راهنمای بازی God of War مرحله دهم بازی The Black Rune / قسمت سوم

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله ده بازی The Black Rune

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

راهنمای بازی God of War مرحله The Black Rune

نبرد با Grendel of The Ashes و Grendel of The Frost

راهنمای بازی God of War مرحله The Black Rune

وقتی Black Rune را آزاد می‌کنید و به رازهایش پی می‌برید، باید با دو نگهبان این تالار هم دست و پنجه نرم کنید. نترسید آنها همان Trollهای قبلی هستند و فقط نامشان عوض شده (یکی از ایراداتی که به بازی می‌شود گرفت تکراری بودن Bossها و Minibossهای بازی است.) با تبر یا کمان آترئوس آنها را می‌توانید Stun کنید. مراقب باشید زیرا این دو نفر تحرک بالایی دارند و با سلاح خود می‌توانند مسافتی را Rush کنند. همچنین بعضی حملاتشان غیرقابل بلاک کردن است. بیشتر از اینکه ضربه بزنید باید جاخالی دهید زیرا سلاحشان را دور پاهایش می‌چرخانند و این کار را چند ثانیه ادامه می‌دهند. همچنین حرکتی دارند که شما را برای مدتی کور می‌کند. نقطه ضعفشان در اسمشان نهفته است، اولی با آتش درآمیخته پس به تبر شما حساس است و دومی با یخ که باید با تیغه‌های هرج‌ومرج او را بزنید.

اگر تمرکزتان را روی فقط یک ترول بگذارید، این نکته را در نظر داشته باشید که آنها می‌توانند همدیگر را Heal کنند پس از این استراتژی چیزی عایدتان نخواهد شد.

این مبارزه بیشتر از آنکه برای جلوگیری از پیشرفت شما ساخته شده باشد، جنبه‌ی آموزشی دارد و این ترول‌ها در عمل در برابر شما هیچ‌اند. در این مبارزه باید بیاموزید که چگونه همزمان از Leviathan و Blade of Chaos استفاده کنید و کمبوهای متنوع بزنید. به موقع بین سلاح‌ها جا ب جا کرده و Runic Attack اجرا کنید.

البته بدون این ژانگولر بازی‌ها هم می‌توانید آنها را شکست دهید ولی خب برای مبارزه والکایری‌ها به مشکل بر می‌خورید! پس یاد بگیرید از هر دو سلاح به طور همزمان استفاده کنید.

راهنمای بازی God of War مرحله The Black Rune

می‌توانید در حالی که یکی از ترول‌ها را کُتک می‌زنید با کمان آترئوس ترول دیگر را با استفاده از Summoning کمانش مشغول نگه‌دارید و با تیرهایش بزنید. Arrowهای زرد روی هر دو ترول اثر مثبت دارد و حتماً از آن استفاده کنید. بعد از آنکه از شر هر دو ترول خلاص شدید حتماً لوت آنها را بردارید تا Chaos Flame و Tartarus Rage بدست آورید. بعد از آنکه ترول‌ها را از بین بردید به اتاقی که در آن گیرافتاده بودید برگردید تا سکویی را پیدا کنید که بر روی آن صندوق Legendary قرار دارد آن را باز کنید تا Weightless Grips of Protection بدست آورید.

حال می‌توانید با استفاده از آسانسور از معبد Tyr بیرون بیایید، به دنبال دربی با نشان تیر (Arrow) باشید، و از آترئوس برای حل کاسه‌ شن استفاده کنید. بالا بروید و بروی پل برگردید، حال باید به سرزمین غول‌ها بروید. (مرحله تمام شده است.)

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

دیدگاه ها بسته شده است