راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain/ بخش اول

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله دوم بازی Path To The Mountain

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

مرحله دوم بازی Path To The Mountain بخش اول: به سمت کوهستان

بعد از نبرد با The Stranger حال آماده هستید که به سمت کوهستان بروید. در ابتدا بهتر است مهارت (در بخش Skill) خود را بهبود بدهید و از XP که بدست آورده‌اید برای باز کردن مهارت‌های جدید استفاده کنید. بهتر است در ابتدا مهارت‌های مربوط Axe خود را بهبود دهید. همینطور نیم نگاهی به آترئوس هم داشته باشید و مهارت‌هایش را بالا ببرید (دکمه k را فشار دهید تا منوی مهارت باز شود) زیرا در تمام طول بازی در کنار شماست و می‌تواند در موارد مختلف به شما کمک کند. می‌توانید مهارت کمبو Pride of the frost را برای کریتوس و همینطور Teamwork را برای آترئوس انتخاب کنید که برای شروع می‌تواند انتخاب‌های خوبی باشند. در کل این انتخاب‌ها به نوع بازی شما بستگی دارند و کاملا آزادانه می‌توانید مهارت‌های دلخواه را انتخاب کنید.

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain

بعد از این به دنبال آترئوس بروید و از درّه پایین رفته و از روی لبه‌ی پرتگاه عبور کنید (با فشار E) تا زمانی که به شکافی برسید که بتوانید از آن بپرید. از طرف دیگر دنبال نشانه زرد روی صخرها باشید که‌ به معنای لبه‌های قابل دسترسی و بالا رفتن هستند. از آن بالا بروید و خود را به بالای محل برسانید. ابتدا بالا و بعد به سمت راست بروید تا به یک لبه برسید. تونلی اینجا قرار دارد داخل آن شوید و مسیر را دنبال کنید. این مسیر به  یک معدن قدیمی منتهی می‌شود.

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain

شما باید راهی برای بالا رفتن بیابید. هکسیلورهای روی زمین را جمع‌آوری کنید و در سمت راست بالا به دنبال سطلی بگردید که می‌توانید آن به زمین بیاندازید و هکسیلورهای بیشتری بدست آورید. (عکس بالا)

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain

آترئوس اشاره می‌کند که می‌توانید او را به بالای طاقچه یا سکو سمت راست غار بگذارید. (جلوی منطقه چوبی E بزنید) وقتی بالا می‌رود اشاره می‌کند که نمی‌تواند جلوتر برود و نوبت شماست که با پایین آوردن پلی او را کمک کنید. به دنبال چرخی در همین بخش باشید تا با کمک آن بتوانید پل را به پایین بیاورید. سپس چرخ‌دنده را در جای خود ثابت کنید تا آترئوس بتواند عبور کند. بعد کریتوس به آترئوس فرمان می‌دهد که زنجیر برایش بندازد. (با فشار دادن F) علامتی که زیر پل هست را با تبرتان فریز کنید (کنترل را فشار دهید و تبر را پرت کنید) تا پل برای شما ثابت بماند. (عکس بالا)

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain

حال از زنجیر بالا بروید، قبل از اینکه از پل بگذرید به سمت لبه‌ی دیگر بروید در سوی دیگر غار  از دور می‌توانید یک صندوقچه را ببینید. از روی شکاف بپرید تا به صندوق برسید و آن را باز کنید. یادتان نرود که با تبر پل را ثابت کنید و وقتی از آن گذر کردید تبر را برگردانید. به سمت بالا مسیر که با علامت‌های زرد مشخص است را با پرش ادامه دهید تا به انتهای آن برسید. (در طی مسیر می‌توانید با زدن E زنجیری را روی زمین بیندازید تا در دفعات بعدی سریعتر مسیر را طی کنید) در انتهای مسیر و  بالای محیط می‌توانید منظره‌ای از خانه‌ی قدیمی خود داشته باشید. همانطور که از مسیر بعدی بالا می‌روید از یک گذرگاه باریک رد می‌شوید، خود را در منطقه‌ی بعدی بازی به نام River pass خواهید یافت.

بخش بعدی :  مرحله دوم بازی Path To The Mountain/ بخش دوم: ورود به منطقه River pass

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

دیدگاه ها بسته شده است