راهنمای بازی God of War مرحله شانزدهم بازی: Mother’s Ashes

راهنمای بازی God of War مرحله شانزدهم بازی: Mother’s Ashes

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

بعد از تمام سختی‌هایی که این سفر به همراه داشت، بالاخره ماجراجویی شما با رفتن به یوتنهایم به پایان خود نزدیک می‌شود. از محلی که هستید با Mystic Gateways به کارگاه براک در معبد Tyr برگردید و وارد اتاق سفر بین سرزمین‌ها شوید. مسیری را برای رفتن به یوتنهایم تعیین کنید و سپس از سر Mimir برای تکمیل کار بهره‌ ببرید. با ترک Mimir از پله‌ها بالا بروید تا وارد کوهستان انگشتان غول شوید، و به در مسیر بلندترین قله قرار بگیرید. وارد اتاق بزرگ که بشوید آترئوس درباره غول‌ها بیشتر خواهد آموخت. نوشته روی دیوار سمت راست شمال را می‌توانید با کمک آترئوس بخوانید. جلوتر بر روی دیواری یکی دیگر از Rune Readsها را خواهید یافت. همانطور که به سمت خروجی می‌روید آترئوس نقاشی‌های دیواری بیشتری را به پیدا می‌کند که مکاشفه‌ی جالبی را به تصویر کشیده‌اند. بعد از آن به سمت قله بروید و از پایان‌بندی بازی لذت ببرید.

در اینجا سفر شما به پایان می‌رسد و دوباره بازی شما را به میدگارد برمی‌گرداند (همان مسیری که رفتید را بازگردید) تا کارهای باقی‌مانده از جمله Questهای فرعی و مکان‌های مخفی و غیره را مورد اکتشاف قرار دهید. اگر از بازی خارج شوید در Main Menu می‌تواند گزینه‌ی +NG را انتخاب کنید. اگر نه می‌توانید از همینجا یعنی دریاچه‌ی نه‌گانه به گشت‌وگذار بپردازید. (توصیه ما هم انجام این کار است اگر راهنمایی ما را پیگیری کرده‌اید.)

بعد از پایان بازی، ماموریت بازگشت به خانه در Wildwoods فعال می‌شود، اگر پیگیر شوید می‌توانید پایان‌بندی مخفی بازی را ببینید، که این مورد را برای شما اسپویل نمی‌کنم.

بعد از پایان بازی دوباره به میدگارد برگردید تا پیگیر ماموریت‌های فرعی شوید، از جمله:

-هشت جنگجوی والکری فاسد که در میدگارد و دیگر Realmها اسیر هستند، مکان‌ آنها واقع در Hidden Chambers of Odin است که بر روی نقشه‌ی شما آشکار می‌شوند، اگر آنها را پیدا نکرده باشید.

– دو Realm جدید به نام Muspelheim و Niflheim قابل دسترسی هستند که می‌توانید به آنها سفر کنید و با انجام چالش‌هایِ این سرزمین‌ها Armorهای بسیار با ارزشی بدست آورید.

-دو ماموریت فرعی که یکی متعلق به دو برادر کوتوله و دیگری مربوط به شبحی بی‌قرار می‌شود، همچنان برای شما فعال هستند و می‌توانید آنها را پیگیر شوید.

-مناطق مخفی در میدگارد و دریاچه‌ی نه‌گانه، همچنان منتظر شما هستند تا آنها را کاوش کنید. از جمله صندوق‌های افسانه‌ای، صندوق‌های Nornir و پازل‌های جالب آنها و کلاغ‌های اودین. (اگر طبق راهنمایی رفته باشید اکثرا آنها را بدست آوردید)

– به قسمت مراحل فرعی بروید و در آنجا تمام مراحل فرعی بازی را پیدا خواهید کرد.

از اینکه سایت ما را برای پیگیری راهنمای بازی God of War انتخاب کردید، بسیار سپاس‌گذارم، از طرف خودم و دیگر همکاران برای شما آرزوی موفقیت و بهروزی را دارم. (پایان)

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

دیدگاه ها بسته شده است