اینجا Ravagersهای Corrupted به همراه گرگ‌های سمی بر سرتان خراب می‌شوند. ضرباتشان را جاخالی کنید و سعی کنید از دور به آنها صدمه بزنید و سپس بدون اینکه سمی شوید آنها را از پا درآورید. در هنگام گشت و گذار حواستان به کوزه‌های انفجاری باشد که صدمه خواهید دید. همینطور می‌توانید از این کوزه‌ها برای صدمه زدن به دشمنان استفاده کنید و در درجه سختی بالا این مورد بسیار کاربردی است. با این کوزه‌ها می‌توانید یک دفینه را بیابید که پشت دیواری پنهان است. در این دفینه Arcane Shoulder Wraps و Soft Svartalheim Steel پیدا خواهید کرد.

در کنار دفینه، سمت چپ منبع انتشار گاز می‌یابید به‌اضافه‌ی یک کوزه حاوی مواد منفجره، هر دو منبع انتشار گاز سد راه Legendary Chest هستند. منبع سمی که نزدیک‌تر است را فریز کنید تا کوزه پشت منبع انتشار گاز دوم رویت شود. آن را منفجر کنید تا از شر یکی از مواد سمی خلاص شوید. اینکار باعث می‌شود شما با فریز کردن منبع دوم بتوانید صندوق را بار کنید. در این صندوق یک Runic Attack بدست می‌آورید. (که شامل یک توانایی و قدرتی جدید می‌شود.)

مبارزه با Ogre 

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain/ بخش دهم

به سمت درب انتهایی بروید تا سروکله‌ی دشمنی جدید به نام Ogre پیدا شود. در کنار این غول Reaverها هم حمله می‌کنند. این Ogre بسیار چموش است و از دو ضربه‌ی غیرقابل دفاع استفاده می‌کند. همچنین اگر به موقع گارد نگیرید، ضربات سبکش شما را Stun می‌کند. حواستان باشد او می‌تواند Reaverها را به سمت شما پرتاب کند. بهتر است Reaverها را فریز کنید تا منفجر نشوند. اگر خشم اسپارتان دارید از آن استفاده کنید علاوه بر Ogre می‌توانید Reaverها را هم به راحتی از بین ببرید. بعد از تمام شدن خشم اسپارتان مراقب مشت‌هایش باشید، در اینجا می‌تواتید با Runic Attackها او را گیج کنید. اگر کوزه‌های قرمز را نشکسته‌اید می‌توانید از آنها دربرابر Ogre بهره ببرید. همینطور دیگر کوزه‌ها شامل سنگ‌های سبز هستند. ابتدا بهتر است از شر Reaverها خلاص شوید، در بالاترین درجه سختی از دور به آنها ضربه بزنید. جلوی ضربات پیاپی آنها را با Q و شیلد بگیرید.

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain/ بخش دهم

به هیچ عنوان جلوی ضربات Ogre از شیلد استفاده نکنید و فقط فرار کنید و جاخالی دهید. بعد از اینکه تمام Reaverها را کشتید به سراغ Ogre بروید و کارش را بسازید وقتی آخرین بخش از خونش باقی مانده بود با وسط موس کنترل او را در دست بگیرید و دیگر Reaverها که ظاهر شده‌اند را بکشید و بعد کارش را تمام کنید.

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain/ بخش دهم

بعد از از پا در آوردن Ogre می‌توانید Symbole of Truth Enchantment، پنج عدد Soft Svartalheim Steel و یک Frozen Flame از بقایایش بردارید. Frozen Flame برای ارتقاء تبرتان بسیار حیاتی است، یادتان باشد. وارد دروازه بزرگ شوید و از آن عبور کنید کوهستان فاصله‌ی چندانی با شما ندارد. دفینه‌ای که توسط ریشه‌های آبی رنگ مسدود شده است را نادیده بگیرید. (بعدا به سراغش خواهیم آمد) مسیر کوهستان را بالا بروید تا به سردیس بزرگ که انگار از آن دود بلند می‌شود، برسید. در مسیر سمت راست مقداری هکسیلور است و دفینه‌ای که با ریشه‌های آبی مسدود شده است می‌بینید. در ادامه مسیرتان به کوهستان توسط Black Breath مسدود شده است ولی یکی از آشنایانتان سر می‌رسد و به شما برای از بین این جادوی سیاه راهنمایی می‌کند. (پایان مرحله دوم)

قسمت بعدی :  مرحله سوم بازی A Realm Beyond 

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

دیدگاه ها بسته شده است