راهنمای بازی God of War مرحله اول بازی The Marked Trees/ بخش سوم

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees بخش سوم : به دنبال گوزن قسمت دوم (دفینه بزرگ و آخرین تکه از Lost And Found)

مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees

به شکار برگردید و به دنبال آترئوس بروید. او دنبال ردپای گوزن دور پُل می‌گردد با دنبال کردن ردپا وارد معبد می‌شوید. بی‌خیال صندوقچه‌ها و آیتم‌های رو یخ شوید چون بعداً به سراغشان می‌رویم. در معبد را باز کنید، و وارد معبد شوید. در اینجا می‌توانید گوزن را می‌بینید که در فاصله‌ای دور از شما قرار دارد. باید نزدیک‌تر شوید تا او را بزنید. دنبال آترئوس بروید، او شما را سمت شکافی می‌برد. از شکاف بپرید و به زیر معبد بروید. این پایین Draugrها روی سرتان خراب می‌شوند. الان موقع مناسبی است که مهارت خود را در جاخالی دادن و پرتاب کردن تبرتان بیازمائید. قبل از دریافت ضربه از دشمنان معمولا بازی به شما به نحوی هشدار می‌دهد که دشمن در حال ضربه زدن به شماست، اگر به موقع سپرتان را باز کنید می‌توانید حریف را Stun کنید و ضرباتی پی در پی نثارش کنید. در درجات سختی بالاتر اول سعی کنید دشمنان لول یک را بکشید و بعد سر صبر به سراغ لول دوها بروید که به راحتی با ضربات قدرتی نیز از حرکت نمی‌ایستند. اگر به یک دشمن لول یکی ضربه زدید و او سرش را به رنگ قرمز در آورد سعی کنید ضربات پیاپی به او وارد کنید تا قبل از اینکه لول آپ کنید کارش را بسازید وگرنه مبارزه بسیار سخت خواهد شد. 

مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees

بعد از اینکه حساب Draugrها را رسیدید می‌توانید شکار را ادامه دهید ولی اول بهتر است به سراغ صندوقچه‌هایی که ابتدای معبد دیدیم برویم. بچرخید و به سمت مخالف اتاق بروید. یک در بزرگ می‌بینید، داخل آن شوید و بر روی یخ قدم بگذارید. در اینجا صندوقچه و دفینه بزرگ هست ولی گرگ‌ها از آن محافظت می‌کنند پس آنها را تارومار کنید. (با سپر دفاع کنید و به موقع ضربه بزنید) با نابودی آنها سروکله‌ی Draugrها پیدا می‌شود پس آنها را نیز نابود کنید. سپس به سراغ هکسیلورهای درون دفینه و روی زمین بروید و آنها را جمع‌آوری کنید.به سمت راست مخالف صندوقچه‌ی بزرگ نگاه کنید تا یک آیتم درخشان را روی زمین پیدا کنید. این آیتم یک اسباب بازی وایکینگ‌هاست و آخرین آیتم از مجموعه Lost And Found می‌باشد.

مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees

به معبد برگردید، زنجیری بزرگ را در وسط اتاق جلوی دروازه می‌بینید که مربوط به دروازه معبد می‌شود. در بالای در نشانی فیروزه‌ای رنگ قرار دارد که اگر تبرتان را به سمتش پرتاب کنید نشان یخ زده و در گیر می‌کند و جلوی بسته شدن دروازه را می‌گیرد. در کنار همین نشان یک سطل حاوی هکسیلور نیز وجود دارد، می‌توانید با تبرتان اول این سطل را بزنید بعد نشان هدف قرار دهید. (عکس بالا)

مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees

برای نشانه گیری زنجیر را رها نکنید بلکه همزمان هم زنجیر را نگه دارید هم تبرتان را پرتاب کنید. وقتی تبر را داخل محل بیندازید در اول و همینطور در سمت راست باز می‌شود. (عکس بالا) می‌توانید وارد اتاق سمت راست شوید که یک دفینه بزرگ با کلی هکسیلور خواهید یافت. سپس وارد در اول شوید با R تبرتان را خبر کنید تا در اول بسته و در دوم باز شود. حال می‌توانید از این بخش خارج شوید.

بخش بعدی : راهنمای بازی God of War مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees/ بخش چهارم: شکار گوزن

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

دیدگاه ها بسته شده است