راهنمای بازی God of War مرحله نهم بازی The Sickness/ قسمت اول

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله نه بازی The Sickness 

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

راهنمای بازی God of War مرحله The Sickness 

راهنمای بازی God of War مرحله The Sickness 

حال که آترئوس بر روی زمین افتاده است کاری از دست شما ساخته نیست جز اینکه به دنبال کمک بگردید، از معبد Tyr خارج شوید و سوار قایق شوید، به غار Witch برگردید. جادوگر به شما می‌گوید که تنها چیزی که می‌تواند آترئوس را بهبود دهد قلب نگهبان پُل در Helheim است. تبر شما در برابر مردگان تاثیری ندارد پس باید به دنبال سلاح دیگری باشید که مربوط به گذشته‌ی کریتوس می‌شود. به جز دنبال کردن مسیری که از قبل برایتان تعیین شده کاری دیگری نمی‌توانید انجام دهید و به یاد داشته باشید که در نبود آترئوس قدرت‌های شما نیز محدود است.

راهنمای بازی God of War مرحله The Sickness 

سوار قایق جادوگر شوید و مسیر طولانی را بپیمایید… غم و خشم درونی کریتوس انجام به محیط نیز سرایت کرده است…

به سمت Wildwoods بروید تا به اسکله‌ای برسید که سفرتان را از آنجا آغاز کردید و مسیر آشنا را طی کنید تا به خانه برگردید. در نبود شما Hel-Reaverها حیاط و محدوده‌ی خانه‌اتان را اشغال کرده‌اند و باید به تنهایی حساب آنها را برسید. در نبود آترئوس نمی‌تواتید دشمنان را Stun کنید اما می‌توانید از توانایی مانند Guardian’s Justice استفاده کنید و آنها را به زمین بزنید. با مشت و لگد به جان دشمنان بیفتید و همه را بکشید.

راهنمای بازی God of War مرحله The Sickness 

بعد از کشتن دشمان به خانه‌اتان وارد شوید تا کریتوس Blade of Chaos معروف خودش را بردارد. با در اختیار داشتن این سلاح مهارت‌های جدیدی برای این سلاح آزاد می شود که می‌توانید در منوی بازی آنها را مشاهده کنید. باید تا اینجای کار XP کافی برای آزاد کردن چند مهارت جدید کسب کرده باشید، در اینصورت Immulation و Rushing Chaos گزینه‌های مناسبی برای شما هستند. از طرفی سلاح جدید قابل ارتقاء و Enchantable است و می‌توانید Runicهای مختلفی بر روی آن قرار دهید که فعلاً Runic مناسبِ تیغه‌های هرج‌ومرج را ندارید. Icy Runic که به تازگی پیدا کردید قابل نصب روی تیغه‌های هرج‌ومرج نیست. حال می‌توانید تیغه‌ها را روی Hel-Reaverها تست کنید و به یاد جوانی‌های کریتوس ملت را پاره پاره و قصابی کنید. اکثر Animationها و حرکات تیغه‌های هرج‌ومرج مانند قدیم هستند و کمبو‌ها نیز همانند قبل به اجرا در می‌آیند، اگر آشنا به سه‌گانه‌ی God of War بر روی PS2 و PS3 بودید در این بخش نیازی به توضیح ندارید. اما چیزی که در این میان بهتراست در آن استاد شوید استفاده از تبر و تیغه‌های هرج‌ومرج به طور همزمان و اجرای کمبو‌های مشترک است چیزی که بازی به شما توضیحی درباره‌ی آن نمی‌دهد ولی قادر به انجام آن هستید. برای نبرد با والکایری‌ها به این ترکیب نیاز دارید تا آنها را بتوانید به راحتی از بین ببرید. البته در حالت عادی نیز تنها از تبر و یا تنها از تیغه‌های هرج‌ومرج هم می‌توانید استفاده کنید و بازی را به اتمام برسانید و یا والکایری‌ها را شکست دهید.

راهنمای بازی God of War مرحله The Sickness 

بعد از آنکه حیات خانه‌ را جارو کردید و ملت را جِر دادید! به سمت معبد Tyr برگردید که چیزی جلودارتان نخواهد بود. پشت خانه‌اتان یک Mystic Gateway است اما فعلاً جز بازیابی فرزندتان فرصت گشت‌زدن ندارید. سپس به کارگاه براک می‌رسید که می‌توانید Blade of Chaos را ارتقاء دهید. همچون تبرتان برای تیغه‌ها نیز باید آیتمی خاص پیدا کنید تا ارتقاء یابد و میتوانید این آیتم را بخرید. حال وارد اتاق Realm Travel Room شوید و به Helheim بروید.

بخش بعدی : راهنمای بازی God of War مرحله نهم بازی The Sickness / قسمت دوم

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است