راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain/ بخش پنجم

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله دوم بازی Path To The Mountain

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

مرحله دوم بازی Path To The Mountain بخش پنجم: کارگاه آهنگری Brok 

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain

احتمالاً تا به حال فریادهای یک فرد عصبانی و ناله‌های یک حیوان را شنیده‌اید. مسیر را به سمت یک پل سنگی بزرگ ادامه دهید تا از این همه داد و فریاد سر در بیاورید. در اینجا یک کوتوله در تلاش است تا حیوانش را از پل عبور دهد. بنا بر پیشنهاد آترئوس تبرتان را به سمت درختان سفید رنگ کنار پُل پرت کنید. (عکس بالا) سپس به سمت کارگاه آهنگری Brok می‌روید.

در اینحا شما می‌تواتید تبرتان را بهبود دهید و همینطور Armor خود و آترئوس را، یا اینکه کلاً یک Armor جدید برای خودتان بسازید. تنها احتیاج به Coin و مواد اولیه برای ساخت و ساز نیاز دارید. با Frozen Flame‌ای که خود Brok به شما داده شروع کنید. این آیتم تبر شما را به Level 2 ارتقاء می‌دهد. نه تنها آسیب تبرتان افزایش می‌یابد بلکه باعث می‌شود که شما بتواند Skillهای سطح ۲ را نیز آزاد کنید. همچنین می‌توانید Armorهای بهتر بسازید. Armor Reaver میزان آسیب وارد شده از سوی دشمنان را کاهش می‌دهد و یا Boar Armor میزان قدرت آسیب شما را بالا می‌برد. یادتان نرود که Talon Bow پسرتان را نیز آپگرید کنید. این کار باعث می‌شود تا شما بتواد مهارت بیشتری برای او آزاد کنید. از طرفی Armorهای بهتری هم برایش فراهم کنید و او را در زمینه‌های تهاجمی، دفاعی و یا پوششی بهبود دهید. زره مناسب خود را برگزینید و درخت پیشرف کارکترتان را نیز یک یا دو واحد بهبود دهید. در حال حاضر باید آنقدر منابع داشته باشید که بتوانید یک زره برای کریتوس و آتریوس بسازید و کمان آتریوس را ارتقاء دهید. اگر هکسیلور کم آوردید یادتان باشد می‌توانید Artifactها را به ازای دریافت آنها بفروشید. این اشیاء جزء برای همین منظور استفاده‌ی دیگری ندارند. سپس می‌توانید با پوشیدن زره‌ خود آن‌ها را در برابر دراگرها امتحان کنید. مراقب دارگرهای آتش‌انداز باشید می‌تواتید اول از آنها شروع کنید. البته Heavy Draugrها را هم نباید دستِ‌کم بگیرید. هر وقت بخواهید می‌توانید سراغ Brok بروید ولی یادتان باشد او شعبه‌های دیگری هم در سراسر هفت اقلیم دارد!

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain

قبل از اینکه به سمت دروازه کنار کارگاه براک بروید به سمت راست برگردید و نزدیک درختانی که با تبرتان قطع کردید بشوید. تا یک سطح کوچک بیابید که در پایین پایتان واقع شده در اینجا سربازی قرار دارد که ماسکی دیگر از سری Faces Of Magic را به همراه دارد. (عکس بالا)

راهنمای بازی God of War مرحله دوم بازی Path To The Mountain/ بخش ششم

به سمت کارگاه کوتوله برگردید و دروازه را باز کنید و داخلش شوید. در اینجا پُلی قرار دارد که بالا برده شده و شما باید آن را پایین بیاورید. در ادامه شما در میان خرابه‌ها دید خوبی نسبت به یک Rune Chest پیدا می‌کنید ولی به آن دسترسی ندارید. در ادامه یک صندوق معمولی قرار دارد که می‌توانید آن را خُرد کنید. به سمت چپ نگاه کنید زنجیری را می‌یابید که می‌توانید از آن پائین بروید و وارد تونلی شوید که در آن یک دروازه مهروموم شده قرار دارد. اما قبل از اینکه پایین بروید به اطرف نگاه کنید تا یکی دیگر از کلاغ‌های اودین را بیابید. (عکس بالا) حال پایین بروید و دفینه را بگشایید تا Soft Svartalheim Steel را صاحب شوید و برای میان‌بر دروازه دورتر را باز کنید. به دروازه اصلی برگردید و با براک خداحافظی کنید.

بخش بعدی :  مرحله دوم بازی Path To The Mountain/ بخش ششم: به سمت کوهستان

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است